Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
meinaatko viikon päästä mennä kuulostelemaan toista mecemiestä eli gettomattia?

on joku vestivaali jossain tarionilla sjoella

EnMistäänHinnasta

Tohtori ehkä mene, koska: ilmaislappo
 
No voi hlvtin vttu. Kyllä tosiaanki oli. Kyllä jäis tuommosessa tilanteessa sekä auto että kärry, ja lähtisin tekemään tulia. Ainaki kahvinkeittoa varten. Ehkä saattaisin myöhemmin vahingossa peruuttaa auton siihen päälle.
En ole ohjekirjaan perehtynyt (enkä perehdy!) mutta ilmeisesti tuolla voisi seurata paljonko tulee vedettyjä kilsoja kärryyn...ja jos niitä on useampi niin jokainen tallentuu erikseen.
 
No voi hlvtin vttu. Kyllä tosiaanki oli. Kyllä jäis tuommosessa tilanteessa sekä auto että kärry, ja lähtisin tekemään tulia. Ainaki kahvinkeittoa varten. Ehkä saattaisin myöhemmin vahingossa peruuttaa auton siihen päälle.

niin tuo radio nova?
 
En ole ohjekirjaan perehtynyt (enkä perehdy!) mutta ilmeisesti tuolla voisi seurata paljonko tulee vedettyjä kilsoja kärryyn...ja jos niitä on useampi niin jokainen tallentuu erikseen.
Kyllä palais käämi välittömästi jos joutuis ajamaan autolla joka kyselis tuommosia tyhjänpäiväisyyksiä. Ja vielä tuommosilla nykysanoilla. Aktiivinen peräkärryoletettu, voi V!
 
EnMistäänHinnasta

Tohtori ehkä mene, koska: ilmaislappo
Juuei.

e: eissaa.. onko se SS ens vai seuraavana viikonloppuna? Voi saa.. taas nurkat täynnä kännisiä (ja muissa aineissa olevia) teinejä...pitäsköhän lähtiä johonki karkuun?
 
Olen vetänyt kuuriluontoisesti salmiakkia ja nesteyttänyt sisäisesti, viikonloppuna voisi taas mittailla verenpainetta:puntti:
 
Ai hemmetti, oon unohtanut salmiakin.
Ny kun dietti loppui niin mun piti kokeilla vetää hiilaria ja salmiakkia niin perkeleesti, katsoa mitä se tekee.
 
Screenshot 2024-08-01 203359.webp
 
Back
Ylös Bottom