Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pääsispä lomille ja reissaamaan aasiaan.

10b44752c006958d.webp
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voinme hyväksyä kummankin vastauksen mitä tämä laite taiteellisesti esittää. Mutta siis kyseessä on laite jolla funktio imiseläimen toimissa, eli mikä laite? vinkki: käytin jo tänä aamuna.

😳 jos tuo on tarkoitettu asennettavaksi johonkin ahtaaseen paikkaan, niin siitä puuttuu turvanaru.
 
Vessan lavuaari ei vedä. Täytyy siis irrottaa putki ja hajulukko.

Siinä on sellainen putken levyinen metallirinkula, joka pitäisi kiristää, ettei vesi tihku liitoksen kohdalta. Ei vaan näppivoimat riitä siihen. Olen aiemmin teipannut sen jeesusteipillä! Mutta jos nyt haluaisin saada sen rinkulan ihan oikeasti kiinni, niin mikä työkalu siihen käy?

Minulla on saha, puukko, vasara ja ruuvimeisseleitä, mutta ne ei toimi.
 
Vessan lavuaari ei vedä. Täytyy siis irrottaa putki ja hajulukko.

Siinä on sellainen putken levyinen metallirinkula, joka pitäisi kiristää, ettei vesi tihku liitoksen kohdalta. Ei vaan näppivoimat riitä siihen. Olen aiemmin teipannut sen jeesusteipillä! Mutta jos nyt haluaisin saada sen rinkulan ihan oikeasti kiinni, niin mikä työkalu siihen käy?

Minulla on saha, puukko, vasara ja ruuvimeisseleitä, mutta ne ei toimi.

Tee jesarista semmonen renksu niin saat lisää voimaa siihen ja kiristä sillä. Tyylikäs ratkaisu.
 
Vessan lavuaari ei vedä. Täytyy siis irrottaa putki ja hajulukko.

Siinä on sellainen putken levyinen metallirinkula, joka pitäisi kiristää, ettei vesi tihku liitoksen kohdalta. Ei vaan näppivoimat riitä siihen. Olen aiemmin teipannut sen jeesusteipillä! Mutta jos nyt haluaisin saada sen rinkulan ihan oikeasti kiinni, niin mikä työkalu siihen käy?

Minulla on saha, puukko, vasara ja ruuvimeisseleitä, mutta ne ei toimi.
Juuri siksi, ku ihmiset tekee näin, eikä tyhjennä sitä pelkkää hajulukon sakkakuppia, koko pesualtaan hajulukon puhdistus kuuluu nykyään kiinteistönhuollolle, ei asukkaalle. Paitsi omakotitaloissa tietenki, mutta omakotiasujat on eri kakeja.
 
Herätty tähän ensimmäiseen lomapäivään yövuoron jälkihöyryistä. Tänään on vuotuinen nörttikokous mökillä, ja tarkoitus pelata lautapelejä niin kauan ennen kun nukahtaa pirttipöydän äärelle. Mukavaksi traditioksi alkanut muodostumaan tämä, sillä nyt lähtee jo 4. perättäinen vuosi. Grilli ja rantasaunakin löytyy. Myös mukavaa että mökillä voi olla ilman jumalatonta humalaa äijäporukassakin, mukaan tulee vain 4 olutta eikä edes mitään sieltä kaupan paremmalta hyllyltä. Koska nyt keskitytään vain Terraforming mars kaikilla lisäosilla, Dale of merchants, Rising Sun ja domininon.
 
Vessan lavuaari ei vedä. Täytyy siis irrottaa putki ja hajulukko.

Siinä on sellainen putken levyinen metallirinkula, joka pitäisi kiristää, ettei vesi tihku liitoksen kohdalta. Ei vaan näppivoimat riitä siihen. Olen aiemmin teipannut sen jeesusteipillä! Mutta jos nyt haluaisin saada sen rinkulan ihan oikeasti kiinni, niin mikä työkalu siihen käy?

Minulla on saha, puukko, vasara ja ruuvimeisseleitä, mutta ne ei toimi.
Siirtoleukapihdit.
 
Back
Ylös Bottom