Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos on joutoaikaa niin voit alkaa kehittelemään jotakin seuraavista jotka on vielä keksimättä;JaaaaaaaaaaaaaHas. Keksitty jo sekin sitte saatana.
Täh?Mikäs eläin se semmoinen muusi on?
#hyiyökIhan vaan et olis enemmän tekemisissä ihmisten kaa.
Mitä tulee duuniin oon miljonääri mut oon anyways miettiny et pitäisköhän alentua ja alkaa tekee jotain. Ihan vaan et olis enemmän tekemisissä ihmisten kaa. Koulutusta ei ole et se olis sit varmaan mallia paskaduuni
jotka on vielä keksimättä;
-Vasenkätinen moottorisaha
Perunan luultiin ulkomuotonsa vuoksi aiheuttavan spitaalia, ja se yhdistettiin noituuteen sekä Minun palvontaan. Epäluuloja aiheutti myös se, ettei perunaa mainittu Raamatussa.
Suomalaisten kiinnostus perunaa kohtaa kasvoi, kun he kuulivat, että perunaa voitiin käyttää myös viinan valmistamiseen. Kemistit olivat 1800-luvun vaihteessa selvittäneet, että halvimmaksi viinanpoltto tuli, kun raaka-aineena käytti perunoita.
Ei siis oikeasti kaukana kaikesta. Pk-seudulla mutta vähän turhan pitkä matka joka paikkaan ilman autoa. Sen verran huonot tulot ettei huvita autoa hommata kun helpompi muuttaa vähän enempi ns. ytimeen. Vuokrakämppiä on tarjolla todella paljon ja ihan siedettävään hintaan.Mitä meinaa jos kämppä on kaukana kaikesta? Asun ite atm helsingin ytimessä ja ollu ajatuksena muuttaa erinäisistä syistä pienelle alle 100k ihmisen paikkakunnalle. Vähän pelottaa et kävisi toi et vaan tajuaa et ei helvetti olipahan virhe
Mitä tulee duuniin oon miljonääri mut oon anyways miettiny et pitäisköhän alentua ja alkaa tekee jotain. Ihan vaan et olis enemmän tekemisissä ihmisten kaa. Koulutusta ei ole et se olis sit varmaan mallia paskaduuni
Ei siis oikeast kaukana kaikesta. Pk-seudulla mutta vähän turhan pitkä matka joka paikkaan ilman autoa. Sen verran huonot tulot ettei huvita autoa hommata kun helpompi muuttaa vähän enempi ns. ytimeen. Vuokrakämppiä on tarjolla todella paljon ja ihan siedettävään hintaan.Mitä meinaa jos kämppä on kaukana kaikesta? Asun ite atm helsingin ytimessä ja ollu ajatuksena muuttaa erinäisistä syistä pienelle alle 100k ihmisen paikkakunnalle. Vähän pelottaa et kävisi toi et vaan tajuaa et ei helvetti olipahan virhe
Voi luoja että oon läski.
Eihän nyt vielä tammikuussa, kesään on niin pitkä aika, että hyvin voi vielä syödä tuhdistiNyt ei ainakaan kannata alkaa keventelemään, koska joulu. Katsoo sitten tammikuussa uudelleen.
Oispa perunakiljua, mutta ei..Alicia sanoi:Suomalaisten kiinnostus perunaa kohtaa kasvoi, kun he kuulivat, että perunaa voitiin käyttää myös viinan valmistamiseen. Kemistit olivat 1800-luvun vaihteessa selvittäneet, että halvimmaksi viinanpoltto tuli, kun raaka-aineena käytti perunoita.
Suoraan tilalta kotitappona tai leimattuna. Vasa minimiostos aikuiselle miehelle. Omaan käyttöön en osta kaupasta kuin pakon edestä.Kattelin joku aika sitten internetistä lihakauppiaiden sivuja, mietin että voisin tilata esim puolikkaan poronvasan paloiteltuna.
Mutta oli hinnat aika suolaisia. Pitäisi päästä ostamaan suoraan hiasen perästä käteisellä.