Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vargilta näköjään pukannut muistelmia, ja vieläpä monessa osassa. Tulee kyllä hieman mieleen hurjalla maineella rahastaminen tällaisista...


https://www.amazon.com/Hell-Back-Ag...8b-4efa-aeab-4a6834a8bf51&ref_=aufs_ap_sc_dsk

katso liitettä 265709
Kukahan nuo esittelytekstit kirjottanu? Ei jotenkin yhtään hänen tyylistä tekstiä.

Viteoitten perusteella ainakin aiemmin höpötellyt vähän huvittuneesti/huumorilla aina koko touhusta, samalla kun korjaillut jotain ladaa.

Mutta hyvin, tai riittävästi ilmeisesti tienaa vanhoilla levyillä ja noilla kirjoilla jne.
 
Visto yhtä hyvä kuin lohjalaisten "muo". Ei "minua", "mua" tai mitään muutakaan järkevää, ku vittu "muo" :D

Varmaan vielä muistin väärin, miten ne lohjalla tota käytti, että menee pohja edelliseltä, mutta menköön..
 
Kuopio nyt muutenk...

20240821_111303.webp
 
Murteista tuli vielä mieleen. Olen siis ääsjoella asunut...ööö 14 vuotta? En tiedä mitä tarkoittaa kun ihminen sanoo että joku asia tai vaiva on "jämerä".

Maha on jämerän tuntuinen.. Niin onko se kipiä? Eiku semmonen jämerä..
 
Murteista tuli vielä mieleen. Olen siis ääsjoella asunut...ööö 14 vuotta? En tiedä mitä tarkoittaa kun ihminen sanoo että joku asia tai vaiva on "jämerä".

Maha on jämerän tuntuinen.. Niin onko se kipiä? Eiku semmonen jämerä..
Kova, kiinteä, jäykkä, kimmoisa, ehkä jykevä?
 
No tosiasiassa kamalinta on miten nuoret puhuu pääkaupungissa. Se on puoliksi englantia ja puoliksi maahanmuuttajataustaisilta matkittu wallah bro-sönkötystä. Vaikka kaverista näkee että se on joku 100% kotimainen Veeti Virtanen tms.

No mitä voi odottaa, kun suomen ja englannin sotkeminen keskenään on perserutto, joka on levinnyt aivan kaikkialle. Mikä vika suomenkielessä on? Järkyttävän noloa tekstiä joutuu näkemään milloin missäkin 🙈

Tragikoominen yritys ilmeisesti tehdä hieno vaikutus on erään paikallisen kosmetologihoitolan ranskalaisenglantilainen nimi Maison de Beauty. En ikipäivänä asioisi paikassa.
 
Back
Ylös Bottom