Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Onkohan ikinä ennen Washington D.C:ssa soinut US sotilassoittokunnan toimesta samassa kokouksessa yms. tapahtumassa kaksi kertaa Finlandia hymni parin päivän sisällä? :unsure:

@Sylverö :ltä saamme varmasti sen kuuluisan asiantuntijan vastauksen ja totuuden.
 
IMG_1149.webp


Seuraavaksi mustaa pekkaa.
 
Terveisiä täältä Mantsurian kukkuloilta!

arvostus kynsistä.

Hetken aikaa olin että häh. Finnladyllahan on aivan tavalliset kynnet. Sitten ymmärsin, että juuri se taitaa olla SE JUTTU. Ilahduttavaa.
Mielestäni överiblingblingtekokynnet ovat kertakaikkiaan hirvittävät enkä ymmärrä, miksi helvetissä naiset niitä ottavat.
20240712_064147.webp
 
Terveisiä täältä Mantsurian kukkuloilta!



Hetken aikaa olin että häh. Finnladyllahan on aivan tavalliset kynnet. Sitten ymmärsin, että juuri se taitaa olla SE JUTTU. Ilahduttavaa.
Mielestäni överiblingblingtekokynnet ovat kertakaikkiaan hirvittävät enkä ymmärrä, miksi helvetissä naiset niitä ottavat.
katso liitettä 264912
Noilla hyvä tarttua nyyteistä.
 
Hetken aikaa olin että häh. Finnladyllahan on aivan tavalliset kynnet. Sitten ymmärsin, että juuri se taitaa olla SE JUTTU. Ilahduttavaa.
Mielestäni överiblingblingtekokynnet ovat kertakaikkiaan hirvittävät enkä ymmärrä, miksi helvetissä naiset niitä ottavat.

Ymmärrä noita kynsien meikkailuja, tissejä sitä kummiskin tuijottaa.
 
Kesäaikaan paras on kirkkaanpunainen kestolakkaus kynsissä, joiden pituus on sama kuin finnladylla. Ei näy kaikki mansikkavärjäymät ja multa, hehe. On silti sellainen sopivan huoliteltu.

En oikein osaa toimia, jos kynnen pituus ylittää pari kolme milliä sormenpäästä. Sitten pitää jo viilata. Saati nuo tingelitangelit, jotka jää koholleen kynnenpinnasta :confused: Repisin irti jo kotimatkalla kynsistudiosta.
 
Tsykiatrin kanssa juttelin puhelimessa. Minulla alkaa tänään kolmas pällipilleri! On kyllä jotenkin hämmentävää, että näin järkevä, tasapainoinen ja kaikinpuolin miellyttävä ihminen kuin minä tarvitsee triplalääkitystä 🤔🤷‍♀️

Kuinkahan paljon ne oikeasti hullut vetää pillereitä? 😮

Mantsurian kukkulat ovat vaihtuneet joululauluihin 😃
 
Back
Ylös Bottom