Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:unsure:

Ymmärtääkseni ei suositeltavaa.
Minä ei ymmärrä mitä eroa on puhua yksikseen tai toisen ihmisen kanssa, kuitenkin molemmat kädet vapaana.
Tällä logiikalla pitäisi vain tuijottaa eteenpäin eikä edes puhua kanssamatkustajien kanssa, saatika vilkaista heitä.
 
Minä ei ymmärrä mitä eroa on puhua yksikseen tai toisen ihmisen kanssa

1723660124103.webp
 
Itselle se ja sama vihreiden arvojen tai muunkaan puolesta, mutta jos alkaa selittelemään, ehkä jotain muuta kuin "mutku muut enemmän".




Mä en kyllä pysty ymmärtämään kuka tätä pösilöä äänestää.


Helsinkiläiset vihreät on kyllä ihan toiselta planeetalta.
 
Aaa... no mä jo mietin mikä siinä on.
Jos noin mietit niin eihän sitten puhelimeenkaan voi puhua ajaessa, aika hassu logiikka nyt on päällä.

No jos elämäni olisi riittävän tylsää, niin alkaisin laskea vaikka vesivideolta, että montako kertaa puhujan katse hakeutuu kohti kameraa.

Liikenteessä on syytä keskittyä liikenteeseen.

Kuten on myös syytä olettaa, että kukaan muu ei keskity, eli varovaisuudella. m.o.t.
 
Saatana (ei pakkiksen) vääntyi polvi kun portaissa liukastuin. Ensi vaikutelma ettei mitään pahemmin rikki. Kipeä kyllä on, mutta stabiili itse arvioituna, patella ok, ei lukkoilua/liikevajetta. Mediaalinen sivuside aristaa. Nautin oraalisesti buranaa ja vkl #lääkkeeksi. Jos ma vaivaa vielä, niin pyydän Kuopiosta eläkesuositusta:ROFLMAO:
 
Minä ei ymmärrä mitä eroa on puhua yksikseen tai toisen ihmisen kanssa, kuitenkin molemmat kädet vapaana.
Tällä logiikalla pitäisi vain tuijottaa eteenpäin eikä edes puhua kanssamatkustajien kanssa, saatika vilkaista heitä.
No minä näen vähän eriasiana "jauhaa paskaa" nolla aivotoiminnalla toisen kanssa, kuin keskittyä mitä sanoo kameralle ja ottaa kontaktia "yleisöön".. Melkolailla varmasti jälkimmäisessä huomiokykyä on enemmän käytössä kameraa kohti kuin ensimmäisessä toista puhujaa kohti.

No minulla onkin aika rajattu aivotoiminnan määrä joten pelkkä puhuminen tekee jo tiukkaa.
 
Saatana (ei pakkiksen) vääntyi polvi kun portaissa liukastuin. Ensi vaikutelma ettei mitään pahemmin rikki. Kipeä kyllä on, mutta stabiili itse arvioituna, patella ok, ei lukkoilua/liikevajetta. Mediaalinen sivuside aristaa. Nautin oraalisesti buranaa ja vkl #lääkkeeksi. Jos ma vaivaa vielä, niin pyydän Kuopiosta eläkesuositusta:ROFLMAO:
Leikkaus on välttämätön ja auttaa varmasti.
 
Ny on jännät paikat, meneekö tänään 2000 tilaajaa rikki.
En tiijä miksi mutta jotenkin tuntuu isolta määrältä ja jostain syystä jännittää, vaikka ei niillä ole merkitystä vaan sillä kuinka paljon katsotaan.
Ihmeen paljon ne jaksaakin jaarittelua katsella.
Miun kommentissa oli puhe nimenomaan tuosta elämäntapa/fatness/whatever -sisällöstä. En ole käynyt katsomassa ammatillisen puolen videoitasi, kun joku vajojen rakentelu ei kiinnosta sitten pätkääkään eli ehkä siellä se ulosanti on jotain muuta kun siellä tilaajia ja katsojia riittää.
 
Aamut on jo melkein yhtä pimeitä kuin Sylvi.

Hetkonen, minähän olen hyvin valoisa ihminen!

Kasvot ovat olleet hirmuisen turvoksissa eilisestä lähtien. Koska en ole syönyt suolaa (enkä ryypännyt) niin liittyisikö jotenkin vajaan puolen vuorokauden pakkoliikkeisiin 🤔 Enemmän krampannut poski on lisäksi vähän aran tuntuinen.

Tänään laitetaan jotakin pakastimessa ollutta naamalle. Muuten vielä luulevat, että on tullut vietettyä aikaa Kaivurissa.
 
Back
Ylös Bottom