Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
20240801_215041.webp
Simone on ihana!
 
Naisnyrkkeilijä Imane Khelif
Joo, tämmösessä kamppailu-urheilussa, missä on kuitenkin ihan vakavienkin vammojen riski olemassa, tää on aika käsittämätöntä. Nuo kypärät vähän pehmentää, mutta silti..

Ammattinyrkkeilyssä kuitenkin tolkku, että naisten kehään ei mennä nykyisillä eikä entisillä munilla, niin en tiiä mikä tää olympialaisten vammanen linja on..
 
Viimeksi muokattu:
No siis, jos suoraan puhutaan, niin kyllähän tuo sinun toiminta on sellaiselta kevyesti puutteessa olevan naisoletetun toiminnalta vaikuttanu :D



Kevyesti?

Note to self: Lisää uusi Satisfyeri ostoslistalle



:unsure:

Jaa, mitäköhän sitä huomenaamulla. Lihaskimppujen sijaan. Hmmm.

Latex-miehet ovat monesti aika aerodynaamisia, mutta olen nyt vähän loukkaantunut fetissiukkojen suvaitsemattomuudesta, niin kaikki gear-äijät saavat olla huomisaamun jäähyllä.

Huom. aamun
 
Onkohan pehmeä ote, kun joku tuollainen rekkispesialisti nappaa kiinni kikkelistä?
#näitäontärkeemiettiä
Selostajaa lainatakseni ”lipesi ote aisasta” ainakin yhdellä naisella tänään. Taisi itse asiassa olla kaksikin tiputusta.

Kantsii myös miettiä, että rekki on vain miesten telinevoimistelun laji. Naisilla ne kaksi aisaa on nojapuut joita usein eritasonojapuiksikin kutsutaan.
 
Kenwoodin tubekanava?

Juu ei, lähinnä itse olen ruudussa.
Kuvaan myös salilla mutta katson ettei muita tulisi kuviin ollenkaan, lähes pakosti joku saattaa ohikävellessä vilahtaa mutta nekin todella harvassa.
 
Back
Ylös Bottom