Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
sitä lähinnä imettelen: 1,1 yksikön kello ja noin huonosti siistitty myyntikuviin!?

saman hintainen henkilöautokin putsataan ettei ole myyntikuvissa näkyvää likaa, niin miksei kelloa?!

Minä vain imettelen
Mää pistin oikein lasit päähän enkä kyllä vieläkään ihan tiedä missä se lika on, mutta teillä lienee tarkempi näkö. #ikänäkö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mää pistin oikein lasit päähän enkä kyllä vieläkään ihan tiedä missä se lika on, mutta teillä lienee tarkempi näkö. #ikänäkö

vain muutama mainitakseni:

kakka.webp
kakkaa.webp
sheisse.webp

taas olen ajanut itseni tilanteeseen jossa joudun punnita amerikan yhdysvaltojen ja sweitsin välillä

ei tästäkään nauti

vaikeita valintoja!

amerikan yhdysvallat tosin on helppo valinta, senkun taskupuhelimesta suoritaa muutaman sormen napsautuksen

jos siis päädyn siihen

tuumailen hetken

taas olen ajanut itseni tilanteeseen jossa joudun punnita amerikan yhdysvaltojen ja sweitsin välillä

ei tästäkään nauti

vaikeita valintoja!
Mitenkähän selviäisit kellon kanssa jos/kun siihen tulee ensimmäinen naarmu?

Vanhemmassa yksilössä on konepellin suojamuovikin vielä paikallaan, onkohan raukka nähnyt eläessään muuta kuin kassakaapin sisältäpäin?

Mitenkähän selviäisit kellon kanssa jos/kun siihen tulee ensimmäinen naarmu?

kuluneethan ovat juuri siiä hyviä, että niissä on ne ensimmäiset naarmut jo valmiina, lisä narmut eivät niin harmita

sama henkilöauton ja mopedin kanssa

olen joskus miettinyt jos joksus omistaisi tuliuuden, virheettömän, kamppeen
kuinka harmittaisi se ensimmäinen vika

taskupuhelimenkanssa on tästä kokemusta, mutta tuote oli jo ensimmäisne naarmun synnyttyä kuhtalaisen iäkän niin harmitus ei ollut masssiivinen
tähän tietysti vaikuttaa suuresti sekin kun oli kyseessä onely 1200euron tuotteesta

Pitäskö tehdä munatoti. Omalla munalla.

Tai sitten semmonen ihan oikea. En tiiä mille maistuu, kun jenkit läärää sinne hirveen määrä jotain rommia, viskiä, munanvalkuaista, kermaa ja mitä lie.. ja pahenisko, vaikka hämmentäiskin omalla munalla.

Sehän tässä nyt vokotin puolesta vähän hirvittää millainen laskuhumala siitä seuraa, kun hänellä koittaa ensimmäinen baarireissu uuden kellon kanssa, ja selviää että saanti eijole parantunut yhtään, vaan vastakkaisen sukupuolen kanssa pitäisi etelleen kyetä keskustelemaan.

#huhhhuih

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom