Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hämmentävää miten eddie murphy ei näytä juuri vanhentuneen ja kaikki kaukaasialaiset hemmot on ihan sulaneen kynttilän näköisiä.

Sama homma uudessa ghostbusterssissa. Zeddemoren näyttelijä ei näytä juuri kuuskymppistä kummemmalta, kun taas Dan Aykroyd ja bill murray..ja se yks kolmas joka oli..en muista hahmon tai näyttelijän nimeä..ei harold ramis kun sehän on död.
No Eddie on 63 ja esim. Taggartin näyttelijä 76.
 
Ei ole tullunna kahtottua etes tuota uutta Beverly Kyttää loppuun.

Taggartti oli himpun vanhentunut.

Se oli niissä 80-luvun leffoissakin jo seitenkymppisen näkönen.

Sergen onneksi kerkesin nähdä
Taggart tais olla alle nelikymppinen ykkösessä, vaikka hiusmalli olikin porilainen.
 
No Eddie on 63 ja esim. Taggartin näyttelijä 76.
Zeddemoren näyttelijä, Ernie Hudson. 78v.

Screenshot_20240712_120135_Brave.webp
 
Minä muuten muistan, enkä unohda tätä tapahtumaa ikinä, kun NAISiminne kävi luonani enimmäisen kerran kakilla

VoiVeljet oli ripeä suoritus
 
Terveisiä täältä Mantsurian kukkuloilta!



Hetken aikaa olin että häh. Finnladyllahan on aivan tavalliset kynnet. Sitten ymmärsin, että juuri se taitaa olla SE JUTTU. Ilahduttavaa.
Mielestäni överiblingblingtekokynnet ovat kertakaikkiaan hirvittävät enkä ymmärrä, miksi helvetissä naiset niitä ottavat.
katso liitettä 264912
Juu ei tuu talikoinnista mitää tuollaisten kanssa. 👩‍🌾
 
o

tosin oon lupautunut illalla vilkaisemaan yhtä pesukonetta jossa jotain häiriöö

Onkohan tässä nyt koko toimeksianto🤔.
Vai käytetäänkö ihmisestä noin halventavaa ilmaisua.

Just meinasin kysyä, että jos häiriö ei oo kovin iso, niin meinaako @Heatseeker ottaa pesukoneen viereensä nukkumaan. edittiä sen verran, että vosut tiskikoneet jne. ei kuulu omaan sanavarastoon arvon naisista puhuttaessa.
 
ehkä se onkin vanhempien Miesten käyttämä termi, me nuoremmat kun osaamma kaikki tehdä itse itsellemme ravintoa niin ei tarvi akkaa siihen honmaan
 
Back
Ylös Bottom