Ohhoijjakkaa...mitäs tänne kuuluu, mikä on pinnalla?Onk kissa nostettu jo pöydälle?
Eipä mitään ihmeellistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ohhoijjakkaa...mitäs tänne kuuluu, mikä on pinnalla?Onk kissa nostettu jo pöydälle?
Nälkä. Löysin kaapista "Blå Bandin Ruskeakastike paketin". Kysymys kuuluu, voiko tuon ruskeakastikkeen heittää jauhelihan sekaan ja jauhelihan kera tehdä spagettia?
Tottakai voi, mutta maistuuko se ihan kissanpaskalle?
Yöketju ei meinaa känniketjua, eli känniavautumisia ei sallita.
Kauniita unia jaMitähän hienoja kuvia toi uncle Mike on keskinyt tälle yölle?
Etkä nähtävästi kuollut.Voi ja ihan syötävää tuli, ite tein just tollee muutaman kerran...
Voi ja ihan syötävää tuli, ite tein just tollee muutaman kerran...
e. mut et sit syytä mua mun ruokailutottumuksista robertto.
En tietenkään syytä sinuu Pitbull... (Revin pään irti juurineen)
miks meille paasataan siitä että pitää elää hyvin ja "virheettömästi"?
Kaikki menee vituiks elipä miten hyvänsä ,niin eikö ole sama elää niinkuin itse haluaa...?
Miks sä angstaat joka päivä ja yö?
miks meille paasataan siitä että pitää elää hyvin ja "virheettömästi"?
Kaikki menee vituiks elipä miten hyvänsä ,niin eikö ole sama elää niinkuin itse haluaa...?
:wanha: :DHei kerron sulle vitsin.
Mitä yhteistä on mustalaisen syntymällä ja kuolemalla?
Molemmat olivat vahingonlaukauksia Vermon raveissa....
Anna hyvä mies hautua tunnin (ainakin). Mitä kauemmin, sitä parempi. Ei (kunnon) jauhelihakastike ole pikaruokaa.Ei tuohon pitbulliin taida olla luottamista.. Nyt alko ihka oikean jauhelihakastikkeen teko. Ohjeen mukaan pitäis antaa hautua tunti!! Haistakoon paska... Se kerkeää hautua monta tuntia mun mahassa.