No onhan se nyt vähän outoa pistää jugurttia leivän päälle.#suorastaanhävytön
En tiedä viittaatko juuri jugurttiin, mutta ei se tuorejuustoa kummempaa ole ja käy lisäksi moneen muuhunkin.
Mutta eikai siinä jos tykkää..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No onhan se nyt vähän outoa pistää jugurttia leivän päälle.#suorastaanhävytön
En tiedä viittaatko juuri jugurttiin, mutta ei se tuorejuustoa kummempaa ole ja käy lisäksi moneen muuhunkin.
Molemmat tehty jo.palkattomalle ja sit salille
Leipä on mulle vähän sama ku pitsa, mikään päällys ei oo poissuljettuNo onhan se nyt vähän outoa pistää jugurttia leivän päälle.
Mutta eikai siinä jos tykkää..
Leipä on mulle vähän sama ku pitsa, mikään päällys ei oo poissuljettu
Olette outoja.Joku saanu neronleimauksen ja muuttivat creme fraiche ruohosipulituorejuuston reseptiä jotenkin niin, että siinä on ny piimää seassa. Ihan paskaa verrattuna vanhaan "puhtaaseen" tuorejuustoversioon. Siihen loppui leivän päällystäminen tuolla.
Kananmunan kanssa aina ketsuppi, ei sinappi. Ja munakokkeli leivän päällä kuulostaa siltä, että pitää siivota kämppä syömisen jälkeen, kun munanpalaset pitkin lattioita. Vaikka söis selvinkin päin. Paistettu muna ftw.
Leipä on mulle vähän sama ku pitsa, mikään päällys ei oo poissuljettu
Siis mikä on outoa? Tuorejuusto leivän päällä vai ketsuppi jossain lämpimässä leivässä? Oon kuullu oudommistakin asioista leivän päällä.Olette outoja.
Ja ranskalaisia. Höttöpaahtoleivän väliin ranskalaisia. Miksi.Olette outoja.
Mutta toki on muistettava että engelsmannit vetää beans on toast. Tölkkipapuja tomaattikastikkeessa paahtoleivän päälle.
Ketsuppi tai sinappi kananmunan kanssa.Siis mikä on outoa?
Sinappi on, ketsuppi sopii minusta erittäin hyvin, joskaan ei sitä pakko ole olla, mutta laitan pienessä määrin yleensä, jos jotain munakokkelia (tai siis vaan pieneks paistettua munaa) syön.Ketsuppi tai sinappi kananmunan kanssa.
Tuo oli tosiaan loistava levite niiden ohkaisten reissumiesten päällä. Ite kyllä yleensä vaan kinkku tai metukka / juusto / kurkku tai paprika päällysteillä.Reissumiehen (tai paahdetun paahtiksen) päälle ruohosipulituorejuustoa
Onkohan Alicialla nääkin oudoimmat? Tyyliin oliivit ja jäätelö tjspNo yllättääkö ketään perverssien ruokatottumusten paljastuminen tässä ketjussa