Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Pitäisi jalkalistat tehdä uusiksi, pitääkö huomioida jotain? Mikä kepein/helpoin tapa kiinnittää seinään mitä suosittette? Onko pakko porata ja propata betoniin ulkoseinään?

Munavoi + piirakat on herkkua, mutta ajatus pelkän munavoin syömisestä aiheuttaa pienen yökkäsrefleksin. Ja nyt en kaipaa yhtään mitään pahoinvointia lisäävää 🤢

Kaikkia joulukiloja keränneitä kuitenkin varmasti lohduttaa, että minulla on paino laskenut. Kuukauden verran menty hyvin pienellä ravinnolla, ja kun juomatkin (Huom alkoholittomat) nyt lisäävät oirehdintaa, niin suusta ei mene paljoa alas. Keskityn nimittäin siihen, ettei mikään tulisi ylös.

Oikeastaan Kajsnan pitäisi tulla asentamaan Ringeriä suoneen.
Et halua minun koskettelevan suonia. Pahaa jälkeä tulee.

Pitäisi jalkalistat tehdä uusiksi, pitääkö huomioida jotain? Mikä kepein/helpoin tapa kiinnittää seinään mitä suosittette? Onko pakko porata ja propata betoniin ulkoseinään?
Tiileen/betoniin olen liimannut.

Levypainoilla kuivumisen ajaksi puristukseen.

IMG-2105.jpg

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ensimmäinen peruskunto hölkkäjuoksukävely suoritettu varmaankin about kymmeneen vuoteen. Tilanne ei onneksi liene aivan niin surkea kuin alkuun kuvittelin, mutta ei järin hyväkään. 3,5km @27min ja keskisykkeellä 131. Tästä suunta vain ylöspäin.

En suosittele toki kyl kenellekkään juoksuharrastusta, mutta sen verran vihaan itseäni, että yritetään nyt saada kesäksi juoksukunto sille mallille et 10km menis yhtäsoittoa juoksujalkaa ilman sydämmenpysähdystä.

Ensimmäinen peruskunto hölkkäjuoksukävely suoritettu varmaankin about kymmeneen vuoteen. Tilanne ei onneksi liene aivan niin surkea kuin alkuun kuvittelin, mutta ei järin hyväkään. 3,5km @27min ja keskisykkeellä 131. Tästä suunta vain ylöspäin.

En suosittele toki kyl kenellekkään juoksuharrastusta, mutta sen verran vihaan itseäni, että yritetään nyt saada kesäksi juoksukunto sille mallille et 10km menis yhtäsoittoa juoksujalkaa ilman sydämmenpysähdystä.
Tuu säkin naisten kympille! Se on eka tavoite ja sit syksyllä puolikas Suomen Ateenassa 💪

Suositut

Back
Ylös Bottom