Sniffari
Äitisi valinta
Mä ajattelin nyt kokeilla puumailla. Ensi viikolla treffit noin 20 vuotta nuoremman miehen kanssa
Vielä vois vaikka naistakin kokeilla
Ei kyllä hyvä näistä heilu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä ajattelin nyt kokeilla puumailla. Ensi viikolla treffit noin 20 vuotta nuoremman miehen kanssa
Ei kyllä hyvä näistä heilu
Ei kai sentään Red Wing saapikaista ole kyse? Aika jäätävän kivuliaista sisäänajoa useimmilla malleilla.Luulin ettei mulla oo ollenkaan kaljan makusta kaljaa kaapissa mutta olihan sitä. Nyt istun sohvalla juomassa kaljaa kengät jalassa, ajelen uusia tavikenkiä sisään kun ovat melkosen jämyä nahkaa.
Eijole. Galibier Super Guide, vanhanajan alppikengät. Varmaan tarpeettoman jämyt omaan käyttöön, mutta luulis parikytä vuotta kestävän leikiten, ja miellyttää omaa silmää.Ei kai sentään Red Wing saapikaista ole kyse? Aika jäätävän kivuliaista sisäänajoa useimmilla malleilla.
Uhkapelejä. Voi Veljetlyömään vetoja
Nyt on kyllä otettu kova haaste. Hitokseen jäykät mihinkään normaaliin kävelyyn, kunnon vaelteluunhan noi on tehty.Eijole. Galibier Super Guide, vanhanajan alppikengät. Varmaan tarpeettoman jämyt omaan käyttöön, mutta luulis parikytä vuotta kestävän leikiten, ja miellyttää omaa silmää.
Joo kävi kyllä mielessä että vieläkö ois hankittava jotkut vähän normaalimmat kengät, mutta tollasiin on ollu pakkomielle toista vuotta niin olihan ne hankittava.Nyt on kyllä otettu kova haaste. Hitokseen jäykät mihinkään normaaliin kävelyyn, kunnon vaelteluunhan noi on tehty.
Jos kuitenkin saat ne muokattua jalkaasi ja hoidat hyvin, niin voit jättää perintonä.
Laadukkaat kengät ovat vaan niin jotain siistiä
Mitenhän hyvin tuo toimii jaloviinan kanssa.. vois kuvitella, että hyvin.Omenastapa tuli mielehen, että saisipa tuota Hartwallin klassista omenalimua sokerittomana
Itse en ainakaan ole törmännä
Sanoo hän, joka aina välillä muistaa väittää, ettei ikinä oo naista saanu.kyllä mä sanoosin, notta paras heiluu 1M2N konpinaatiolla
MuistaakseniMikä se @orsilla1 rannekello olikaan...?
Niimpäs olikin. Mukavannäköinen kello tuokin.Muistaakseni
Rolex Yacht-Master - Staying on course | Rolex®
Elegantly combining functionality and nautical style, the Yacht-Master is a veritable ally at sea designed for sailors and navigators. More on rolex.com.www.rolex.com
Paitsijumalauta
tvstähän tulee nhl-kiekkoa