Nuorempana seurustelin "pojan" kanssa joka harrasti voimistelua ja oli ilmeisen hyvä siinä. Mun mielestä se oli vähän outoa
Pitikö ensimmäisen yön jälkeen voimistelua kevyenä lajina? =D
If she dies, she dies.
On tuo älytöntä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nuorempana seurustelin "pojan" kanssa joka harrasti voimistelua ja oli ilmeisen hyvä siinä. Mun mielestä se oli vähän outoa
Joo, tämmösessä kamppailu-urheilussa, missä on kuitenkin ihan vakavienkin vammojen riski olemassa, tää on aika käsittämätöntä. Nuo kypärät vähän pehmentää, mutta silti..Naisnyrkkeilijä Imane Khelif
No siis, jos suoraan puhutaan, niin kyllähän tuo sinun toiminta on sellaiselta kevyesti puutteessa olevan naisoletetun toiminnalta vaikuttanu :D
Selostajaa lainatakseni ”lipesi ote aisasta” ainakin yhdellä naisella tänään. Taisi itse asiassa olla kaksikin tiputusta.Onkohan pehmeä ote, kun joku tuollainen rekkispesialisti nappaa kiinni kikkelistä?
#näitäontärkeemiettiä
Töitä?Huomenta. Mitähän sitä tänään tekis...
Juu ei, lähinnä itse olen ruudussa.Kenwoodin tubekanava?
Sosiaalinen media | Mies julkaisee nettiin videoita, joissa kuvataan naisia Helsingin rannoilla – Toiminnan laillisuus epäselvää
Mies on julkaissut videoita videopalvelu Youtubessa. Myös videoiden kommentit viittaavat siihen, että tarkoituksena on tirkistellä naisia.www.hs.fi