vokot
asiallista keskustelua, Onely
kyllähån se totuus on, että mekaaninen ahdin on se mikä äänen luo
ei ole vaparilla tai turbolla asiaa siihen karkeloon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ai 2N1M
1N1M ajattelin juu, muutamat judosidonnat nii ei siitä niin vain nousta.Ehdottomasti muutkin saa koittaa! Vai meinasitko, että päälle tullaan niinku joukkueella?
Sen verran pitäs olla painiaikojen temput muistissa (jos ei ny joka paikka kramppaa heti, mikä on täysin mahdollista), että ei pitäs olla hirveesti väliä, kuka offarin naisista tuohon päälle läntättäis ja kyllä sieltä alta poies tultais :D #turhanpäiväinenkerska
Varmaan ne judosidonnatkin saa yrittää, jos t-paitaan tai paidattomalle onnistuu. Vois olla kyllä naisillakin lajiasuna yläosaton.. heti paljon katselijaystävällisempi lajikin sen jälkeen.muutamat judosidonnat nii ei siitä niin vain nousta.
Ei valitettavasti Anssi :D Mut tää tekee kyllä hyviä kitaroita, taisin jossain välissä täällä mainostaakin.Onko The Kotka nykyään kitaraseppä?
Ei valitettavasti Anssi :D Mut tää tekee kyllä hyviä kitaroita, taisin jossain välissä täällä mainostaakin.
Jaetaan ny samalla yks kitaravideo.
You wanted the best, you got Ace Frehley. Miten voi vittu noin pitkän linjan ammattilaisen soitto kuulostaa samalta, kuin että joku saa ekan kitaransa käteen.. ts. noin paskalta.. (tuo debatti täppäämisestä ihan tyhjänpäiväinen, kun tota tekniikkaa on käytetty ties miten kauan ennen, kuin nää kaks on nähnytkään kitaraa.)
Pari hoojiitä vielä noiden kylkeen.Kalle Rovanperän autokokoelma mykistää — Tämä auto puuttuu vielä
Kaksinkertaisen rallin maailmanmestarin, Kalle Rovanperän autokokoelma on kertoman mukaan erittäin kunnioitettava.www.iltalehti.fi
"On tuolla myös vanhoja klassikkoja, kuten Mark 1 tai 2, Hilux ja Corolla. Näiden lisäksi siellä on jotain muitakin autoja."
Asiaa, vai mitä @Heatseeker
Täh, millos tää muka näin on muuttunu?Versus, että ottais vaan käsirahalla ja tarvittaessa korottomalla osarilla ja fillari on alusta asti sun ja voit tehdä sille ihan mitä lystäät ihan milloin lystäät.
Paljonko enemmän vuosittain ajaisit näillä ominaisuuksilla?on a) modernimpi look, b) hakisin 150 mm joustoa perään, nyt on 120 mm.
No viime kädessä kannattaa varmaan kattoa, minkälaiseen sopimukseen laittaa nimensä, jos jotain luottokauppasopimuksella tai rahoituksella ostaa. Siellähän näistä sovitaan, mutta kyllä esim. noi operaattoreiden luottokauppasopimukset niin minusta menee, että laite on minun siitä hetkestä, kun kaupat tehdään ja minä vaan sitoudun hoitamaan luottokauppasopimuksessa sovitut velvoitteet (perintään ja ulosottoonhan noi menee, jos ei hoida). Ja ihan sama juttu varmaan Klarnoissa, OP luotoissa yms. rahoituksissa, joilla voi kampetta nykyään ostaa.Täh, millos tää muka näin on muuttunu?
Minut on kyllä opetettu niin, osamaksulla ostettaessa tuotteen omistajuus siirtyy siinä vaiheessa kun viimeinen erä on maksettu.
Ei myyjäliikkeelle, vaan rahoittajalle. Niinku se mikälie kiinteistövälittäjä-ärsyttäväturhajulkkis olikaan aikoinaan sano radiossa, että "turhaan ihmiset on kateellisia mun ferrarista, ei siellä rekisteriotteessa mun nimeä lue omistajan kohdalla, vaan santander.Noi rahoittajathan on operaattoreita lukuunottamatta yleensä eri taho kuin myyjä ja maksavat sen koko kauppasumman myyjälle kauppahetkellä, niin eihän siinä myyjäliikkeelle enää mitään omistusoikeutta jääkään.
Toki näin.Ja ne liisarisopimukset on tosiaan ihan eri juttu, niissähän ei osteta tuotetta, vaikka tota pyöräetuakin niin myydään, vaan palvelu.
P.S. @Poppis oli siellä jotain sekalaisia bemmejäki...Kalle Rovanperän autokokoelma mykistää — Tämä auto puuttuu vielä
Kaksinkertaisen rallin maailmanmestarin, Kalle Rovanperän autokokoelma on kertoman mukaan erittäin kunnioitettava.www.iltalehti.fi
"On tuolla myös vanhoja klassikkoja, kuten Mark 1 tai 2, Hilux ja Corolla. Näiden lisäksi siellä on jotain muitakin autoja."
Asiaa, vai mitä @Heatseeker
Autokaupassa voi olla noin, että omistusoikeus siirtyy rahoittajalle ja vaan hallinta- / käyttöoikeus siirtyy ostajalle kauppaa tehdessä, mutta tää on varmaan autokaupan rahoituksen erityispiirre ja nyt ei puhuttu mistään autokaupasta.Ei myyjäliikkeelle, vaan rahoittajalle. Niinku se mikälie kiinteistövälittäjä-ärsyttäväturhajulkkis olikaan aikoinaan sano radiossa, että "turhaan ihmiset on kateellisia mun ferrarista, ei siellä rekisteriotteessa mun nimeä lue omistajan kohdalla, vaan santander.