Tänään ei meinaa saada sukkaa jalkaan, housuista puhumattakaan.
Noin se on vähän joka aamu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään ei meinaa saada sukkaa jalkaan, housuista puhumattakaan.
...Jos sieltä on jotkut rakenteet haljennu, niin en tiedä saako miten hyvin korjattua ja maksaako vaivaa ...
...Käytät sitä aceria nyt vaan hellin ottein siihen asti, et se päästää viimeisen kylmän pierun ja sit käyt hommaamassa uuden Asuksen tai vaikka Lenovon. Korjaaminen ei maksa vaivaa.
Huolto:
...Ruuvit ovat revenneet takakannesta irti. Kunnolla korjaamiseen pitäisi vaihtaa takakansi ja saranat, hinta yleensä 100-150€ välillä.
Jeesusteippiä.
Olin varautunut, että maksaisi muutaman kympin, mutta satku-puolitoista kyllä kirpaisee. Pitääkö tuohon laittaa pakkausteippiä vahvikkeeksi, ettei hajoa enempää.
Ja alkaa harkitsemaan koneen vaihtoa vaikka ensivuoden puolelle.
Siltä tuo vähän kuulostikin, ettei sieltä ruuvit lentele pitkin poikin ilman, että jotain on haljennut jne.
Olin varautunut, että maksaisi muutaman kympin, mutta satku-puolitoista kyllä kirpaisee. Pitääkö tuohon laittaa pakkausteippiä vahvikkeeksi, ettei hajoa enempää.
. Ei taida olla työpäivä.
Mutta niin. 100-150€ versus 600€ ja siitä ylöspäin uudesta koneesta, että ite kai tuo pitää ratkaista, mistä haluaa maksaa. Luulis sillä sun Acerillakin olevan vielä kilometrejä noin niinku sisusten puolesta.
P.S kissan paska saunassa aina 6/5.
Kaiken tämän teen tietäen, että en oikeasti tarvitse niin "hyvää", kuin mitä olen ostamassa, koska se minun käyttöni tulee olemaan kuitenkin aika kevyttä.
Jos rakenne vain sallii, niin hetipiti-liimalla voi yrittää sen halkeaman ehjäystä ja toki jos ruuveja sit saa takaisin sinne pyöriteltyä, niin saattahan siitä viel kohtalaisen saada. Toki tuo korjaus ei kestä yleensä kuin sitä hellää käyttöä ja todennäköisesti sarana tulee napsumaan/paukkumaan käytössä.
Ja alkais taas saaha NAISia kyytiin, ku eivät heti kattois jo ennakolta, että kuspää mulukku tyyppi.laitoin hakukriteereiksi: bensiini, automaatti ja hintahaarukka 16000-28000
tuolla haulla koora oli onely one joka etes vähän laitto viehättään
oletan, että viidentonnin välillä vaihtuisi #käteisellä
On toki pari laatikkoa, toinen kodinhoitohuoneessa saunan eteisessä, eikä siitä varmaan kyllä ollu kii, ettei laatikolle ois päässy.Vessan ovi oli kiinni vai toinen kisu ehti käydä ?
Varalaatikko saunan lattialle.
Varmaan tuo lääkitys vähän sotkenu ruokavaliota ja mahaa ja välillä taas sit ummettaa, niin tulee joskus minne tulee.