Janpa
päk in pisnes
Korjasin vähä:D.
Lintsasin muuten tänään ruotsin tunnin... Oli erittäin "vapauttava" kokemus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Korjasin vähä:D.
Viimeeksi kun tuli nautittua keikyä ja viinaa yhdessä, purjosin kaverin pihalle ja samalla omat vaatteet. Sitten toinen kaveri tulee mukavassa maistissa vesiletku kädessään ja "pesee" minut.Kokeileppa seuraavaa: pullo kylmää kaljaa ja 3dl kossua
Viimeeksi kun tuli nautittua keikyä ja viinaa yhdessä, purjosin kaverin pihalle ja samalla omat vaatteet. Sitten toinen kaveri tulee mukavassa maistissa vesiletku kädessään ja "pesee" minut.
Viimeeksi kun tuli nautittua keikyä ja viinaa yhdessä, purjosin kaverin pihalle ja samalla omat vaatteet. Sitten toinen kaveri tulee mukavassa maistissa vesiletku kädessään ja "pesee" minut.
Lintsasin muuten tänään ruotsin tunnin... Oli erittäin "vapauttava" kokemus.
pojat ei kestä viinaa.. siitä se on kiinni..
Niin mäkin. Näyttää tulevan taas näitä "hammaslääkärissä" käyntejä aika paljon tässä jaksossa:D. Mutku koko lukion viimenen jakso menossa, ni ei jaksa enää panostaa... kun ei oo kahteen vuoteen jaksanut.
Viina on petollista! Se nousee päähän!
Niin mäkin. Näyttää tulevan taas näitä "hammaslääkärissä" käyntejä aika paljon tässä jaksossa:D. Mutku koko lukion viimenen jakso menossa, ni ei jaksa enää panostaa... kun ei oo kahteen vuoteen jaksanut.
Taistelin useita minuutteja estääkseni itseäni kirjoittamasta tähän threadiin. Valitevasti epäonnistuin unohtaen samalla sen oi niin loistavan läpän, minkä aioin laukoa ilmoille.
Tuloksena olisi vain luultavasti ollut :jahas:-ilme lukijoilla. Pah, olisi pitänyt vaan heittää aivopierun sijaan pieruhuumoria. :curs:
Sitten kun mä oon 18-vuotias niin kyllä keksin mitä erikoisimmat selitykset... "Poissa olon syy: Artisokka ostokset"
Ei mun lukioaikoina mitaan syita kysytty, oli vaan ne 6h/jakso mita sai olla pois. Jos joskus joku jotain kysyi, niin sano vaan etta ei jaksanu tulla...
upiaa enaan 2 paivaa tyoviikkoa jalella ja sitten kaverit suomesta tanne kyllaan :kippis1: