Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Jarhulla tuhannes postaus kahden päässä. Nyt jarhu jotain fantsua kehiin.

Hehe, jotkut ne jaksaa vaan kirjottaa, ite taal vuodesta 2003 asti heilunu ja kohta 500 postia lahestyy... joojoo profiilissa nakyy et 2004 liittyny, mut lukenu aikasemmin. (ettei aleta viisastelemaan ;) )

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla kuoli ihan vitusti sukulaisia lukio aikana.

Mulla kävi sama armeija aikana. Mummo kuoli kahdesti ja ukki haudattiin kolmesti. Vesivahinko kämpässä, sukupuoltitauti, ja avokki jäi kerran auton alle. Appi-Ukon 50v-juhlille piti päästä soittamaan bändin kanssa kitaraa.:jahas:

Aukin aikana kaverit toi mulle lomahakemuksia että täyttäisin niitä heidän puolestaan. Mielikuvituksella ja röyhkeydellä pääsee pitkälle.

Mulla kävi sama armeija aikana. Mummo kuoli kahdesti ja ukki haudattiin kolmesti. Vesivahinko kämpässä, sukupuoltitauti, ja avokki jäi kerran auton alle. Appi-Ukon 50v-juhlille piti päästä soittamaan bändin kanssa kitaraa.:jahas:

Aukin aikana kaverit toi mulle lomahakemuksia että täyttäisin niitä heidän puolestaan. Mielikuvituksella ja röyhkeydellä pääsee pitkälle.

Intin lopussa ne mietti että minkä palkinnon ne sulle antaa, kun oot noin hyvin selvinny kaikista vastoinkäymisistä huolimatta. :D

E:
Joo, ne paivittyy ens vuoden puolella.

Mistä ne löytää perille oikeisiin kirjaimiin?

sitkeää sukua ootte.. perkele...

Hehe, jotkut ne jaksaa vaan kirjottaa, ite taal vuodesta 2003 asti heilunu ja kohta 500 postia lahestyy... joojoo profiilissa nakyy et 2004 liittyny, mut lukenu aikasemmin. (ettei aleta viisastelemaan ;) )
Mitä sä juoppo horiset?

Hep, takaisin sinne pubiin, perhana.

Jarhun postaus nro. 999 "Meidän kisuli syö juustoa ja sipsejä juoden samalla kaljaa."

Kun tilaa baarista absinttiä, niin saako tätä alkon leikkikamaa, vai oikeaa ja oikein tarjoiltua absinttia?

Hyvä sarja toi YleExtran mielensäästäjä, yllättäviä juonenkäänteitä ja tosi jännä loppu aina.

jennifer-lamiraqui-04070705.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom