solisaalimedian mukaan painaa kaukolämpöputkiin saumaaJa missä herra Kiukku?
Hitsaamisesta vain tuli mieleen.
hieno mies
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
solisaalimedian mukaan painaa kaukolämpöputkiin saumaaJa missä herra Kiukku?
Hitsaamisesta vain tuli mieleen.
Melkein meinasin kirjottaakin, että vieläköhän siellä putkessa.solisaalimedian mukaan painaa kaukolämpöputkiin saumaa
hieno mies
vokotin tapauksessa jo tämä laskettaneen saamiseksivoisin kertoa yhten jutun eiliseltä, joka nyt vähän harmittaa, ehkä
Ei nettikeskusteluita liian vakavasti pidä ottaa, tylsäähän elämä olisi jos kaikki olisivat kaikesta samaa mieltä.Max ja Orsilla älkää nyt Herrasmiehet "vihamielistä" puhetta toisianne kohtaan harrasta. Kaikilla omat mielipiteet asioihin ja kommentteihin. Mutta vasta argumentoida voi asiallistesti. #asiallistakeskusteluaonely. Peace&Love.
Ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille tasapuolisesti
Toi 1970 olisi sopivasti syntymävuoteni. Paljon maksaa?Haluuko joku ostaa Dom Perignon pullon vuodelta 1970? Olis ylimäääräsenä+ vuodelta 1983 pullo. 1.5L
#masa
Mikä ihmisiä vaivaa, että päästää lemmikit tommoseen kuntoon. Pistää oikein vähän vihaksi.
Joo, jotkut lihoo kyllä tosi paljon herkemmin. Koirista nyt itellä enemmän havaintoja, mutta sopinee kissoihin ja immeisiinkin.Samaa mieltä tästä!
Mulla oli silti hirveen läski kissa (ei noin läski mitä videolla). Käytin lukuisia kertoja ell, josta ainoo viesti oli että korkee kolesteroli. Joka johtu siitä että oli läski. Syötin Royalin dieettiruokaa, laaserilla koitin aktivoida ja juoksin itte kissan perästä ja pakotin liikkumaan. Mut ei saatana läskinä pysyi ja eli 16 vuotta. Kunnes kävi nivelien päälle ja oli aika piikille.
vokotin tapauksessa jo tämä laskettaneen saamiseksi
Kyllä te hyvä herra nyt vaan trollaatte suurta yleisöä ja yritätte saada vanhojen setämiesten pällin repeämään. Ja lähellä olikin, kunnes sekunnin murto-osan jälkeen älysin, että piruillessaanhan tuo taas... Mutta syvä kumarrus ja kunnioitus hyvästä yrityksestä.ehtottomasti!
tein siis taassillälailla tyhmästi, ettäNAISiminen kapakassa kysyi, että menenkö huomenna panteraa kuuntelemaan, kun hänt ei huvittaisi mennä yksin
mutta minkäs Minä sille voin, kun olen rehellisen Setä niin vastasin tottakai totuudenmukaisesti, että en tiedä
kun enhän Minä tiedä vieläkään olenko menossa niin miten ihmeessä olisin sen eilen tienny
nyt tietysti hinpunverran harmittaa, mutta ei harmita onneks, että olisi tavallaan voinut olla saumat mennä GAYkalle NAISseurassa jos olisin eilen tiennyt
#näin