Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla kun etelleisen kerran ollut vosu henkilöauton kyydissä niin käski laittamaan rarion päälle, TALVELLA!

no Minähän tistysi laitoin, kun Mies sortuu helposti epätoivoisiin tekoihin pilun toivossa

en saanu, nykyään en tee enää mitään sen toivossa
 
Itsehän en juuro rariota siedä. Melkein järkeviltä kanavilta tulee jatkuvasti vain Metallicaa ja muilta vielä paskempaa.
 
tarkemmin kun ajattelemma niin nykyän en muutenkaan tee juurikaan yhtään mitään

älkää ajatelko
 
Itsehän en juuro rariota siedä. Melkein järkeviltä kanavilta tulee jatkuvasti vain Metallicaa ja muilta vielä paskempaa.

mersussa muutenkin niin hippoinen kyyti, että mielellään välillä kuuntelee vain sitä hiljaisuutta

ei nitise, ei natise, eikä kolise

tuulilsain pyyhkijänkin moottorit niin hyvin eristetty, että lähes ääneti pyyhkäisee

myös oven lukot niin hippoiset, että oikeasti pitää vilkuista ktsoa että menikö lukkoon
 
Joskus muinoin ajoin kakkosvaiheen e39 530d manuaalilla ja siellä liukkaalla opettaja sano että runtatkaa jarrua ja ottakaa virrat pois päältä. Mun vuorolla se kysyi että tapahtuiko mitään erikoista, olin että ei, se sanoi että ABSit ei toimi. Olin että kyllä ne tässä toimi ja se kiven kovaa väitti että ei voi toimia. Enivei, sellanen tarina.
Minulta kysytiin vaan miten sain etuvedon peräluisuun väistössä.. #liftoffoversteer
 
kyllä, M4

mutta jos NAISiin, etes osaan, vaikutus on nähdyn kaltainen niin anna paukkaa vaan! mutta voimistele enää en!
No M4 saa jo vähän paukkua. Ne stage2-tuunarit golfiensa ja 320insä kans terrorisoimassa parkkihalleja taas haisee aika pienimunaiselta hommalta. Oon kai tulossa vanhaks mutta vituttaa se röplötys.
 
Minulta kysytiin vaan miten sain etuvedon peräluisuun väistössä.. #liftoffoversteer
Etuvedossa nostaa, takavedossa lisää. Etuvedossa se hyvä puoli että sen keulan voi vielä saada osottamaan oikeeta suuntaa kaasua lisäämällä. Vaatii kyllä jonninverran totuttelua eikä luultavasti iteltä onnistuisi kylmiltään.
 
Etuvedossa nostaa, takavedossa lisää. Etuvedossa se hyvä puoli että sen keulan voi vielä saada osottamaan oikeeta suuntaa kaasua lisäämällä. Vaatii kyllä jonninverran totuttelua eikä luultavasti iteltä onnistuisi kylmiltään.
Sen verran täytyy kyllä leijua että en oo saanut itteäni mihinkään tilanteeseen(ja nolla kolaria tai muuta accidenttiä kortin saannista lähtien) kun sillon kortin saatua tuli nuohottua parissa ekassa vuodessa kymmeniä tuhansia kilsoja etu ja takavedoilla, kesällä ja talvella, niin on lihasmuistissa mitä pitää tehdä että edes joutuu minkäänlaiseen kiipeliin.
 

Liitteet

  • 20240729_221904.webp
    20240729_221904.webp
    248,9 KB · Katsottu: 16
Neliveto on helppo ajaa. Ihan sama missä perä huitelee, renkaat vaan menosuuntaan ja kaasua. Ite opin ajaan takavedolla niin vaati kyl opettelua että uskaltaa lyödä lisää kaasua siinä vaiheessa.
 
Neliveto on helppo ajaa. Ihan sama missä perä huitelee, renkaat vaan menosuuntaan ja kaasua. Ite opin ajaan takavedolla niin vaati kyl opettelua että uskaltaa lyödä lisää kaasua siinä vaiheessa.
Kyllä on kerran tai pari ollu suuntana tangentti nelivedolla kun on erehtynyt leikkimään riittävän jäisellä alustalla, erona toki vajaavetoisiin et vauhtia oli sit jo reilusti. Fysiikan lait voittaa aina.
 
Back
Ylös Bottom