Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jokos @Max131 hypännyt nahkasatulaan?
Terossa mulla 500 km takana ja ei ole vielä ihan valmiiksi muotoutunut.
 
Jokos @Max131 hypännyt nahkasatulaan?
Terossa mulla 500 km takana ja ei ole vielä ihan valmiiksi muotoutunut.
Joo piti tästä kommentoidakin, etten oikein vielä tiedä sanoa mitä mieltä tuosta nyt on. Toi voi olla vähän leveämpi kuin aikaisempi ja natsata pikkaisen paremmin istuinluihin, mutta en oo vielä ajanu mitään pidempää lenkkiä, jossa tietäis tuleeko persus niin kipeeksi kuin aikaisemmin vai ei.. Ja siis en oo varmaan kerennyt ihan satkuakaan ajamaan vielä tuolla.

Ei tuo sähkömaastopyörään kyllä yhtään sovi, se varmaan isoin miinus, mutta kyllä se tuossa kiinni saa toistaiseksi olla :D
 
Hirvee gravelikuume.. lenkkipyöräksi. Oliko esim. @HeavyRain tästä jotain mielipidettä?


tai Kake ja vokot?

Tonnin halvempi mitä noista Canyonin Grizleista sais maksaa ja varmaan mahis koeajaakin tuossa ihan lähellä, niin vähän kiinnostelis.
 
oliskohan tuollaisessa ainesta
ainakin ilkonäjön pers:teella sopisi



 
oliskohan tuollaisessa ainesta
ainakin ilkonäjön pers:teella sopisi



Paljon pyöräilevä työkaveri tuollaista suositti, mutta ei ole kokemusta.
Itse nahkasta tykkään.
 
Hirvee gravelikuume.. lenkkipyöräksi. Oliko esim. @HeavyRain tästä jotain mielipidettä?


tai Kake ja vokot?

Tonnin halvempi mitä noista Canyonin Grizleista sais maksaa ja varmaan mahis koeajaakin tuossa ihan lähellä, niin vähän kiinnostelis.
Käy koittamassa.
Itse ottaisin nykyään mieluummin yhdellä eturattaalla olevan version.
 
Hirvee gravelikuume.. lenkkipyöräksi.
Tonnin halvempi mitä noista Canyonin Grizleista sais maksaa ja varmaan mahis koeajaakin tuossa ihan lähellä, niin vähän kiinnostelis.
Ei ole tosta kokemusta, varmaan semmonen perus ok. Vähän vaisut komponentit, mekaaniset jarrut aika meh, mutta carbon keula tietty ok. Geometria ja ajomukavuus tietenkin tärkeää, eli kannattaa kokeilla jos mahdollista. Jos sulla on tuo ja Grizl vertailussa, niin itse ottaisin kyllä jälkimmäisen ainakin ominaisuuksien puolesta. Tuostahan voi vertailla esim noita kahta: https://99spokes.com/en-EU/compare?bikes=cannondale-topstone-3-2024,canyon-grizl-6-2024
 
Viimeksi muokattu:
IMG_0949.webp
 
Ei ole tosta kokemusta, varmaan semmonen perus ok. Vähän vaisut komponentit, mekaaniset jarrut aika meh, mutta carbon keula tietty ok. Geometria ja ajomukavuus tietenkin tärkeää, eli kannattaa kokeilla jos mahdollista. Jos sulla on tuo ja Grizl vertailussa, niin itse ottaisin kyllä jälkimmäisen ainakin ominaisuuksien puolesta. Tuostahan voi vertailla esim noita kahta: https://99spokes.com/en-EU/compare?bikes=cannondale-topstone-3-2024,canyon-grizl-6-2024
Tjoo, tuohan tässä merkkais, että Cannondalea vois päästä testaan Jykylässä. Kanjonia ei.

Ja pitäs käydä joo kokeileen, että natsaako geometria. Mulla ei oo koskaan ollu nestejarruja ja mekaanisilla levyjarruilla pärjänny ihan hyvin plus voihan tota osaa päivittää, jos siltä tuntuu.. aina toki parempi, jos samaan rahaan saat parempaa osaa.
 
oliskohan tuollaisessa ainesta
ainakin ilkonäjön pers:teella sopisi



Noi nahkaiset oli huomattavasti liukkaampia kuin tuommonen perus maastopyörän satula. Tuo varmaan sit jonkinlaisena kumisena vähän omanlaisensa persuksen alla. Eikä tarttis mitään suojuksia viritellä sateella satulan päälle, jos noista nahkaisista sanotaan, että voivat kastuessaan mennä huonoksi.

Mut ei kai tuota oikein tiedä ennen kuin istuu ja varmaan mielellään ajaakin vähän pidempään, että miten sopii..
 
Tjoo, tuohan tässä merkkais, että Cannondalea vois päästä testaan Jykylässä. Kanjonia ei.

Ja pitäs käydä joo kokeileen, että natsaako geometria. Mulla ei oo koskaan ollu nestejarruja ja mekaanisilla levyjarruilla pärjänny ihan hyvin plus voihan tota osaa päivittää, jos siltä tuntuu.. aina toki parempi, jos samaan rahaan saat parempaa osaa.
Käy nyt ainakin Cannoni testaamassa jos on mahdollista. Sitten virman piikkiin työreissu hesoihin ja kahen päivän ränni + kanjonin testaus. Itse kyllä suosittelisin hydraulisia jarruja. Sormella kun vähän nykäisee, niin johan pysähtyy. Ja mitä vähemmän vaijereita, sen parempi imo.
 
Käy nyt ainakin Cannoni testaamassa jos on mahdollista. Sitten virman piikkiin työreissu hesoihin ja kahen päivän ränni + kanjonin testaus. Itse kyllä suosittelisin hydraulisia jarruja. Sormella kun vähän nykäisee, niin johan pysähtyy. Ja mitä vähemmän vaijereita, sen parempi imo.
Bärkeles, ku konttori Tampereella. Muuten asiallinen idea :D

Pääsishän tuota käväiseen hesoissa vaikka viikonloppuna halutessaan ja ehkä tuon vois järkätä, kun noi pari aikaisempaa fillaria tullu ostettua sokkona ja ei noista kumpikaan ny varsinaisesti täysosumia geometrialtaan.

Tai Kanjonin Grand Canyon:ON kyllä parani vähäsen tuntumaltaan pikkaisen pidemmällä stemmillä.
 
Noi nahkaiset oli huomattavasti liukkaampia kuin tuommonen perus maastopyörän satula. Tuo varmaan sit jonkinlaisena kumisena vähän omanlaisensa persuksen alla. Eikä tarttis mitään suojuksia viritellä sateella satulan päälle, jos noista nahkaisista sanotaan, että voivat kastuessaan mennä huonoksi.

Mut ei kai tuota oikein tiedä ennen kuin istuu ja varmaan mielellään ajaakin vähän pidempään, että miten sopii..
Ei se nahkakaan siitä niin tykkää huonoa, jos kastuu ja kuivuu, mutta jos märällä satulalla lähtee ajamaan, niin epämukavuuden lisäksi venyy sitten herkemmin kuin kuivana.
 
Kuntosalilla on kesätauon jälkeen alkanut ohjatun senioriryhmän harjoitukset. Varsin kunnioitettavaa toimintaa, kun on liikkumisvaikeuksista kärsiviä mummeleita ja papparaisia sinnikkäästi mukana. Toivottavasti eivät telo itseään hengiltä. Vähän huteraa oli joidenkin meno.
 
Back
Ylös Bottom