Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jaa. Varmaan nää tuolla halvemmallakin pärjäisit ihan hyvin. Jos et metsässä ja hankalammilla reiteillä juuri ajele, niin en keksi mitä teet hissitolpalla. Hyvät hydrauliset jarrut voi kai puraista vähän paremmin ja olla kevyemmät käyttää, mutta pysähtyy se pyörä perusajossa täysin riittävästi tavallisellakin levyjarrulla. Sähkövaihteet voi kanssa vaihtaa vähän jouhevammin, mutta jossain normijampan perusajossa paljoa väliä.HEI. Tällä palstalla kun kirjoitteli useampi seksuaali niin kysyn:
Trek Checkpoint ALR 5 AXS 2024
Checkpoint ALR 5 AXS on hinta-laatusuhteeltaan erinomainen gravel-pyörä, joka soveltuu elektronisen vaihteensiirron ja laadukkaiden osiensa ansiosta pitkäkestoiseen pyöräilyyn kaikenlaisilla ajoalustoilla aina vaativilta sorateiltä sileälle kestopäällysteelle.cycli.fiTrek Checkpoint ALR 4 2024
Checkpoint ALR 4 on hinta-laatusuhteeltaan mallistonsa paras gravel-pyörä. Tämä pyörä sopii sinulle, jos haluat tehdä loikan gravel-pyöräilyn suureen maailmaan ja tahdot myös kaikilta osiltaan pätevän pyörän pitkiin kuntoajotapahtumiin ja arjen työmatkoihin. ALR 4:n avulla muutat jokaisen...cycli.fi
Kumpi noista? Työsuhde-etuna jälkimmäinen on 1000e halvempi. Kahtelin että sama runko samat kiekot, mutta tonnilla sais sähkövaihteet, hydrauliset jarrut ja hissitolppa. Ja 50g kevyempi ja omaan silmään hienompi väri. 50g voin pieraista ennen lähtöä, mut onko sähkövaihteet ja hydraulijarrut ja tolppa tonnin arvosia? En lähde kisaamaan, saati pyörillä hulluilemaan. Hyötyajoa ja satunnaisia lenkkejä kun aika sallii. Lenkkeihin käytetty aika nousee vuosi vuodelta kun skidit kasvaa.
Oon parikertaa sanonu irtisanoutuvani kun on nimetty avainprojekteihin kun tullu fiilis että firma ei selviä ilman allekirjoittaneen kontribuutiota. On korvattu avokätisesti jäänti! Ilman siis aikomusta irtisanoutua mutta motin vuoks korvausta edes kohtuulliseen päin.
3 k€ alumiinirungosta, wtf? Tolla rahalla saa kuiturungon joltakin toiselta merkiltä ja shimanon osat. Eli molemmat paskoja, osta jonkumuunmerkkinen pyörä.HEI. Tällä palstalla kun kirjoitteli useampi seksuaali niin kysyn:
Trek Checkpoint ALR 5 AXS 2024
Checkpoint ALR 5 AXS on hinta-laatusuhteeltaan erinomainen gravel-pyörä, joka soveltuu elektronisen vaihteensiirron ja laadukkaiden osiensa ansiosta pitkäkestoiseen pyöräilyyn kaikenlaisilla ajoalustoilla aina vaativilta sorateiltä sileälle kestopäällysteelle.cycli.fiTrek Checkpoint ALR 4 2024
Checkpoint ALR 4 on hinta-laatusuhteeltaan mallistonsa paras gravel-pyörä. Tämä pyörä sopii sinulle, jos haluat tehdä loikan gravel-pyöräilyn suureen maailmaan ja tahdot myös kaikilta osiltaan pätevän pyörän pitkiin kuntoajotapahtumiin ja arjen työmatkoihin. ALR 4:n avulla muutat jokaisen...cycli.fi
Kumpi noista? Työsuhde-etuna jälkimmäinen on 1000e halvempi. Kahtelin että sama runko samat kiekot, mutta tonnilla sais sähkövaihteet, hydrauliset jarrut ja hissitolppa. Ja 50g kevyempi ja omaan silmään hienompi väri. 50g voin pieraista ennen lähtöä, mut onko sähkövaihteet ja hydraulijarrut ja tolppa tonnin arvosia? En lähde kisaamaan, saati pyörillä hulluilemaan. Hyötyajoa ja satunnaisia lenkkejä kun aika sallii. Lenkkeihin käytetty aika nousee vuosi vuodelta kun skidit kasvaa.
Eli mikä pyörä ja malli? En tiedä noista vittuakaan. Ainoa mitä koeajanu on toi checkpoint alr 5.3 k€ alumiinirungosta, wtf? Tolla rahalla saa kuiturungon joltakin toiselta merkiltä ja shimanon osat. Eli molemmat paskoja, osta jonkumuunmerkkinen pyörä.
Just olin tulossa sanomaan, että pelkästään toi ero jarruissa saisi ottamaan ton kalliimman. Ei kai kukaan halua mekaanisia levareita.muutenkin tykkään enemmän mekaanisista levyjarruista, hydrauliset on niin vaikeat, jopa mahdottomat, säätää
puolimilliä suuntaansa väärässä asennossa satula niin kitajaa
mekaanisissa suuremmat toleransssit -> ei kitaja
Hydrauliset jarrut on kyllä kivat, miellyttävämpi huoltaa ja ylläpitää kuin vaijerilliset.
pahin vika: mitä enemmn pakkasta, sitä enemmmän puristaa paloja, alle 20asteen pakkasella ei rullaa vapaalla etes kuhtalaista alamäkeä kun jarru laahaa inin kovasti
kutiskuuko letkut pakkasessa vai mikähän sielä aiheuttaa painetta? tuskin mineraaliöljy kuitenkaan laajenee pakkasella?
cube
Eli mikä pyörä ja malli? En tiedä noista vittuakaan. Ainoa mitä koeajanu on toi checkpoint alr 5.
Varmaan riippuu miten sillä ajelee, mut kyl mä oon vuosittain huoltanut jarrut ja rasvannu/vaihtanut kaikki vaijerit että pysyy semmosena uuden tuntuisena. Hydraulisessa ei tartte miettiä vaijereita, senkun vaan ilmaa systeemit ja kovaa ajoo.Minulla täysin erilaiset kokemukset
ensimmäinen levyjarrupyöräni, mekaanisilla, niin en paljoa valehtele jos sanon, että jarrut menivät koskematta ensimmäiset 10v, ei siis tarvinnut kertaakaan etes säätää mitään
sitten vaihdoin jarrutuspalat niihin, euron/pala, eli 4e kustansi palat eteen ja taakse
ensimmäinen polkupyöräni taas hydraulisilla: ensimmäisenkerran piti säätää jarrua 26km ajon jälkn! kun rupesin vinkumaan, eli pala hinkkaamaan levyä
toinen pyöräni makeenisilla, ollut Minulla nyt kuusi vuotta(muistaaksnie) jarruihin ei ole tarvinnut koskea
crescent
Elä osta netistä sokkona mitään, vaan käy koeajamassa ne kiinnostavat, jos vaan mahdollista. Et tee mitään superosilla tai hiilikuiturungoilla, jos se fillarin koko tai geometria on sulle huono ajaa. Eli ihan ekana minusta tuo, että on oikeasti sopiva koko ja mukava ajoasento.Eli mikä pyörä ja malli? En tiedä noista vittuakaan. Ainoa mitä koeajanu on toi checkpoint alr 5.
Elä osta netistä sokkona mitään