Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nälkä. Löysin kaapista "Blå Bandin Ruskeakastike paketin". Kysymys kuuluu, voiko tuon ruskeakastikkeen heittää jauhelihan sekaan ja jauhelihan kera tehdä spagettia?

Tottakai voi, mutta maistuuko se ihan kissanpaskalle?

Nälkä. Löysin kaapista "Blå Bandin Ruskeakastike paketin". Kysymys kuuluu, voiko tuon ruskeakastikkeen heittää jauhelihan sekaan ja jauhelihan kera tehdä spagettia?

Tottakai voi, mutta maistuuko se ihan kissanpaskalle?

Voi ja ihan syötävää tuli, ite tein just tollee muutaman kerran...
e. mut et sit syytä mua mun ruokailutottumuksista robertto.

Yöketju ei meinaa känniketjua, eli känniavautumisia ei sallita.

Johtuneeko tästä säännöstä että Threadin aloittaja Huppe ei ole tänne pahemmin kirjoitellut.. epäilen että tätä sääntöä rikotaa myös tänä yönä.

Ja sitten asiaa, täällä olen synkän, mustan ja pimeän metsän kerkellä erämökillä Lapissa. Lähimpään kauppaa on 30km matkaa, kalassa kävin mutta sade ja pimeä yllätti. Sauna ollut jo 3 tuntia päällä, välillä vaan lisää puita. Eli nyt saunaan ja sitten syömään.. onneksi netti toimii kun känny on gprs modeemina. 2,5kk loma alkaa olla finaalipuolella mutta nautitaan nyt vielä.

Voi ja ihan syötävää tuli, ite tein just tollee muutaman kerran...
e. mut et sit syytä mua mun ruokailutottumuksista robertto.

Tuntuu vähän siltä että apinaa skoijataan... Noo, jotain on tehtävä.. Luulin että pärjään yön pelkällä rahkalla, mut alkaa näyttää vähän heikolta.

En tietenkään syytä sinuu Pitbull... (Revin pään irti juurineen)

miks meille paasataan siitä että pitää elää hyvin ja "virheettömästi"?

Kaikki menee vituiks elipä miten hyvänsä ,niin eikö ole sama elää niinkuin itse haluaa...?

Miks sä angstaat joka päivä ja yö?

sori.. kai mä sitten lähden...

mun ongelma on se että mä käytän kaiken vapaa-aikani ajattelemiseen.
Ja kun ajattelee tarpeeks kauan, päätyy murehtimaan ,koska ei ole vain hyviä asioita joita ajatella.
Se on väistämätöntä...

ei mulla ole paha olla!

Mä en vaan käsitä! siitä se on kiinni....

miks meille paasataan siitä että pitää elää hyvin ja "virheettömästi"?

Kaikki menee vituiks elipä miten hyvänsä ,niin eikö ole sama elää niinkuin itse haluaa...?

Voi kun sulla on paha olla. Voisinpa auttaa sua ja tuoda sulle paremman mielen.

Hei kerron sulle vitsin.

Mitä yhteistä on mustalaisen syntymällä ja kuolemalla?

Molemmat olivat vahingonlaukauksia Vermon raveissa....:hyper:

Tuliko edes hymy huulille?:rolleyes:

Ei tuohon pitbulliin taida olla luottamista.. Nyt alko ihka oikean jauhelihakastikkeen teko. Ohjeen mukaan pitäis antaa hautua tunti!! Haistakoon paska... Se kerkeää hautua monta tuntia mun mahassa.

Ei tuohon pitbulliin taida olla luottamista.. Nyt alko ihka oikean jauhelihakastikkeen teko. Ohjeen mukaan pitäis antaa hautua tunti!! Haistakoon paska... Se kerkeää hautua monta tuntia mun mahassa.
Anna hyvä mies hautua tunnin (ainakin). Mitä kauemmin, sitä parempi. Ei (kunnon) jauhelihakastike ole pikaruokaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom