Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olin vuosia hiihtämättä myöskin, mutta viime talvena joku hulluus (eli keski-ikä) huusi ja ostin pitopohjasukset. Tähän asti ollut aina ennen vapaan tyylin vehkeet, mutta kun ei sitä kestä täältä nollakunnosta lähteä kiskomaan sataa metriä enempää. Pertsalla voi helpommin hiihdellä kevyesti.

Mulla ei montaa vuotta teini-iässä mennyt suksimatta, oisko ollu joku 5-6. Voihan sitä valittaa et hiihto(talvi) on perseestä, eikä oo mitään tekemistä ja lahota tylsyyteen kotona. Tai sitten voi nauttia raittiista ilmasta, hienoista maisemista ja samalla pitää kuntoa yllä. Mut jokainen tavallaan.

Kukaan suomalainen ei wanhaan hyvään aikaan olisi uskonut, että joskus maksetaan hiihtoladun käytöstä.
Ei varmaan aikanaan, kun ladut tehtiin ite hiihtämällä luonnon lumelle. Kyllä mä oisin ihan valmis maksamaan säilö- tykkilumiladuista - ihan niinku kaikista muistakin harrastuksista.

Jostain syystä tällä hetkellä vituttaa eniten hiusten menettäminen, mikäli löytyy jotain, mikä tarvitsee solunsalpaajalääkettä. Voihan se olla jotain muutakin

Kalju voi olla nätti kauniilla, sirolla nuorella naisella, mutta minä tulen näyttämään rekkalesbolta 😖

Jos kyseessä on huonoennusteinen syöpäkasvain, niin Perinnön rälläys alkaa välittömästi. Lisäksi otan tusinan pikalainoja 😆 Se on sitten toki hieman ikävää, jos ei yllättäen kuolekaan, hups.

Äidillä on ollut rintasyöpä. Rankat hoidothan ne on, mutta nyt on terveen paperit.
Toivottavasti ei löydy mitään. Tsemppiä odotteluun, on se(kin) varmasti aika tuskasta aikaa.

Mut jos jotain positiivista, niin eikö tukan lähtiessä saa maksusitoumuksen peruukkikauppaan? Voi ottaa vaikka millasen punapään itelle

Montahan viestiä se tohtori on tänne kirjottanu sohvalta ”tylsää” ”booring” 😃

Nyt kohta pitää mennä laittaa hiihtovermeet niskaan ja lähtee suksimaan
Tohtorikin olisi vähemmän pullea, jos harrastaisi hiihtämistä. Aika harvoin laduilla näkee itseäni läskimpiä.

Toivottavasti ei löydy mitään. Tsemppiä odotteluun, on se(kin) varmasti aika tuskasta aikaa.

Mut jos jotain positiivista, niin eikö tukan lähtiessä saa maksusitoumuksen peruukkikauppaan? Voi ottaa vaikka millasen punapään itelle

Juu. Maksusitoumuksen saa. Pitäisiköhän muuttua platinablondiksi 🤔

en ole tainnut ajaa mersulla vielä ikinä santatietä

se siitä lukkojen tarpesta
mitä jos joku (uskomaton) seksibeibe pyytää teikämustalaisen kesämökilleen saunomaan ja mökki sijaitsee keskinkertaisessa kunnossa olevan hiekkatien päässä, tie saattaa olla talvella vieläpä kehnosti aurattu

jää taas saamatta!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Häh?

Minä olen jo suunnittelemassa hautajaisiani. Kutsunkin tässä näin ennakolta kaikki offarilaiset osallistumaan. Paikka on Pyhän Nikolaoksen katedraali. Tarkempi aika ilmoitetaan myöhemmin. Tervetuloa.
Kai siinä jonkunlainen karonkka pidetään sitten Kaivurissa tuon jälkeen?

17337621299528004397649292731049.webp

#palkaton

mitä jos joku (uskomaton) seksibeibe pyytää teikämustalaisen kesämökilleen saunomaan ja mökki sijaitsee keskinkertaisessa kunnossa olevan hiekkatien päässä, tie saattaa olla talvella vieläpä kehnosti aurattu

jää taas saamatta!

no ei nyt ehkä ole tuollaista tilaisuutta elmässäni tapahtumassa

ei ole tähänkään mennessä kysytty ja olen jo hyvin iäkäs

voisin mennä vaikka mustalla taksimersulla jos tuollainen lottovoittoon verrattavissa olevan tapahtuman todennäköisyys tapahtuisi

toisaalta, että ikinä arvaa minkälaisia ajtuksia päässäni olikaan tänään kunntoilusalissa!!

pohtiskelin minkälaisten vaiheiden kautta erään kanssajumppaajan sydämessä voisi olla tilaa juuri Minulle

ja älkääk Pappi sentään ehdottako puhumista! sitä on kokeiltu, ei tule mitään muuta kun pahaa mieltä, itselleni

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom