Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomenna perjantai:)

Totta puhut :) Tasta tuli mieleen et voiko kasvissyojat imasta lastit suun syovereihin :joulu3:

En tiedä, mutta täytyy kysyä seuraavan kerran joltain greenpeaceläiseltä, joka pomppaa eteen kävelykadulla ja sopertaa jotain maailmanpelastamisesta. Tänään sain taas väistellä ja joku idänihme vain yks kaks huusi 7 m päästä "DO YOU SPEAK ENGLISH"? (ilmeisesti minulle, en viitsinyt kääntyä, kun ei ollut kaverilla mitään tapoja...Eikö "excuse me" tai "pardon me" sano jollain ihmisillä mitään?).

ai helkkari että oon tympääntyny jo eka viikon jälkeen ammattikouluun! Oisko mitään älliä oppisopimuksella_?

Yks kaveri teki jo ekana amispäivänä opparin ja lopetti amiksessa. Kannattaa jos ei jaksa istua luokassa perse homeessa:whip:

??? Nyt on perjantai.

"Always Mikey"

Tänään vois illan ihan rauhallisesti kotona oleskella, oli sen verran raastava toi ekaa viikko... Yksinään kotona, kävis ostamassa 6-päkin kaljaa ja pelais sössöö:D

En tiedä, mutta täytyy kysyä seuraavan kerran joltain greenpeaceläiseltä, joka pomppaa eteen kävelykadulla ja sopertaa jotain maailmanpelastamisesta. Tänään sain taas väistellä ja joku idänihme vain yks kaks huusi 7 m päästä "DO YOU SPEAK ENGLISH"? (ilmeisesti minulle, en viitsinyt kääntyä, kun ei ollut kaverilla mitään tapoja...Eikö "excuse me" tai "pardon me" sano jollain ihmisillä mitään?).

Oisit kysyny vaan, että do ya wanna something big and it contains proteine?

Tuli viikko siiten muuten joku ryssä (anteeksi), solkkaamaan mulle venäjää paikallisessa cityssä... Näytänköhän venäläiseltä?:jahas:

Hmmm, jos sita koittas vloppuna metastaa kasvissyojan, ja tehda virallinen tutkimus :david:

Metsästää vai? Ootsä juonu taas vähän Guinnessia?

Nuijalla päähän sitten heität olkapäällä ja kannat luolaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom