Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ei kyllä pysty käsittämään, kuka noita energiajuomia haluaa juoda. Varsinkaan ilman viinaa. Maistuvat ihan kuselle. Ja viinan kanssa jos juo, niin sitten on rapula sekä pulssi 200 seuraavan päivän.
Red Bullia myytiin vuonna 2023 reilu 12 miljardia tölkkiä.

Miettikää saatana!

Älkää miettikö.

Henkkoht riittää kahvi ja vesi. Joskus vähän piimää.

Ei kyllä pysty käsittämään, kuka noita energiajuomia haluaa juoda. Varsinkaan ilman viinaa. Maistuvat ihan kuselle. Ja viinan kanssa jos juo, niin sitten on rapula sekä pulssi 200 seuraavan päivän.
Kerran oon kossupatteria maistanu, kaverin "hyvää" drinkkiä viikonloppuvapaalla syksyllä 1997. Sdn jälkeen en ole energiajuomiin koskenu.
Juon vain ja ainoastaan, kun täytyy väsyneenä ajaa autoa.
Jos otat, et aja.

Ja itse kun ei halua huitasta sitä energiajuomaa kerralla, niin pullossa on ehkä 5% valikoimasta. Sätänä.

Ei kyllä pysty käsittämään, kuka noita energiajuomia haluaa juoda.

Pidemmillä automatkoilla voi hyvin mennä vaikka 5 puolen litran annosta päivän sisään. Ja tölkkiennätys jossain yötä myöten suoritetussa siirtymässä etelän ja pohjoisen välillä joskus 15v sitten taisi olla niin huikea, että parempi kun ei muista.

Itse juon energiajuoman joskus yövuorojen aikana sillon kun olen kotona nukkunut hyvät päikkärit ja pitäis jotenkin repii itsensä ihmiseksi kun lähtee töihin. Töissä toki menee viel yksi kuppi kahvia.

Pidemmillä automatkoilla voi hyvin mennä vaikka 5 puolen litran annosta päivän sisään. Ja tölkkiennätys jossain yötä myöten suoritetussa siirtymässä etelän ja pohjoisen välillä joskus 15v sitten taisi olla niin huikea, että parempi kun ei muista.
Toisen puolen litran annoksen jälkeen tykyttää jo niin ettei huvita enää. Maxi Peppuli sitten vaan.

Toisen puolen litran annoksen jälkeen tykyttää jo niin ettei huvita enää. Maxi Peppuli sitten vaan.

Amatöörit. Kun alta kaksikymppisenä asuin vielä kotona, saatoimme joskus isävainajan kanssa keittää täyden kahvipannullisen iltapalaksi ennen nukkumaanmenoa.

Nykyään olen totuttanut itseni siihen, että arjessa selviän hengissä ja hereillä reilulla aamu- ja iltapäiväkahvilla, mutta jos haluaa että kofeiini oikeasti piristäisi niin kahvia tai energiajuomaa pitää kyllä vetää yhtä lujaa kuin @Max131 normiperjantaina viinaa.

Amatöörit. Kun alta kaksikymppisenä asuin vielä kotona, saatoimme joskus isävainajan kanssa keittää täyden kahvipannullisen iltapalaksi ennen nukkumaanmenoa.

Nykyään olen totuttanut itseni siihen että arjessa selviän hengissä ja hereillä reilulla aamu- ja iltapäiväkahvilla, mutta jos haluaa että kofeiini oikeasti piristäisi niin kahvia tai energiajuomaa pitää kyllä vetää yhtä lujaa kuin @Max131 normiperjantaina viinaa.
Minun vauvasuuhan ei tykkää edes kahvista.

Joo tyhmää touhua, mut niin se on sokerin syönti ylipäätänsä. Käsittääkseni energiajuomissa ei se happo(sitruunahappo, joka on lähinnä nimellisesti happo?) oo se mikä tekee tuhon, vaan ihan vaan tolkuton määrä sokeria. Tulee juotua noita sokerittomia nykyään enemmän. Tiiä sitte, mikä on todellinen ero, tai onko sitä edes. 99% kahvista on vaa nii vitun pahaa, ettei pysty. Kuvittelisin, ettei pannullinen kahviakaan mitään sydänlääkettä oo. Piristeenä noita alunperin alotin käyttään, ni jakso opiskella, ja treenata paremmalla teholla.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
IMG_5578.webp

Joo tyhmää touhua, mut niin se on sokerin syönti ylipäätänsä. Käsittääkseni energiajuomissa ei se happo(sitruunahappo, joka on lähinnä nimellisesti happo?) oo se mikä tekee tuhon, vaan ihan vaan tolkuton määrä sokeria. Tulee juotua noita sokerittomia nykyään enemmän. Tiiä sitte, mikä on todellinen ero, tai onko sitä edes. 99% kahvista on vaa nii vitun pahaa, ettei pysty. Kuvittelisin, ettei pannullinen kahviakaan mitään sydänlääkettä oo. Piristeenä noita alunperin alotin käyttään, ni jakso opiskella, ja treenata paremmalla teholla.
Fosforihappo on kuplapitoisissa juomissa "pahis" hampaille, tietenkin sokerin kanssa. Yksi häijyimpiä hampahille on tietenkin appelsiinimehu tai muu sokeripitoinen hapan sitrusmehu, on sekä ruokaa s. mutanssille ja happoa pehmittämään kiillettä.

Hiilihapolla ei ole merkitystä hampaiden suhteen.

Ällistyttävintä noissa ENERGIAjuomissa on se, kun niitä sokerittomia on mainostettu "0kcal!". Niin, että missä vitussa se ENERGA sitten on? Joule ja kalori ovat energiayksiköitä ja jos niiden määrä on 0, niin silloin niissä ei ole sitä vitun energiaa. En tiiä kumpi tässä yhtälössä on tyhmä, markkinoija vai kuluttaja, mutta sanotaan varulta, et "molemmat". Jos sillä "energialla" yritetään viitata kofeiinin vaikutuksiin, niin sitten nimitys pitäisi muuttaa joksikin "PIRIjuomaksi" tai "STIMUjuomaksi".

Suositut

Back
Ylös Bottom