Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Lasten tekemisen harjoittelu on kuitenki kivaa, pysytään ees sen alapuolella? hihihihiii
hihihihi, juu niin on.

En tiiä ainakaan että mihin tää on tarkotus mennä tää elämä, tää pallo räjähtää loppujenlopuks kuitenkin kävi miten kävi...vai ptääkö meidän sitten kehittyä vaan koko ajan?
Bisley sen sano:

Mulle elämän tarkoitus on nautinto... Pitää yrittää nauttia jokaisesta päivästä kuin se olisi viimeinen!!
Näin se menee. Korostan sanaa yrittää. Aika moni itkee ongelmia mille todellakin pystyy tekemään jotain.

edit: syön omeneita ja juustoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tavoitteeton elämä ja turha elämä?

mitä eroa niillä on?

Jos lisääntyminen kuuluu tavoitteeseemme maailmassa. Ylläpidämme turhaa elämää? onko siinä järkeä?

miksi kasvatamme lapsia joka voi joskus tappaa jonkun ja aiheuttaa silmitöntä tuskaa ja vihaa...?

Miltä se tuntuu jos oma lapsi tappaa jonkun?

ehkä se pelottaa minua että koska en käsitä mitä huominen on, en uskalla kohdata sitä.
En voi tehdä mitään ennenkuin sisäistän sen pienessä tyhmässä päässäni.

Vain varmuus tuo turvaa. varmuus on sitä että tietää mitä tekee. kun joutuu vain ainavain ajattelemaan ei tiedä mitä tekee= ei ole varma= ei tunne turvaa..
Hei elä tässä hetkessä ja unohda huominen, niin mä teen ja elän ihan sairaan huoletonta elämää. Mun suurimmat ongelmat on kun missaan bussin tai häviän kenossa euron. Kunhan on terve ja pili toimii niin ei muuta kuin vemputtamaan sitä ja unohda huominen!:kippis1:

tavoitteeton elämä ja turha elämä?

mitä eroa niillä on?
Tässä yhteydessä ei mitään.
Jos lisääntyminen kuuluu tavoitteeseemme maailmassa. Ylläpidämme turhaa elämää? onko siinä järkeä?
Millä tavalla turhaa? Elämä on nautintoja täynnä, kuten myös vastoinkäymisiä. Se nimenomaan on elämää.
miksi kasvatamme lapsia joka voi joskus tappaa jonkun ja aiheuttaa silmitöntä tuskaa ja vihaa...?

Miltä se tuntuu jos oma lapsi tappaa jonkun?
Eikös tämä mene moraalifilosofian puolelle? Vaikea sanoa ennen kuin kokee jotain kamalaa. Vaikka elämä olisi yhtä kuin paskaa kaularajaan asti, on vain potkittava ylöspäin.

Vittu meni jutut menninkäisiksi.

aina kun mä saan vastauksen johonkin, niin se tuntuu samalta kun heräis aamulla vapaa päivään.. kaikki olis niin hyvin..

näen sen vähän kuin videona:confused:

mutta silloin kun sen vastauksen saa ja näkee sen "videon" on pysähtynyt miettimään ja alkaa taas suodattaa liikaa kysymyksiä.

mä en hyväksy sitä mitä näen.

mitä paskaa tää on kun joutuu pakenemaan omaa ajatustaan...!

että älä kelaa niin paljon, siinä hajoo vaan pää.

kuinkahan usein kuulen tuon? ongelman ydin on siinä että EN VOI!!
ei olisi taas eka yö jos valvoisin ihan koko yön, vain ajatellen asioita. yrittäen keksiä niitä vastauksia.
keksiä niitä vaikka tiedän etten niitä koskaan keksi...

pili toimii mutta en ole terve...

Oletko siis oikeasti sairas? Se on tosi inhottavaa. Toivottavasti et kuitenkaan niin kipeä että siihen ei löytyisi lääkettä?

Henkisetkin sairaudet saadaan varmasti hoidettua kunhan se paraneminen lähtee omasta halusta parantua!

Mä olen niin ylipositiivinen ja kuulemma liian sinisilmäinenkin että nautin elämästä ja sen tuomista pienistä iloista. Se on tietysti helppoa sanoa kun on oletettavasti täysin terve ja en ole yksinäinen ihminen.

Oletko siis oikeasti sairas? Se on tosi inhottavaa. Toivottavasti et kuitenkaan niin kipeä että siihen ei löytyisi lääkettä?

Henkisetkin sairaudet saadaan varmasti hoidettua kunhan se paraneminen lähtee omasta halusta parantua!

Mä olen niin ylipositiivinen ja kuulemma liian sinisilmäinenkin että nautin elämästä ja sen tuomista pienistä iloista. Se on tietysti helppoa sanoa kun on oletettavasti täysin terve ja en ole yksinäinen ihminen.

en ole terve. olen mielisairas. tunnustan..

kyllä haluan parantua. ainoa vaan että miten??

Aika tavallinenhan tuo on. Ihan nätti kyllä.

72137927.jpg

gellar-sarah-michelle-photo-sarah-michelle-gellar-6200472.jpg

Voi hurja Prayer, löysit huonon kuvan. No ei o nätti. Ihan susiruma. :rolleyes:

Omasta elämästä poimittua ohjetta.

Jos vanne kiristää päätä ja mietit mennyttä elämää ja tehtyjä vääriä valintoja, totea vaan kylmästi "vitut" ja siirrä katse tulevaisuuteen. Mulla on ainakin yleinen mieliala ja motivaatio elämään noussut, kun olen lakannut kieriskelyn itsesäälissä ja vanhojen kaivelun. Jos olenkin hukannut 4vuotta elämästäni, niin mitä hiton väliä... tässä on pirusti peliaikaa vielä jäljellä!

Eihän tuo kaikille toimi, jos on oikeasti sairas ei varmaan tuollainen ensihoito enää auta. Mutta jos vaikka joku ketjun kavereista joskus ajautuu vakavasti piehtaroimaan omassa paskassaan, niin muistakaa tämä. Ja jotta tämä viesti olisi täydellinen elämänohje, niin lisätään tunnetun ajattelijan tekstiä tähän:

Eihän rallia voiteta jos siellä pelätään
Maalissa juhlitaan voittajapoikaamme Teuvoa
- Gösta Sundqvist

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom