Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
#sylvi

tumblr_lhv8iv7Ul41qh17feo1_400.gif

"Jos maailma jatkaa lihomistaan nykyistä vauhtia, vuonna 2050 jo yli puolet sen aikuisväestöstä on ylipainoisia tai lihavia. Näin ennustetaan tuoreessa tutkimuksessa."
Yle.fi

😮

lössiä kun katselee niin ei Minusta olla kaukana tuosta jo nyt

jaha, se on kuulkaas meikkausta vaille ja voi lähteä: liikenteeseen

Alissan suihkausohjeella menen

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Max. 2 (suositus ei koske kirkollisia, niissä noudatettava erityistä varovaisuutta).

Viimekertainen pömpöösi suitsukkeiden kuningas pehmeni siedettävälle tasolle vasta seuraavana aamuna. Siinä kohti piti käydä suihkussa, että pääsee töihin, niin... täytynee vain todeta, että minulla on varsin laaja-alaisia yhteensopivuushaasteita dominanttien kanssa. Olkoonkin kuinka arvovaltaisia tahansa, niin pakottamalla ei synny intohimoa. Se nyt ei vain minun kanssani toimi niin. Kunkku on nyt pimeässä kaapissa arestissa ja hänen kanssaan saatetaan ottaa jonain sopivana viikonloppuna varovainen uusinta. 👑

lössiä kun katselee niin ei Minusta olla kaukana tuosta jo nyt
Joskus oon istuskellu ostoskeskuskuksien miesparkeissa kun nainen on kaupoissa ja laskenut huvikseen moniko on lihava ja kuinka moni suht koht normaalipainoinen. Ei se ainakaan tuossa ympäristössä ole kaukana puolesta, mutta ehkä ostarit vetää puoleensa keskivertoa läskimpää sakkia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom