Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toimii ainakin täällä.Toimiiko OmaKanta? Minulla tunnistautuminen pankin kautta ei pelitä.
Aijaaa vai toiko se juttu olikin?Nii, ton lisäksi
Ei, hain ihan omat pällipillerit aamullaOnko Finnlady ottanut Sylvin lääkkeet?
Toimii ainakin täällä.
Mutta autolla ajaessa videoiden kuvaaminen not cool.Ny on jännät paikat, meneekö tänään 2000 tilaajaa rikki.
En tiijä miksi mutta jotenkin tuntuu isolta määrältä ja jostain syystä jännittää, vaikka ei niillä ole merkitystä vaan sillä kuinka paljon katsotaan.
Ihmeen paljon ne jaksaakin jaarittelua katsella.
Tässä on varmaan hyvä nyt todeta sekin että täällä kukaan ei ole oikeastaan millään tavalla kohderyhmää, eikä minulla ole varmaan mitään annettavaa.Mutta autolla ajaessa videoiden kuvaaminen not cool.
Nyt meni vähän pieleen.. se on fatnes kanavaHäiritsee aivan saatanasti kun en tierä sitä kenvootin fitneskanavaa.
Tässä on varmaan hyvä nyt todeta sekin että täällä kukaan ei ole oikeastaan millään tavalla kohderyhmää, eikä minulla ole varmaan mitään annettavaa.
Lisäksi, tämä on ihan puhdas harrastus niin en nyt ihan älyttömän vakavasti ota muutenkaan.
Diarra kokee, ettei hänen taksimatkustamisensa ole ristiriidassa vihreiden arvojen kanssa. Hänen mielestään monella muulla kansanedustajalla on ilmastoa kuormittavammat matkustustavat.
Aaa... no mä jo mietin mikä siinä on.No minun mielestäni autolla ajaessa itseään ei kuvata jaarittelemassa, ellet aja yksinäsi suljetulla radalla, eikä jaarittelun aihe sinällään vaikuta mielipiteeseeni laisinkaan. En ihan äkkiä keksi, että miksi pitäisi vaarantaa liikenneturvallisuus. Tasaisen varmasti unfollaan esim. instagrammissa ihan jokaisen, joka kokee, että hänellä on muka jotain niin jumalaisen tärkeää asiaa, että se pitää kuvata juuri nyt autoa ajaessa.
mikä se osoite oli.
..............Tä....?Jos noin mietit niin eihän sitten puhelimeenkaan voi puhua ajaessa, aika hassu logiikka nyt on päällä.