Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinpä, sain kyllä lukuisia "liivimiehet asialle" kommentteja mutta päätin mennä alusta loppuun lakiteitse, mutta kyllä siinä huomasi että vaikka toinen rikkoo kirjallisia sopimuksia niin itse ei saisi tehdä sitten samalla tapaa. Noh tästä fiaskosta nyt onneksi jo kulunut se pari vuotta (ja ei muuten euron euroa ole tullut ulosotosta, ullatuus!) Ai niin ja minä maksan myös ulosototon kustannukset, uusimiset yms. Koska olen se rikollinen tässä.Aika v-mäinen tilanne. Voi olla, että tuollaisen vuoksi olisi sitten itse syytteessä jostain. Ei taida saada itse auttaa häädössä vaikka oma asunto kyseessä.
Tsemppiä, kyllä se siitä yms. muuta sontaa.Menee meilläkin nyt sitten asumisjärjestelyt ja parisuhdekuviot uusiksi. Ei mitään suurempaa draamaa ja molemmilla suht samat ajatukset, mutta "pieniä" muutoksiahan tuosta seuraa, kun pitäs ruveta nyt miettimään, kestääkö perse ostaa itekseen tää kämppä vai missä meinaa asua ja kaikki mahdollinen muu päälle.. ja toki kuuppakin aika sekaisin, varmaan jonkin aikaakin, kun kuitenkin yli 10 vuotta toisia kateltu ja eilen tuo päätös sitten syntyi.
Ja näillä puheilla duunipalaveriin...
Ostahan jo se i5 M60, niin ei bensiinin hinnalla väliä. Mitä lie lainan lyhennys kuussa, tonni ei piisaa?Jumankauta ysikasi 1,689.
Tsemppiä, muutos ressaa ja pelottaa, mutta voi tuoda myös paljon hyvää. Saattaa myös jättää arpiakin toki, isompia tai pienempiä.Menee meilläkin nyt sitten asumisjärjestelyt ja parisuhdekuviot uusiksi. Ei mitään suurempaa draamaa ja molemmilla suht samat ajatukset, mutta "pieniä" muutoksiahan tuosta seuraa, kun pitäs ruveta nyt miettimään, kestääkö perse ostaa itekseen tää kämppä vai missä meinaa asua ja kaikki mahdollinen muu päälle.. ja toki kuuppakin aika sekaisin, varmaan jonkin aikaakin, kun kuitenkin yli 10 vuotta toisia kateltu ja eilen tuo päätös sitten syntyi.
Kaverini remmivetoinen veekasi oli polttanut heinäkuun aikana 900 litraa E85:ttä.Jumankauta ysikasi 1,689.
Tsemppiä, kyllä se siitä yms. muuta sontaa.
Mutta, kyllä se oikeasti siitä sitten suttaantuu.
Joo, kyllä nää taustalla olevat asiat oli pitkään tiedossa, myös itellä, mutta ainahan tuo kunnolla kolahtaa vasta sitten, kun oikeasti konkretisoituu. Eikä tässäkään taustalla mitään muuta kuin ajautuminen enemmän kavereiksi kuin pariksi.Tsemppiä, muutos ressaa ja pelottaa, mutta voi tuoda myös paljon hyvää. Saattaa myös jättää arpiakin toki, isompia tai pienempiä.
T: nimim. beem there, done that
Ostahan jo se i5 M60, niin ei bensiinin hinnalla väliä. Mitä lie lainan lyhennys kuussa, tonni ei piisaa?
Melkein ilmaista ajoa siis olisi luvassa...
Menee meilläkin nyt sitten asumisjärjestelyt ja parisuhdekuviot uusiksi.
Tossa olis hyvä kaveripariskunta naapurissa 20 metrin päässä, mikä puoltais jäämistä. Samoin tää seutu metsineen ja ulkoilureitteineen mahtava.Lisäys. Minä muuttaisin uuteen asuntoon. En haluaisi elää entisen suhteen raunioissa. Uudessa ympäristössä on helpompi asennoitua toisenlaiseen elämään; ei jää hilloamaan ja "entä jos kuitenkin" -jauhamaan mennyttä.
Feels bad vaikka S ketjuinen onkin. @espooJumankauta ysikasi 1,689.
Menee meilläkin nyt sitten asumisjärjestelyt ja parisuhdekuviot uusiksi. Ei mitään suurempaa draamaa ja molemmilla suht samat ajatukset, mutta "pieniä" muutoksiahan tuosta seuraa, kun pitäs ruveta nyt miettimään, kestääkö perse ostaa itekseen tää kämppä vai missä meinaa asua ja kaikki mahdollinen muu päälle.. ja toki kuuppakin aika sekaisin, varmaan jonkin aikaakin, kun kuitenkin yli 10 vuotta toisia kateltu ja eilen tuo päätös sitten syntyi.