Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sättänä kun netti hidastelee.

Aiemmin on toiminut tosi hyvin, jotenkin epäilen uutta hupelinta syylliseksi kun toimii mulla reitittimenä mutta miten hitossa voisi siitä olla kiinni?
 
Ny on jännät paikat, meneekö tänään 2000 tilaajaa rikki.
En tiijä miksi mutta jotenkin tuntuu isolta määrältä ja jostain syystä jännittää, vaikka ei niillä ole merkitystä vaan sillä kuinka paljon katsotaan.
Ihmeen paljon ne jaksaakin jaarittelua katsella.
 

Liitteet

  • Screenshot 2024-08-14 at 19-53-52 Kanavan tilastot - YouTube Studio.webp
    Screenshot 2024-08-14 at 19-53-52 Kanavan tilastot - YouTube Studio.webp
    17,6 KB · Katsottu: 64
Ny on jännät paikat, meneekö tänään 2000 tilaajaa rikki.
En tiijä miksi mutta jotenkin tuntuu isolta määrältä ja jostain syystä jännittää, vaikka ei niillä ole merkitystä vaan sillä kuinka paljon katsotaan.
Ihmeen paljon ne jaksaakin jaarittelua katsella.
Mutta autolla ajaessa videoiden kuvaaminen not cool.
 
Mutta autolla ajaessa videoiden kuvaaminen not cool.
Tässä on varmaan hyvä nyt todeta sekin että täällä kukaan ei ole oikeastaan millään tavalla kohderyhmää, eikä minulla ole varmaan mitään annettavaa.
Lisäksi, tämä on ihan puhdas harrastus niin en nyt ihan älyttömän vakavasti ota muutenkaan.
 
Tässä on varmaan hyvä nyt todeta sekin että täällä kukaan ei ole oikeastaan millään tavalla kohderyhmää, eikä minulla ole varmaan mitään annettavaa.
Lisäksi, tämä on ihan puhdas harrastus niin en nyt ihan älyttömän vakavasti ota muutenkaan.

No minun mielestäni autolla ajaessa itseään ei kuvata jaarittelemassa, ellet aja yksinäsi suljetulla radalla, eikä jaarittelun aihe sinällään vaikuta mielipiteeseeni laisinkaan. En ihan äkkiä keksi, että miksi pitäisi vaarantaa liikenneturvallisuus. Tasaisen varmasti unfollaan esim. instagrammissa ihan jokaisen, joka kokee, että hänellä on muka jotain niin jumalaisen tärkeää asiaa, että se pitää kuvata juuri nyt autoa ajaessa.
 
Itselle se ja sama vihreiden arvojen tai muunkaan puolesta, mutta jos alkaa selittelemään, ehkä jotain muuta kuin "mutku muut enemmän".

Diarra kokee, ettei hänen taksimatkustamisensa ole ristiriidassa vihreiden arvojen kanssa. Hänen mielestään monella muulla kansanedustajalla on ilmastoa kuormittavammat matkustustavat.

 
No minun mielestäni autolla ajaessa itseään ei kuvata jaarittelemassa, ellet aja yksinäsi suljetulla radalla, eikä jaarittelun aihe sinällään vaikuta mielipiteeseeni laisinkaan. En ihan äkkiä keksi, että miksi pitäisi vaarantaa liikenneturvallisuus. Tasaisen varmasti unfollaan esim. instagrammissa ihan jokaisen, joka kokee, että hänellä on muka jotain niin jumalaisen tärkeää asiaa, että se pitää kuvata juuri nyt autoa ajaessa.
Aaa... no mä jo mietin mikä siinä on.
Jos noin mietit niin eihän sitten puhelimeenkaan voi puhua ajaessa, aika hassu logiikka nyt on päällä.
 
Back
Ylös Bottom