Jos noin mietit niin eihän sitten puhelimeenkaan voi puhua ajaessa, aika hassu logiikka nyt on päällä.
Ymmärtääkseni ei suositeltavaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos noin mietit niin eihän sitten puhelimeenkaan voi puhua ajaessa, aika hassu logiikka nyt on päällä.
Ja siitä sitten kuva!
Minä ei ymmärrä mitä eroa on puhua yksikseen tai toisen ihmisen kanssa, kuitenkin molemmat kädet vapaana.
Siis kyse siitä kun sisäkamera autossa kuvaamassa ajon aikana ja minä puhun kameralle...............Tä....?
Rules for thee, not for me.Itselle se ja sama vihreiden arvojen tai muunkaan puolesta, mutta jos alkaa selittelemään, ehkä jotain muuta kuin "mutku muut enemmän".
Fatim Diarra on vihreiden taksikuningatar – näin hän selittää lyhyitä matkojaan eduskunnan kortilla
Vihreiden kansanedustaja Fatim Diarra ei koe, että hänen taksimatkustamisensa olisi ristiriidassa vihreiden arvojen kanssa.www.is.fi
Minä ei ymmärrä mitä eroa on puhua yksikseen tai toisen ihmisen kanssa
Itselle se ja sama vihreiden arvojen tai muunkaan puolesta, mutta jos alkaa selittelemään, ehkä jotain muuta kuin "mutku muut enemmän".
Fatim Diarra on vihreiden taksikuningatar – näin hän selittää lyhyitä matkojaan eduskunnan kortilla
Vihreiden kansanedustaja Fatim Diarra ei koe, että hänen taksimatkustamisensa olisi ristiriidassa vihreiden arvojen kanssa.www.is.fi
Aaa... no mä jo mietin mikä siinä on.
No minä näen vähän eriasiana "jauhaa paskaa" nolla aivotoiminnalla toisen kanssa, kuin keskittyä mitä sanoo kameralle ja ottaa kontaktia "yleisöön".. Melkolailla varmasti jälkimmäisessä huomiokykyä on enemmän käytössä kameraa kohti kuin ensimmäisessä toista puhujaa kohti.Minä ei ymmärrä mitä eroa on puhua yksikseen tai toisen ihmisen kanssa, kuitenkin molemmat kädet vapaana.
Tällä logiikalla pitäisi vain tuijottaa eteenpäin eikä edes puhua kanssamatkustajien kanssa, saatika vilkaista heitä.
Leikkaus on välttämätön ja auttaa varmasti.Saatana (ei pakkiksen) vääntyi polvi kun portaissa liukastuin. Ensi vaikutelma ettei mitään pahemmin rikki. Kipeä kyllä on, mutta stabiili itse arvioituna, patella ok, ei lukkoilua/liikevajetta. Mediaalinen sivuside aristaa. Nautin oraalisesti buranaa ja vkl #lääkkeeksi. Jos ma vaivaa vielä, niin pyydän Kuopiosta eläkesuositusta
Miun kommentissa oli puhe nimenomaan tuosta elämäntapa/fatness/whatever -sisällöstä. En ole käynyt katsomassa ammatillisen puolen videoitasi, kun joku vajojen rakentelu ei kiinnosta sitten pätkääkään eli ehkä siellä se ulosanti on jotain muuta kun siellä tilaajia ja katsojia riittää.Ny on jännät paikat, meneekö tänään 2000 tilaajaa rikki.
En tiijä miksi mutta jotenkin tuntuu isolta määrältä ja jostain syystä jännittää, vaikka ei niillä ole merkitystä vaan sillä kuinka paljon katsotaan.
Ihmeen paljon ne jaksaakin jaarittelua katsella.
Jos menis ensi Kaikkosen ohjeilla. ja eläkehän parantaisi(kaikki muutkin vaivat)Leikkaus on välttämätön ja auttaa varmasti.
Aamut on jo melkein yhtä pimeitä kuin Sylvi.On nää elokuun illat hienoja. Seurasaaressa käväisin kävelyllä.
Jos menis ensi Kaikkosen ohjeilla. ja eläkehän parantaisi(kaikki muutkin vaivat)
Aamut on jo melkein yhtä pimeitä kuin Sylvi.