Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkin pitänyt kysyä, että onko tämä ainainen vastaanhankaaminen pohjalaista itsepäisyyttä, vai yksilön ominaisuus?

asioita joita en halua muuttaa, en halua muuttaa

mutta taas asioita joita voin kokeilla toisin, voin kokeilla

esinmerkikis olen kokeillut kaukon reseptillä, olen kokeillut Tohtorin reseptillä, olen ostanut islay mistiä, olen ostanut veri cuulia,erään pt:n roheiinihormoonia, ennen sitähän käytin onely olvin tuotteita
 
Näin eläkeläisenä on paljon aikaa, niin johonkin sitä pitää yrittää saada kulumaan.
Tosin kyllähän kahden kissan hoitaminen on jatkuvaa ponnistelua ja ongelmanratkaisua. Nytkin pitäisi imuroida makuuhuone, mutta kun molemmat nukkuvat päikkäreitä sängyllä.
Eikös imuriointi ole yleensä lattioiden siivoilua? Petivaatteet sitten puistellaan pihalla.
 
Piti tähän kommentoida, että jahka sen konkelin nyt saan kotiin asti, niin tarvii varmaan eka kokeillakin muutama lyhyempi lenkki, ennen kuin lähtee työntään vajaata 150 kilometria :D Eniten epäilyttää, miten kestää perse tuommosia matkoja satulassa..
Kaarrat vaan siihen Grill Roomin levikkeelle ja iso burgeri + tuoppi harmaata.
 

"Suomeen sijoitettavat FLF-joukot eroaisivat kuitenkin muiden maiden joukoista siinä, että Suomeen ei tulisi pysyvästi sotilaita asumaan ja harjoittelemaan, vaan rakenteet mahdollistaisivat joukkojen vastaanottamisen tarvittaessa nopeasti"

mitvit

kyllähän tänne nyt pitäisi saada pari divisioonaa ihan pysyvästi

ja @Sniffari n sotkamon mökille Iron Dome


View: https://www.youtube.com/watch?v=_eSZaCHXBVA
 
Eikös imuriointi ole yleensä lattioiden siivoilua? Petivaatteet sitten puistellaan pihalla.

Imuri ja kissat eivät vaan mahdu samaan huoneeseen.

Eli Masa painaa nyt 8kg. Mikä oli paino ennen dietin alkua ja mikä on tavoite paino?
Tietty, jos nyt Masa Sniffarila, niin 10kg menee varmaan rikki viikossa :LOL:

Masan maximipainosta ei ole virallista tietoa, mutta ilmeisesti ollut enimmillään himpun päälle 10kg. Siitä sitten aloittanut laihdutuksen eläinsuojeluyhdistyksellä.
Eläinlääkärin mukaan 6,5 - 7 kg olisi terveyden kannalta hyvä, koska kyllähän Masa on isokokoinen kisu ilman läskiäkin. Mitään kevytkeijukaista Masasta ei tule!
 
Eläinlääkärin mukaan 6,5 - 7 kg olisi terveyden kannalta hyvä, koska kyllähän Masa on isokokoinen kisu ilman läskiäkin.

Fiksu eläinlääkäri. Meillä lekuri kehtasi mainita että isomman kissan 6 kg olisi paljon, vaikka hän on oikeasti vain vanttera poika ilman sen enempää plösöä kuin terveellä kissalla pitää ollakin. Toinen kaveri on sitten kilon kevyempi mutta vatsa viistää maata eikä hänen painostaan sanottu mitään. Vähän kuten ihmislääkäritkin saattavat edelleen tuijottaa vain vaakalukemia eivätkä sitä, mistä se asiakkaan paino koostuu.
 
Back
Ylös Bottom