Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
...muistaen, että periaatteessa tuollainen liitos ei tarvitse paljoakaan voimaa ollakseen tiivis ja rikkinäisten tiivisteiden, paskaisten kierteiden tai aiemmin soikeaksi vääntyneen renkaan kompensointi liialla voimalla ei yleensä tiivistä liitosta vaan rikkoo jotain.
Nimenomaan. Ja, näiden "itte tein ja säästin, vaikka olis kuulunu vastikkeeseen" amatöörien takia vastuuraja muutettiinkin.
Kiinteistöhuollolle 😮
Herramunjee. No kyllä ne on itse aiemmin puhdistettu. Kaikkea sitä. Siinä lavuaarin putkessa on kauhea tuppo hiuksia, onhan se nyt ällöttävää, jos huoltomiehen pitää ne tonkia pois 🤢

Ja minun putkisto (heh) on sen verran vanhaa mallia, ettei siitä saa irti pelkästään sakkakuppia, vaan se koko hommeli irtoaa.
A) ikinä ei ole tullu vastaan lavuaarin hajulukkoa ja putkia, joissa ei olis irroitettavaa sakkakuppia

B) kettiön altaissa on vielä kerrostaloissa vanhoja lyijykarvillisia valurautaosia, mutta ne ei kyllä purkaannu Sylvin konstein, vaatii puukkosahaa tms.

Eli

C) kuva ois kiva 😄

Muoks:

D) älä laita niitä hiuksia sinne lavuaariin. Yhtälailla ku et laita tampooneja tai pitkiäviinereitä vessanpönttöön. Ne kaikki kuuluu roskikseen.
 
Jonkun pitää kyllä mennä esiliinaks lissun ja saatanan deiteille. Kolmannen päivän max vois olla sopiva jäänmurtaja.
Keksin just äsken ihan parhaan idean mitä voisi tehdä deiteillä.

Kauniina kesäiltana eräälle isolle soramontulle katselemaan hylättyjä maansiirtokoneita.

How romantic is that?
 
20240713_140543.webp
Herkkusämpylöitä.
Taikinassa on jugurttia ja oliiviöljyä, koska niistä tulee pikantti maku. Täytteessä on paprikaa, sipulia, oliiveja, fetajuustoa, yrttejä. Lopuksi vielä sivelty VALKOSIPULIoliiviöljyllä 😋

En kyllä pysty näitä itse tänään syömään, koska uusi pällipilleri on aiheuttanut ikävät haittavaikutukset ruoansulatuselimistöön (🤮💩). Muuten varmasti tosi tervehdyttävä lääkevalinta.
 
katso liitettä 264936
Herkkusämpylöitä.
Taikinassa on jugurttia ja oliiviöljyä, koska niistä tulee pikantti maku. Täytteessä on paprikaa, sipulia, oliiveja, fetajuustoa, yrttejä. Lopuksi vielä sivelty VALKOSIPULIoliiviöljyllä 😋

En kyllä pysty näitä itse tänään syömään, koska uusi pällipilleri on aiheuttanut ikävät haittavaikutukset ruoansulatuselimistöön (🤮💩). Muuten varmasti tosi tervehdyttävä lääkevalinta.
Söin tänään aamupalaksi paketin voissa paistettua pekonia, 4 voissa paistettua munaa ja kylkeen mukillinen kahvia.
Aiettä.
 
Back
Ylös Bottom