Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
tunnetko mitään vaikutusta

muisti palailee pätkittäin: la ehtoona kun aurinkoterassilla niin M kun paukutteli siinä ohiajaessa pakoputkea niin yksi aivan aikuinen NAISiminen oli aivan semmoisissa olotiloissa että en ole ikinä nähnyt vosua joka er.regoi tuohonmalliin henkilöautoon!

oli vaikutusta!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parin päivän takaiseen aiheeseen palatakseni, kohta asia tulee selvitettyä omakohtaisesti kun pääsi tapahtumaan äkillinen eskalaatio.
Oli jo yli 20 vuotta sitten baijerilaisen luistonesto/ajovakautuksenhallinta niin hyvä, ettei tarvinnut turhia jännittää talviliukkailla. Ohitus + kaistanvaihdossa kulki kuin juna, vaikka kaasu oli aina pohjassa. Avut pois päältä kytkettynä oli vähän jännempi peli.

Kuten tietäjät jo totesi, nuo penkit on parhautta.
 
muisti palailee pätkittäin: la ehtoona kun aurinkoterassilla niin M kun paukutteli siinä ohiajaessa pakoputkea niin yksi aivan aikuinen NAISiminen oli aivan semmoisissa olotiloissa että en ole ikinä nähnyt vosua joka er.regoi tuohonmalliin henkilöautoon!

oli vaikutusta!
Oliko se niitä tahallaan paukkumaan ohjelmoituja autoja? Ne on kyllä typerintä vähään aikaan.
 
Oli jo yli 20 vuotta sitten baijerilaisen luistonesto/ajovakautuksenhallinta niin hyvä, ettei tarvinnut turhia jännittää talviliukkailla. Ohitus + kaistanvaihdossa kulki kuin juna, vaikka kaasu oli aina pohjassa. Avut pois päältä kytkettynä oli vähän jännempi peli.

Kuten tietäjät jo totesi, nuo penkit on parhautta.
Nope. -01 e39 olin noin 20 vuotta sitten vähän kusessa talvella ohituksessa kun oli lähteä lapasesta. Sain kuitenkin pidettyä.
 
Oliko se niitä tahallaan paukkumaan ohjelmoituja autoja? Ne on kyllä typerintä vähään aikaan.

kyllä, M4

mutta jos NAISiin, etes osaan, vaikutus on nähdyn kaltainen niin anna paukkaa vaan! mutta voimistele enää en!
 
IMG_9957.webp


Sanomattakin selvää, että
#
#

Hävettää myöntää, että ruottin pojat panee helvetin hyvin. Olutta.
 
muisti palailee pätkittäin: la ehtoona kun aurinkoterassilla niin M kun paukutteli siinä ohiajaessa pakoputkea niin yksi aivan aikuinen NAISiminen oli aivan semmoisissa olotiloissa että en ole ikinä nähnyt vosua joka er.regoi tuohonmalliin henkilöautoon!

oli vaikutusta!
No siinä olis kyllä heti semmonen bensalenkkarimuija, että ei jatkoon.
 
e39 kokemusasiantijana olen eri mieltä elektronisten apuvälineiden ominaisuuksista.
Joskus muinoin ajoin kakkosvaiheen e39 530d manuaalilla ja siellä liukkaalla opettaja sano että runtatkaa jarrua ja ottakaa virrat pois päältä. Mun vuorolla se kysyi että tapahtuiko mitään erikoista, olin että ei, se sanoi että ABSit ei toimi. Olin että kyllä ne tässä toimi ja se kiven kovaa väitti että ei voi toimia. Enivei, sellanen tarina.
 
Niin, kyllähän monet naiset vaihtaa sen hyvän ja luotettavan miehenki jännempään, jossain vaiheessa, monesti kolmenkympin kriisissä.

rypyt laskettuna arvioisin, että hän oli jo +40

voin toki olla aivan väärässä
 
Back
Ylös Bottom