#clacciccoRattopojat Oy:n työkeikalla.
View: https://www.instagram.com/p/DG0NCKdtEHL/?igsh=MThkbHpoNHVmMTVxcg==
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#clacciccoRattopojat Oy:n työkeikalla.
Kokeile Ralph Lauren Polo RedVitsi ku tietäis minkä hajuveden ostaa seuraavaks. Tällä hetkellä kaapissa on kolme vuotta vanha Sauvage joka on liian vahva arkeen ja alkaa vanhuuttaan jo haista aika paskalta.
Kokeile Ralph Lauren Polo Red
Mä lupaan tulla nuuskuttelemaan suatuleeko mitään takuuta kylkeen?
Parikymppisenä huitukkana huomasin viimeisen opiskeluvuoden aikana, että nyt on tullut ihan liikaa ympärysmittaa. Aloin pienentämään ruoka-annoksia, jätin pois kaikki namit sekä riksut ja raksut. Ja katso: reilussa puolessa vuodessa haihtui kymmenisen kiloa. Noin vain. Ihan itsestään. Ei tapahdu enää.
Mä lupaan tulla nuuskuttelemaan sua![]()
mikä niissä pienissä NAISisssa kiehtoo?
No aamun ensimmäiset askeleet ovat kyllä välillä aika kankean oloisia, se myönnettäköön. Mutta hyvin nopsaan sitä vetristyy.Pitää kävellä koukkupolvin, kunnes vähitellen vetristyy.
Loppu on lähellä.
Kyllä siinä puolensakin on, kuten loppupuolella selviää:etelleen imettele miksi sitä vanhenemista niin ihannoidaan
Minusta siinä ei etelleenkään ole yhtään mitään hyvää
olen jo menossa
Kloroformi taitaa olla ainoa jolla saantitakuu.tuleeko mitään takuuta kylkeen?
Kloroformi taitaa olla ainoa jolla saantitakuu.
Kaverin kuolematon lausahdus nuoruudesta "puukolla saa kenet haluaa" on myös aika varma.Kloroformi taitaa olla ainoa jolla saantitakuu.
Tuon kokoista ahventa en kyllä ikinä tule saamaan, se on varmaa.mistähän sitä sais
ahvenella en tee kyllä yhtään mitään
Aika tarkka lukema, 162cm.Helpompi pyöritellä ja nostella miten haluaa ns tilanteen ollessa päällä.
Liian pieni ei saa kuitenkaan olla, alle 162 cm kevytrakenteinen nainen alkaa olla häiritsevän pieni jos painoa puolet omasta massasta.
Voisin helposti olla kaksi vuotta selibaatissa, jos se takaisi yli 1,5kg ahvenan saamisen. Ei tule tapahtumaan.Tuon kokoista ahventa en kyllä ikinä tule saamaan, se on varmaa.