Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
#kättelyreissulla

IMG-1516.jpg
#näkyy
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kysymys etiketistä. Sain kutsun tuttavan 30v juhliin, ja hän on päättänyt järjestää sen toisen kaverinsa kanssa eli ns. 60v juhlat. Odotetaanko mun tuovan jotain myös tuolle kaverille? En siis ole hommannut mitään lahjaa, mietin et varmaan joku pieni summa rahaa koska ei olla niin läheisiä että oikeesti tietäisin tarviiko hän jotain. Mitään ohjeistusta ei ole tullut lahjojen suhteen, perus diipa daapa "pääasia että tulet paikalle".

Minun mielestä AIKUISET EIVÄT TARVITSE LAHJOJA EIVÄTKÄ RAHAA (paitsi jos ko aikuinen on todella rahan tarpeessa esim työttömänä tms). Minä veisin jotain syötävää/juotavaa/kukkia.

Tai voit lahjoittaa sopivan summan paikalliseen Kodittomien Kissojen Hoiva ja Huolto -yhdistykselle ja tehdä kavereille kortin, jossa kerrotaan asiasta 😸😺😻
 
Suurin etu peruskeittimeen verrattuna on nopeus. Ja on se kahvikin parempaa ja kuumempaa kuin jollain kympin keittimellä. Jossain malleissa myös toimiva tippalukko (ei siinä yleisimmässä neliskanttisessa).
En oo tuohon kiinnittänyt huomiota, keittääkö joku halpis miten hitaasti kahvin, mutta tuo on huomattu, että noilla joillain halpiksilla se jää niin haaleaksi, ettei paljoa enää maitoja lisäillä. Meinasin itekin tulla tarkentaan tuota.

Tosiaan itellä puoltais tuota Moccamasteria oikeastaan eniten se, että ainakin tietää, että tulee ihan jees kahvit, kun ostaa jotain kelvollista papua ja jauhaa ite.
 
Kyllä kaikkiin kolmekymppisiin on porukalla jotain ostettu. Ei välttämättä mitään kauhean kallista, mutta jotain kuitenkin tai joku tehny jotain kuvakirjaa, taulua yms. Kehtais ite ihan tyhjinkään käsin mennä ja vähintään ny jonkun viski- tai viinapullon kävisin hakemassa, jos ei porukalla oo mitään mietitty.
 
AIkoinaan tilasin kaikki kalastusvälineet työpaikan osoitteeseen ja kotona salakuljetin ne autotalliin. Nykyisin kun samassa osoitteessa ei asu täysikasvuista naisolentoa, en enää ostele kalastustarvikkeita kuin murto-osan entisistä määristä. Enkä myöskään a-tarvikkeita.
Mun työkaveri tekee näin, tilaa vaatteita viikoittain töihin ettei mies saa tietää
Luiskaan sellainen puoliso, joka puuttuu harrastuskassan käyttöön. Kyllä aikuisella, työssäkäyvällä ihmisellä pitää olla joku siivu ansioistaan sellaista, että sen käyttö on aivan vapaasti mihin itse nyt haluaakin. Asialliset hommat hoidetaan jne.
Niinpä! Mullakin on oikeus ostella koiria ja osallistua ympäri maailmaa näyttelyihin ilman että kukaan nipottaa
 
Minun mielestä AIKUISET EIVÄT TARVITSE LAHJOJA EIVÄTKÄ RAHAA (paitsi jos ko aikuinen on todella rahan tarpeessa esim työttömänä tms). Minä veisin jotain syötävää/juotavaa/kukkia.

Tai voit lahjoittaa sopivan summan paikalliseen Kodittomien Kissojen Hoiva ja Huolto -yhdistykselle ja tehdä kavereille kortin, jossa kerrotaan asiasta 😸😺😻
Näin o.

Tosin välillä voi vähän itselleen ostella esim joululahjoja.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom