Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Raflaava nimi ja ois tarinakin.

Ja rosentit yli 40, tässä on voittaja-ainesta!
Meillä aina jouluateria lähtee noin liikenteeseen, snapsit ensin naamariin. Ennen kalapitoisia alkuruokia, siihen kohtaan sopii mainiosti. Aivosolut oikenee heti alkuunsa ja joulumieli tulee pikavauhtia. Ei se nyt niin justiinsa mitä se snapsi on, mutta kirkasta ja vahvaa pitää olla.

Niin, jotkut tykkää maistaakin siitä juomasta jotain :D tuonne 40% päälle mennessä ne rupeaa lähinnä sit polttaan suuta ja maistuun vaan alkoholille ja ite aromit jää peittoon (miks vahvoihin viskeihinkin laitetaan usein pari tippaa vettä).

Niin, jotkut tykkää maistaakin siitä juomasta jotain :D tuonne 40% päälle mennessä ne rupeaa lähinnä sit polttaan suuta ja maistuun vaan alkoholille ja ite aromit jää peittoon (miks vahvoihin viskeihinkin laitetaan usein pari tippaa vettä).

Eiku snapsi vedetään ykkösellä, ei siis juurikaan maistella ja idis just se että pahaa-aavistamattomaan elimistöön paukautetaan viinatöötti ennen kuin otettu mitään muita alkomaholijuomia. Sellanen kickstart. Yks eka vaan otetaan.
Tällaiseen snapsi kylddyyriin olen oppinut, en sano että muut tavat ovat vääriä.

Screenshot_20241209_214551_Samsung Internet.webp
Offarin perinnepäivillä perehdyttiin makuvivahteiden hienouksiin. Joulumieli tuli jo keskikesällä 😖

Eiku snapsi vedetään ykkösellä, ei siis juurikaan maistella ja idis just se että pahaa-aavistamattomaan elimistöön paukautetaan viinatöötti ennen kuin otettu mitään muita alkomaholijuomia. Sellanen kickstart. Yks eka vaan otetaan.
Tällaiseen snapsi kylddyyriin olen oppinut, en sano että muut tavat ovat vääriä.
Niin minä ymmärsin, että tässä oltiin edelleen tuossa pykälän sivistyneemmässä syömiskontekstissa, ettei oo tarkoitus vetää millään pirtulla mökkiä sekaisin ennen jälkkäriä.

Tulipa sellainen puhelu, jota kukaan ei halua saada. Terveystalolta soittivat, jotta äskeisen mammografian perusteella keskiviikkona on uusinta mg, uä-tutkimus ja lääkärin vastaanotto. En nyt millään viitsisi alkaa rintasyöpää sairastamaan. Juuri kävin isolla rahalla (Perintö) kampaajallakin ja kohta sitä sitten on kalju kuin kananmuna 😠
Pidetään peukkuja, että oli väärä hälytys.
Vertaistukea löytynee palstalta tähän.
Kyllä löytyy.

Unohtui päivällä muistuttaa, että jos nämä kellot ovat likaisia niin ne voi varovasti viruttaa hanan alla.

sitä lähinnä imettelen: 1,1 yksikön kello ja noin huonosti siistitty myyntikuviin!?

saman hintainen henkilöautokin putsataan ettei ole myyntikuvissa näkyvää likaa, niin miksei kelloa?!

Minä vain imettelen

sitä lähinnä imettelen: 1,1 yksikön kello ja noin huonosti siistitty myyntikuviin!?

saman hintainen henkilöautokin putsataan ettei ole myyntikuvissa näkyvää likaa, niin miksei kelloa?!

Minä vain imettelen

ja jos tuon ostaisin niin, tottakai, ensimmäinen työ olisi putsata se hammasharjaa, hyväksi, käyttäen tyystinsiistiksi

Tämä olis kiva homma itelle!

Kuinka paljon sokeroijan työssä sitten oikein tienaa?

– Keskimäärin käteeni jää yrittäjän kulujen ja verojen jälkeen karkeasti sanottuna noin 2 000–4 000 euroa kuukaudessa vuodenajasta riippuen.

Sokerointi on Idan mukaan yllättävän fyysistä hommaa, jossa etenkin niska- ja hartiaseutu ovat kovalla koetuksella. Liian pitkät päivät verottavat kroppaa.

Asuntolaina hupenee ja on tässä ennenpitkää maksettu. Painan alanvaihdon sokeroijaks. 2-4 kilua näppiin riittää hyvin. Ja saa liikuntaa töisä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom