Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pmmp

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kohta tulee ruumiita. CBS:ltä pitäs tulla Chargers vs Rams NFL harkkamatsi mut nyt tulee jotaki vitun uutisia :curs:

Kuka uutisista välittää?? Mä oon saanu elämäni takas!

Nyt meni toi jumalainen olento nukkumaan, mäkin lähen:zzzz:

Edit. Musta tuntuu että tässä käy vielä hyvin:)

Taas yksi humalainen työ ilta takana.

kiva. (Joo oli pakko=)

prkl kertokaa nyt jumalauta mulle mikä mättää kun muija ensin kysyy että miks oot tiskin sil puolel kun oot niin söpö et saisit kenet vaa (:eek:) et tuus nyt tänne tanssimaan.. vähän aikaa nuoleskelua ja sitte erittäin hienovaraisesti vihjaan että mun luona ois jatkot nii "joo sori oon menos omaa himaa yöks" nii että mikä vittu mättää tässä hommassa, sanokaa nyt prkl jos tiedätte..

edit. Niin en siis ole baarissa duunissa vaan siellä on sellanen "tiski" niinku tanssilattian ja baaripuolen välissä..

kiva. (Joo oli pakko=)

prkl kertokaa nyt jumalauta mulle mikä mättää kun muija ensin kysyy että miks oot tiskin sil puolel kun oot niin söpö et saisit kenet vaa (:eek:) et tuus nyt tänne tanssimaan.. vähän aikaa nuoleskelua ja sitte erittäin hienovaraisesti vihjaan että mun luona ois jatkot nii "joo sori oon menos omaa himaa yöks" nii että mikä vittu mättää tässä hommassa, sanokaa nyt prkl jos tiedätte..
Älä vittu mee työajalla nuoleskeleen muijien kanssa tai saat pian kurkistella sieltä baaritiskin toiselta puolelta itsekkin .:kuvia:
Tai no en ees ymmärtäny varmaan koko juttua, mutta ei se mitään.

Cebi.. Mulla on teoria. Tiskin takaa oli suhteellisen hämärää, joten näytit vielä ihmiseltä. Näinollen olisithan voinut saada kenet vaan? Sitten kun menit lähemmäksi sitä naista, hän huomasi että näytät Arvi Lindiltä:arvi: ja hän halusi mennä kotiin yöksi. ;)

Julistan tämän ketjun suljetuksi tältä päivältä. Ketkä tänne enää tänään kirjottaa bannataan Pakkotoisto.comista 3 viikkoksi ja 2 päiväksi. Hyvää yötä pikku pallerot. :love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom