Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olethan myös toteuttanut näitä ohjelmia ja jumppavinkkejä?
Ei aina onnistu, vaikka olis mitkä ohjeet...
Miten kehtaavatki tulla häiriköimään, häpeäisivät. Mokomatki.Lähitienoilla pyörii ällöttävän pirteän ja urheilullisen näköisiä porukkaa. Joku juoksutapahtuma tms.
Intoa enemmän kuin kykyjä/taitoa?Sitä minä mietin, että onko nuo moniottelijat niitä jotka on hyviä vähän kaikessa vai niitä jotka ei loista oikein missään ja siksi tekevät kaikkea
Kuulostaa minulta.Intoa enemmän kuin kykyjä/taitoa?
Miten kehtaavatki tulla häiriköimään, häpeäisivät. Mokomatki.
Sitä minä mietin, että onko nuo moniottelijat niitä jotka on hyviä vähän kaikessa vai niitä jotka ei loista oikein missään ja siksi tekevät kaikkea
Tämähän se yleisin mietelmä ottelijoita kohtaan on. En tiedä, olisiko monikin ottelija jonkun lajin kärkikastia mikäli ottelua ei olisi, mutta onhan nuo älyttömän hienoja huippu-urheilijoita kaiken kaikkiaan. Kaikilla omat vahvuudet, mutta ottelun spesialisteja kuitenkin.Sitä minä mietin, että onko nuo moniottelijat niitä jotka on hyviä vähän kaikessa vai niitä jotka ei loista oikein missään ja siksi tekevät kaikkea
No kukkuu..Sitä minä mietin, että onko nuo moniottelijat niitä jotka on hyviä vähän kaikessa vai niitä jotka ei loista oikein missään ja siksi tekevät kaikkea
Joo pohdinnoista huolimatta kaikki kunnia heille, ovat oman alansa ammattilaisia eikä kuka tahansa samaan pystyisikään ja minusta on hienoa kun ihmiskehosta saadaan niin paljon ja monipuolisesti irti.Tämähän se yleisin mietelmä ottelijoita kohtaan on. En tiedä, olisiko monikin ottelija jonkun lajin kärkikastia mikäli ottelua ei olisi, mutta onhan nuo älyttömän hienoja huippu-urheilijoita kaiken kaikkiaan. Kaikilla omat vahvuudet, mutta ottelun spesialisteja kuitenkin.