Ehkä elämällä ei ole tarkoitusta, mutta aina voi asettaa itselleen tavoitteita. Lisääntyminen kuuluu mielestäni tavoitteisiin.
tavoitteeton elämä ja turha elämä?
mitä eroa niillä on?
Jos lisääntyminen kuuluu tavoitteeseemme maailmassa. Ylläpidämme turhaa elämää? onko siinä järkeä?
miksi kasvatamme lapsia joka voi joskus tappaa jonkun ja aiheuttaa silmitöntä tuskaa ja vihaa...?
Miltä se tuntuu jos oma lapsi tappaa jonkun?
ehkä se pelottaa minua että koska en käsitä mitä huominen on, en uskalla kohdata sitä.
En voi tehdä mitään ennenkuin sisäistän sen pienessä tyhmässä päässäni.
Vain varmuus tuo turvaa. varmuus on sitä että tietää mitä tekee. kun joutuu vain ainavain ajattelemaan ei tiedä mitä tekee= ei ole varma= ei tunne turvaa..
mulle se on nautinto kun saan katsoa silmiin ihmistä jota rakastan..
se on varmaa.. se hetki on minulle varma ja turvallinen. silloin uskaltaa elää. antaa kädessään oman maailmansa toiselle. oman maailmansa joka on vain pallo lasia. silloinkun se on toisen kädessä, täytyy vaan luottaa ettei toinen riko sitä...
antaisin mitä vaan sille joka osaisi vastata edes puoleen kysymyksistä joihin en tiedä vastausta..
mutta se vaatisi paljon. pitäisi uskaltaa päästää pään sisälle. raottaa kuorta ja luottaa siihen että vastaaja ei satuttaisi heikointa kohtaa silloinkun se on auki..
hyvä juttu bisley:D
pili toimii mutta en ole terve...