Alicia
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko taas kontinentaalit?
Minkäs sinä niistä tilasit? Jos on koko sattunut loppumaan. Minä päädyin giant revolt advanced 0:llaan kun mielestäni hyvä tarjous oli. Hiilikuiturungolla ja kiekoillaVithu ku kestää Vapaudella saada mun kanjonitilausta liikkeelle.. tulee varmaan pakkaset, lumet ja joulukin ennen ku se fillari on täällä ihmeteltävänä.
Vähän tuossa kyllä suunniteltiin jo pientä bike packing -reissua Turun saaristoon ens kesäksi. Talvella ehkä jää tuommoset, liian sokerista.
Niitä piti se yksi olla outletissa, joka minusta varataan noihin työsuhdepyöräkuvioihin ja pidetään oliko nyt 20 päivää, että tilaaja hyväksyy sen tilauksen siinä ajassa, minkä kyllä tein. Varmaan Vapauden aspassa vaan ruuhkaa, kun ilmoittavatkin, että paha ruuhka-aika päällänsä..Minkäs sinä niistä tilasit? Jos on koko sattunut loppumaan. Minä päädyin giant revolt advanced 0:llaan kun mielestäni hyvä tarjous oli. Hiilikuiturungolla ja kiekoilla
Kattelin joku aika sitten internetistä lihakauppiaiden sivuja, mietin että voisin tilata esim puolikkaan poronvasan paloiteltuna.Oiskohan huomenna käristyspäivä... Käristys ja muusi.