Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voinme hyväksyä kummankin vastauksen mitä tämä laite taiteellisesti esittää. Mutta siis kyseessä on laite jolla funktio imiseläimen toimissa, eli mikä laite? vinkki: käytin jo tänä aamuna.
Pihkatappi yöks?Voinme hyväksyä kummankin vastauksen mitä tämä laite taiteellisesti esittää. Mutta siis kyseessä on laite jolla funktio imiseläimen toimissa, eli mikä laite? vinkki: käytin jo tänä aamuna.
Piti aamuun saakka rassata että löyty? Mies taas lujilla.Merkitään pöytäkirjaan; hiuspompula poistoputkessa.
On kyllä ihan vitun surullinen kuva.
Vessan lavuaari ei vedä. Täytyy siis irrottaa putki ja hajulukko.
Siinä on sellainen putken levyinen metallirinkula, joka pitäisi kiristää, ettei vesi tihku liitoksen kohdalta. Ei vaan näppivoimat riitä siihen. Olen aiemmin teipannut sen jeesusteipillä! Mutta jos nyt haluaisin saada sen rinkulan ihan oikeasti kiinni, niin mikä työkalu siihen käy?
Minulla on saha, puukko, vasara ja ruuvimeisseleitä, mutta ne ei toimi.
Tohtorille tiedoksi, poliisikin sanoo "Hän kuitenkin huomauttaa, että viime aikoina on ollut varsin kuivaa."Helsingin Mustapekka-areena tulessa – katsomo palaa maan tasalle https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010561986.html
Het alkuun kannattaisi selvittää missä Paavo on ollut viime yönä.
Juuri siksi, ku ihmiset tekee näin, eikä tyhjennä sitä pelkkää hajulukon sakkakuppia, koko pesualtaan hajulukon puhdistus kuuluu nykyään kiinteistönhuollolle, ei asukkaalle. Paitsi omakotitaloissa tietenki, mutta omakotiasujat on eri kakeja.Vessan lavuaari ei vedä. Täytyy siis irrottaa putki ja hajulukko.
Siinä on sellainen putken levyinen metallirinkula, joka pitäisi kiristää, ettei vesi tihku liitoksen kohdalta. Ei vaan näppivoimat riitä siihen. Olen aiemmin teipannut sen jeesusteipillä! Mutta jos nyt haluaisin saada sen rinkulan ihan oikeasti kiinni, niin mikä työkalu siihen käy?
Tämmönen piti käydä hoidattaan kisun takia eläinlääkärissäkin.Merkitään pöytäkirjaan; hiuspompula poistoputkessa.
Pihkatappi yöks?
Kyseessä on laite jolla funktio imiseläimen toimissa, eli mikä laite? vinkki: käytin jo tänä aamuna.
Ei tappi eikä tulppa, pikemminkin päinvastoin.
Kyyllä se masiina alkoi pelittää jo illalla.Piti aamuun saakka rassata että löyty? Mies taas lujilla.
Siitähän se paras tunne tuleekiKyyllä se masiina alkoi pelittää jo illalla.
Pääsispä lomille ja reissaamaan aasiaan.
Siirtoleukapihdit.Vessan lavuaari ei vedä. Täytyy siis irrottaa putki ja hajulukko.