Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Voi kun sulla on paha olla. Voisinpa auttaa sua ja tuoda sulle paremman mielen.

Hei kerron sulle vitsin.

Mitä yhteistä on mustalaisen syntymällä ja kuolemalla?

Molemmat olivat vahingonlaukauksia Vermon raveissa....:hyper:

Tuliko edes hymy huulille?:rolleyes:

no vähän.. mutta ei tuosta vitsistä, vaan siitä että joku yritti lohduttaa..

mutta se ei riitä. mä en halua rakkautta, sympatiaa, myötätuntoa,huomiota vaan VASTAUKSIA..

Anna hyvä mies hautua tunnin (ainakin). Mitä kauemmin, sitä parempi. Ei (kunnon) jauhelihakastike ole pikaruokaa.

ei olekkaan... ikävä kyllä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tuohon pitbulliin taida olla luottamista.. Nyt alko ihka oikean jauhelihakastikkeen teko. Ohjeen mukaan pitäis antaa hautua tunti!! Haistakoon paska... Se kerkeää hautua monta tuntia mun mahassa.
Mitä helkkarin väliä sillä on miltä se maistuu ja minkä näköistä se on , kaikki ne menee mahassa sekasin kuitenki.
Ruokailu ei ole nautinto vaan suoritus.:)

no vähän.. mutta ei tuosta vitsistä, vaan siitä että joku yritti lohduttaa..

mutta se ei riitä. mä en halua rakkautta, sympatiaa, myötätuntoa,huomiota vaan VASTAUKSIA..

ei olekkaan... ikävä kyllä...

Elämällä ei ole preijeri tarkoitusta, paitsi että lisäännytään täällä.

Mitä helkkarin väliä sillä on miltä se maistuu ja minkä näköistä se on , kaikki ne menee mahassa sekasin kuitenki.

Jep, kaadat vaan robertto sen ruskeakastikejauhon kurkusta alas ja jauhelihat perään ni siinä on nopea ja helppo jauhelihakastike.

Itsekin ajattelin ennen noin, "syön vaan että kasvan". Nyttemmin on tajunnut että en taida koskaan kasvaa isoksi ja haluan nauttiakin ruoasta edes sen kerran päivässä.

Tosin tää Robertton kokkinurkkaus näyttää just tällä hetkellä että ei hyvältä näytä.

Pittis, ei lisääntyminen o mikään itseisarvo. Lajin kantilta ehkä, mut eiköhän me olla jo sen yläpuolella.

Elämällä ei ole preijeri tarkoitusta, paitsi että lisäännytään täällä.

mitä hyötyä lisääntymisestä on jos jälkipolvetkaan eivät voi löytää elämän tarkoitusta? eivät voi koska sitä ei ole?

tarkoitusta ei ole? on turhaa elää?

pää täynnä kysymyksiä, joihin ei ole yhteenkään vastausta...

mitä hyötyä lisääntymisestä on jos jälkipolvetkaan eivät voi löytää elämän tarkoitusta? eivät voi koska sitä ei ole?

tarkoitusta ei ole? on turhaa elää?
Ehkä elämällä ei ole tarkoitusta, mutta aina voi asettaa itselleen tavoitteita. Lisääntyminen kuuluu mielestäni tavoitteisiin.

En tiiä ainakaan että mihin tää on tarkotus mennä tää elämä, tää pallo räjähtää loppujenlopuks kuitenkin kävi miten kävi...vai ptääkö meidän sitten kehittyä vaan koko ajan?

Ehkä elämällä ei ole tarkoitusta, mutta aina voi asettaa itselleen tavoitteita. Lisääntyminen kuuluu mielestäni tavoitteisiin.

tavoitteeton elämä ja turha elämä?

mitä eroa niillä on?

Jos lisääntyminen kuuluu tavoitteeseemme maailmassa. Ylläpidämme turhaa elämää? onko siinä järkeä?

miksi kasvatamme lapsia joka voi joskus tappaa jonkun ja aiheuttaa silmitöntä tuskaa ja vihaa...?

Miltä se tuntuu jos oma lapsi tappaa jonkun?

ehkä se pelottaa minua että koska en käsitä mitä huominen on, en uskalla kohdata sitä.
En voi tehdä mitään ennenkuin sisäistän sen pienessä tyhmässä päässäni.

Vain varmuus tuo turvaa. varmuus on sitä että tietää mitä tekee. kun joutuu vain ainavain ajattelemaan ei tiedä mitä tekee= ei ole varma= ei tunne turvaa..

mulle se on nautinto kun saan katsoa silmiin ihmistä jota rakastan..
se on varmaa.. se hetki on minulle varma ja turvallinen. silloin uskaltaa elää. antaa kädessään oman maailmansa toiselle. oman maailmansa joka on vain pallo lasia. silloinkun se on toisen kädessä, täytyy vaan luottaa ettei toinen riko sitä...

antaisin mitä vaan sille joka osaisi vastata edes puoleen kysymyksistä joihin en tiedä vastausta..

mutta se vaatisi paljon. pitäisi uskaltaa päästää pään sisälle. raottaa kuorta ja luottaa siihen että vastaaja ei satuttaisi heikointa kohtaa silloinkun se on auki..

hyvä juttu bisley:D

pili toimii mutta en ole terve...

ennen kuin pallo pamahtaa niin rakenetaan iso alus ja paetaan täältä?

Mulle elämän tarkoitus on nautinto... Pitää yrittää nauttia jokaisesta päivästä kuin se olisi viimeinen!!

Ihan oikeessa oot, kyllähän sitä kaikki kannattaa irti siitä ottaa jos kerran tää elämä ainakin tässä ruumiissa loppuu joskus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom