Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Syksy on ihmisen parasta aikaa! :heart: Tai no talvikin, pakkastalvi. Ah.

Parasta ulkoilla, kun voi pukea kevyet, pitkälahjeiset/hihaiset vaatteet. Ei joka paikkaan valuvaa hikeä samantien, mutta toisaalta mikään ei vielä varsinaisesti palele.

Vithu ku kestää Vapaudella saada mun kanjonitilausta liikkeelle.. tulee varmaan pakkaset, lumet ja joulukin ennen ku se fillari on täällä ihmeteltävänä.

Vähän tuossa kyllä suunniteltiin jo pientä bike packing -reissua Turun saaristoon ens kesäksi. Talvella ehkä jää tuommoset, liian sokerista.

Minulla ei ollut menneenä Suvena kertaakaan liian kuuma

Suven jälkeen sen:sijaan on ollut liian kylymä jo monta kertaa

esim. eilen ehtoolla kun panin maata, olin peiton alla kuin jääkalikka

noin tuon aikaa ja tuossa lämpötilassa istuin sohvalla teepaita päällä

ilimiselevästi aivan liian vilpoinen meikämustalaiselle #sähköpatterit #pörssisähkö

thumbnail_Näyttökuva 2024-09-23 kello 13.59.34.webp

Vithu ku kestää Vapaudella saada mun kanjonitilausta liikkeelle.. tulee varmaan pakkaset, lumet ja joulukin ennen ku se fillari on täällä ihmeteltävänä.

Vähän tuossa kyllä suunniteltiin jo pientä bike packing -reissua Turun saaristoon ens kesäksi. Talvella ehkä jää tuommoset, liian sokerista.
Minkäs sinä niistä tilasit? Jos on koko sattunut loppumaan. Minä päädyin giant revolt advanced 0:llaan kun mielestäni hyvä tarjous oli. Hiilikuiturungolla ja kiekoilla

Ei oo julkaisukelpoisia kuvia, mutta päiväasiointien lomassa polkaisin jokirantaan, +3°C, melko tyyni, kirkas taivas. Hieno levähdyshetki oli se.

Minkäs sinä niistä tilasit? Jos on koko sattunut loppumaan. Minä päädyin giant revolt advanced 0:llaan kun mielestäni hyvä tarjous oli. Hiilikuiturungolla ja kiekoilla
Niitä piti se yksi olla outletissa, joka minusta varataan noihin työsuhdepyöräkuvioihin ja pidetään oliko nyt 20 päivää, että tilaaja hyväksyy sen tilauksen siinä ajassa, minkä kyllä tein. Varmaan Vapauden aspassa vaan ruuhkaa, kun ilmoittavatkin, että paha ruuhka-aika päällänsä..

Mutta siis Grizl CF SL 8 1by, jos nyt muistan kaikki noi nimen osat oikein :D Joku vähän outo dried tomato -väri, mutta ei kai punavihersokeelle niin justiinsa. Matkaan nappasin ne hybridipolkimet (lukko + tasa) ja lokarit. Ois voinu kypäränkin ite asiassa ottaa uuden, mutta unohtui, eikä jaksa enää jumpata sitä sinne matkaan.

muoksista. hyvän näköisiä on nuo Giantit. Katonkohan oikein, että onko suurin ero siinä, että sun mallissa ilm. kaks eturatastakin ja vähän enemmän sit vaihdetta ja saa pikkaisen pienempää silmään + pienemmät välit vaihteissa.. vai oliko noi shimanon osatkin giantissa pykälän vielä parempaa sarjaa..

Oiskohan huomenna käristyspäivä... Käristys ja muusi.
Kattelin joku aika sitten internetistä lihakauppiaiden sivuja, mietin että voisin tilata esim puolikkaan poronvasan paloiteltuna.

Mutta oli hinnat aika suolaisia. Pitäisi päästä ostamaan suoraan hiasen perästä käteisellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom