Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juhannukselta olen ollut lomilla. Vituttaa työasiat kokoajan. Kuukaus vielä jäljellä.Tarkoitushan ois saada kierrokset alas duuneista ja huilata.
No mutta sehän on ihan ilmoitusluontoinen asia.Juhannukselta olen ollut lomilla. Vituttaa työasiat kokoajan. Kuukaus vielä jäljellä.
Joutais ottaa loparit.
No.. isoja päätöksiä, mutta jos tosiaan duunit jää vituttaan lomallakin, niin se on yleensä kyllä itelle merkki, että vois olla parempi ruveta miettiin jotain muuta hommaa.Juhannukselta olen ollut lomilla. Vituttaa työasiat kokoajan. Kuukaus vielä jäljellä.
Joutais ottaa loparit.
Johtuen hiljaisemmasta vaiheesta ja kollegoiden lomailusta viimeset kolme viikkoa on töissäkin ollu melkein pelkkää musiikin kuuntelua, joten tässä on jo kierrokset ollu hyvin laskusuunnassa. Mutta joo, eipä tässä kai ressiä kannata sen enempää ottaa, to-su oon kuitenki pois kotoa joten ei mee ihan sohvailuksi koko loma kuitenkaan.^ varmaan sen loman idea ois niinku se, ettei pidä tehdä yhtään mitään, jos ei huvita. Tarkoitushan ois saada kierrokset alas duuneista ja huilata.
että vois olla parempi ruveta miettiin jotain muuta hommaa
Kaljan vois ottaa mietiskellessä.
"Aamukahvin" juontiin meni tässä juuri kaksi tuntia
Heti herättyäni pärähti suuri limainen aivastus ja sen jälkeen nenän vuotamista kraanana X aikaa. Joo, heinäkuuhan se. Sattui Cetirizinit loppumaan, täytyy muistaa hakea pakkaus.Allergiapilleri- ja silmätippalääkitys on auttanut. Eli olen sitten allerginen todennäköisesti pujolle. Eipä ole koskaan aiemmin vaivannut. Koivuallergia alkoi kolmekymppisenä ja pujoallergia nyt viisikymppisenä eli seitsemänkymppisenä tulee sitten heinäallergiakin! Saa oireilla koko kesän Jippii.
Näin aurinkoisena ja lämpimänä kesäpäivänä alkaa tehdä hirveästi mieli lettuja. Selvä assosiaatio lapsuuden kesiin mummolan mökillä, jossa lettuja oli usein ja runsaasti. Toinen samanlainen säätila ja ruoka -yhdistelmä on savustettu/halstaroitu kala.
Alkoholi keskellä päivää on kyllä erinomainen tapa konkretisoida itselleen, että nyt ollaan vapaalla. Aurinko ei oo lempparijuttuja, vaikka pääseehän varjoonkin. Pari nautiskeltu elokuvan lomassa.lähde aurinkoterassille istumaan: keskellä päivää
mikä voi olla enemmän lomatunelmaa kun "työajalla" kaljoittelu
Olen miettinyt, että jos pyrkisin kaupungille pysäköinninvalvontaan, tai etsivään nuorisotyöhön.minkäänlaista iteaa