Ois taas perjantai poijjaat!ja törkee sade ulkona...
Pitää jo henkisesti valmistautuu lauantain baarintyhjennys keikkaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ois taas perjantai poijjaat!ja törkee sade ulkona...
Totta puhut Tasta tuli mieleen et voiko kasvissyojat imasta lastit suun syovereihin :joulu3:
ai helkkari että oon tympääntyny jo eka viikon jälkeen ammattikouluun! Oisko mitään älliä oppisopimuksella_?
??? Nyt on perjantai.
"Always Mikey"
En tiedä, mutta täytyy kysyä seuraavan kerran joltain greenpeaceläiseltä, joka pomppaa eteen kävelykadulla ja sopertaa jotain maailmanpelastamisesta. Tänään sain taas väistellä ja joku idänihme vain yks kaks huusi 7 m päästä "DO YOU SPEAK ENGLISH"? (ilmeisesti minulle, en viitsinyt kääntyä, kun ei ollut kaverilla mitään tapoja...Eikö "excuse me" tai "pardon me" sano jollain ihmisillä mitään?).
Oisit kysyny vaan, että do ya wanna something big and it contains proteine?
En tiedä, mutta täytyy kysyä seuraavan kerran joltain greenpeaceläiseltä, joka pomppaa eteen kävelykadulla ja sopertaa jotain maailmanpelastamisesta. Tänään sain taas väistellä ja joku idänihme vain yks kaks huusi 7 m päästä "DO YOU SPEAK ENGLISH"? (ilmeisesti minulle, en viitsinyt kääntyä, kun ei ollut kaverilla mitään tapoja...Eikö "excuse me" tai "pardon me" sano jollain ihmisillä mitään?).
Yks kaveri teki jo ekana amispäivänä opparin ja lopetti amiksessa. Kannattaa jos ei jaksa istua luokassa perse homeessa:whip:
Sale :D
Hmmm, jos sita koittas vloppuna metastaa kasvissyojan, ja tehda virallinen tutkimus
Kuka toi jäpikkä muuten on tossa sun profiilikuvassa?
Pikkuserkku.tais olla sisko?
Metsästää vai? Ootsä juonu taas vähän Guinnessia?
Metsästää vai? Ootsä juonu taas vähän Guinnessia?