Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
...Jos sieltä on jotkut rakenteet haljennu, niin en tiedä saako miten hyvin korjattua ja maksaako vaivaa ...

...Käytät sitä aceria nyt vaan hellin ottein siihen asti, et se päästää viimeisen kylmän pierun ja sit käyt hommaamassa uuden Asuksen tai vaikka Lenovon. Korjaaminen ei maksa vaivaa.

Huolto:
...Ruuvit ovat revenneet takakannesta irti. Kunnolla korjaamiseen pitäisi vaihtaa takakansi ja saranat, hinta yleensä 100-150€ välillä.


:eek:

Olin varautunut, että maksaisi muutaman kympin, mutta satku-puolitoista kyllä kirpaisee. Pitääkö tuohon laittaa pakkausteippiä vahvikkeeksi, ettei hajoa enempää. :unsure:


Ja alkaa harkitsemaan koneen vaihtoa vaikka ensivuoden puolelle.
 
:eek:

Olin varautunut, että maksaisi muutaman kympin, mutta satku-puolitoista kyllä kirpaisee. Pitääkö tuohon laittaa pakkausteippiä vahvikkeeksi, ettei hajoa enempää. :unsure:


Ja alkaa harkitsemaan koneen vaihtoa vaikka ensivuoden puolelle.
Jeesusteippiä.

Haet sitä ja nippusiteitä vaikka motonetista.
Ne sopinee niihin sun muihinkin harrastuksiin.
 
:eek:

Olin varautunut, että maksaisi muutaman kympin, mutta satku-puolitoista kyllä kirpaisee. Pitääkö tuohon laittaa pakkausteippiä vahvikkeeksi, ettei hajoa enempää. :unsure:


Ja alkaa harkitsemaan koneen vaihtoa vaikka ensivuoden puolelle.
Siltä tuo vähän kuulostikin, ettei sieltä ruuvit lentele pitkin poikin ilman, että jotain on haljennut jne.

Mutta niin. 100-150€ versus 600€ ja siitä ylöspäin uudesta koneesta, että ite kai tuo pitää ratkaista, mistä haluaa maksaa. Luulis sillä sun Acerillakin olevan vielä kilometrejä noin niinku sisusten puolesta.
 
Mutta niin. 100-150€ versus 600€ ja siitä ylöspäin uudesta koneesta, että ite kai tuo pitää ratkaista, mistä haluaa maksaa. Luulis sillä sun Acerillakin olevan vielä kilometrejä noin niinku sisusten puolesta.

Niin, tämähän tässä on, kun olen itse itselleni ja taloudelleni haitaksi. 100-150 € maksamalla saisin siirrettyä uuden koneen ostoa eli se olisi säästöä.

Uuden koneen ostamalla taas säästäisin tuon korjauksen.

Se vain, kun minun tapauksessa se uuden ostaminen yleensä tarkoittaa sitä, että ensin vertailen ostettavaa asiaa aikansa (= kauan), luen testit ja artikkelit mitä löydän ja sitten kuvittelen, että "tarvitsen" sen testivoittajan tai vähintään seuraavaksi tulleen. Olen joskus jopa kokonaan ilman, jos en heti pysty ostamaan "sitä hyvää". Kaiken tämän teen tietäen, että en oikeasti tarvitse niin "hyvää", kuin mitä olen ostamassa, koska se minun käyttöni tulee olemaan kuitenkin aika kevyttä.

Joko tällä saa eläkepaperit? Minun mielestä pitäisi. Tai saada edes järjestetty lottovoitto humanitaarisista syistä. :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
No mutta kappas, palkka ei ole tippunut tilille.

Meikäläisellähän ei ole himassa mitään rajapintaa työelämään, vapaa-aika on vapaata aikaa. Täytyy varmaan käydä toimistolla samalla kun käy ostamassa paskapaperia, onneksi ei tule kuin parin minuutin kierros.
 
Kaiken tämän teen tietäen, että en oikeasti tarvitse niin "hyvää", kuin mitä olen ostamassa, koska se minun käyttöni tulee olemaan kuitenkin aika kevyttä.

osta mäkki, käytettynä, ei tarvi tutkia Peksejä, kun ei juuri oli vaihtoehtoja kun muistinmäärässä&kovalevyn

airia voin suositella, on ohuempi kun pro
 
:eek:

Olin varautunut, että maksaisi muutaman kympin, mutta satku-puolitoista kyllä kirpaisee. Pitääkö tuohon laittaa pakkausteippiä vahvikkeeksi, ettei hajoa enempää. :unsure:


Ja alkaa harkitsemaan koneen vaihtoa vaikka ensivuoden puolelle.
Jos rakenne vain sallii, niin hetipiti-liimalla voi yrittää sen halkeaman ehjäystä ja toki jos ruuveja sit saa takaisin sinne pyöriteltyä, niin saattahan siitä viel kohtalaisen saada. Toki tuo korjaus ei kestä yleensä kuin sitä hellää käyttöä ja todennäköisesti sarana tulee napsumaan/paukkumaan käytössä.
 
Joko tällä saa eläkepaperit?

Vasta sitten, kun vinttikamarissa vetää tarpeeksi.
20240715_125238.webp

Punttisalilla oli tänään meidän eläkeläisten lisäksi nuorehkoja urheilumiehiä vaaleanharmaissa collegehousuissa 👀
If you know what I mean.
 
laitoin hakukriteereiksi: bensiini, automaatti ja hintahaarukka 16000-28000

tuolla haulla koora oli onely one joka etes vähän laitto viehättään

oletan, että viidentonnin välillä vaihtuisi #käteisellä
Ja alkais taas saaha NAISia kyytiin, ku eivät heti kattois jo ennakolta, että kuspää mulukku tyyppi.
 
Kissaemolla on kyllä täysi luottamus koiraan. Muussa tapauksessa kynsitassu tulisi kohti näköä erittäin nopeasti.

Ehkä Sniffari voisi tehdä samanlaisen videon, jossa Sniffari lähestyy ihmisvauvoja kauhunsekainen ilme kasvoillaan (ehkäisy petti, 18 vuotta elatusmaksuja) 😳
 
Vessan ovi oli kiinni vai toinen kisu ehti käydä 💩?

Varalaatikko saunan lattialle.
On toki pari laatikkoa, toinen kodinhoitohuoneessa saunan eteisessä, eikä siitä varmaan kyllä ollu kii, ettei laatikolle ois päässy.

Varmaan tuo lääkitys vähän sotkenu ruokavaliota ja mahaa ja välillä taas sit ummettaa, niin tulee joskus minne tulee.
 
Back
Ylös Bottom