Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

161490755_130867472372694_1066281497247367839_n.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uusi viikko ja samat vanhat kiireet.

Olen sienestämiseen syvästi koukussa. Ei meinaa millään malttaa lähteä pois metsästä ja toisaalta eilenkin karkasin äkkiä, ihan vaan pikaisesti heti tilaisuuden tullen, tsekkaamaan pari paikkaa lähistöltä. Enkä turhaan.

Tunnistan jo neljä eri sientä! Tuplaten viime vuoteen verrattuna.
 
Niillä oli myös kissojen oma liivijengi.

Toiminta vissiin loppui, kun puheenjohtaja sai traagisesti surmansa cat-by shootingissa.

Vittuli ilmeisesti väärille kissoille
 
Uusi viikko ja samat vanhat kiireet.

Olen sienestämiseen syvästi koukussa. Ei meinaa millään malttaa lähteä pois metsästä ja toisaalta eilenkin karkasin äkkiä, ihan vaan pikaisesti heti tilaisuuden tullen, tsekkaamaan pari paikkaa lähistöltä. Enkä turhaan.

Tunnistan jo neljä eri sientä! Tuplaten viime vuoteen verrattuna.
Työmaalla havainnoinut että sieniä aika mukavasti tällä hetkellä.
 
Tiedettähän sen vaistomaisen reaktion, kun joku tulee työhuoneeseen ja paniikissa piilotetaan pakkis/tissit/jne. laittamalla kone lukkoon. Japanilainen kollega tuli tekemään tuttavuutta ja laitoin koneen lukkoon, ettei näy mitään sensitiivistä dokua. Lukitulle näytölle lävähti iso Spotifyn banneri: Satan Is Real.

Success!
 
Irtisanouduin nykyisestä työpaikasta ja nyt yksi koko firman isoimmista pomoista, pomon pomon pomo tms. halusi bookata tälle päivälle 1on1 palsun. Pomo teki minulle sen jälkeen tarjouksen, kun ilmoitin lähdöstä, mutta tuleekohan sieltä vielä toinen tarjous? Olen parissa avainprojektissa mukana, niin voi olla että siellä katsotaan, että minut halutaan pitää maksoi mitä maksoi.
 
HEI. Tällä palstalla kun kirjoitteli useampi seksuaali niin kysyn:


Kumpi noista? Työsuhde-etuna jälkimmäinen on 1000e halvempi. Kahtelin että sama runko samat kiekot, mutta tonnilla sais sähkövaihteet, hydrauliset jarrut ja hissitolppa. Ja 50g kevyempi ja omaan silmään hienompi väri. 50g voin pieraista ennen lähtöä, mut onko sähkövaihteet ja hydraulijarrut ja tolppa tonnin arvosia? En lähde kisaamaan, saati pyörillä hulluilemaan. Hyötyajoa ja satunnaisia lenkkejä kun aika sallii. Lenkkeihin käytetty aika nousee vuosi vuodelta kun skidit kasvaa.
 
Irtisanouduin nykyisestä työpaikasta ja nyt yksi koko firman isoimmista pomoista, pomon pomon pomo tms. halusi bookata tälle päivälle 1on1 palsun. Pomo teki minulle sen jälkeen tarjouksen, kun ilmoitin lähdöstä, mutta tuleekohan sieltä vielä toinen tarjous? Olen parissa avainprojektissa mukana, niin voi olla että siellä katsotaan, että minut halutaan pitää maksoi mitä maksoi.

Oon parikertaa sanonu irtisanoutuvani kun on nimetty avainprojekteihin kun tullu fiilis että firma ei selviä ilman allekirjoittaneen kontribuutiota. On korvattu avokätisesti jäänti! Ilman siis aikomusta irtisanoutua mutta motin vuoks korvausta edes kohtuulliseen päin.
 
Viimeaikojen tapahtumien vuoksi harkitsen kanssa irtisanoutumista. Firma varmasti tykkäisi eikä tekisi elettäkään asialle.
 
omaan silmään hienompi

tärkein kriteeri harrastevehkeitä ostettaessa, jos ei omaa silmää miellytä niin muilla ominaisuuksilla ei ole yhtään:mitään:merkitystä

Minä valitsen esinmerkiksi henkilöauton tällä perusteella

ja polkupyörät tottakai

&mobed
 
tärkein kriteeri harrastevehkeitä ostettaessa, jos ei omaa silmää miellytä niin muilla ominaisuuksilla ei ole yhtään:mitään:merkitystä

Minä valitsen esinmerkiksi henkilöauton tällä perusteella

ja polkupyörät tottakai

&mobed

Ei ollu 1 ja 0. Toisevvärinen miellyttää omaa silmää. Mutta toinen vähä enemmä.
 
onko sähkövaihteet ja hydraulijarrut ja tolppa tonnin arvosia?

ei ole, mutta väri tietysti ratkaisee!

Minä esinmerkikis jouduin ostamaan halvemman mallin cyclorossia ostaessa kun paremmin varusteltu oli ruma ja halvempi äärettömän komia
 
Back
Ylös Bottom