Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku uus nimitys naisten itsetyydytykselle?Juu ei tuu talikoinnista mitää tuollaisten kanssa.
ei hellakaan, eikä akkaentä hella?
Täysin sama tilanne täällä.Itseasiassa.
Työmaalla. Olen tunnettu nopeudestani.
Pesukone on pesukone.Just meinasin kysyä, että jos häiriö ei oo kovin iso, niin meinaako @Heatseeker ottaa pesukoneen viereensä nukkumaan. edittiä sen verran, että vosut tiskikoneet jne. ei kuulu omaan sanavarastoon arvon naisista puhuttaessa.
Jos vosuks kutsuminen on rumaa niin ei toi pesukone oo sen parempio
tosin oon lupautunut illalla vilkaisemaan yhtä pesukonetta jossa jotain häiriöö
Ja viikonlopuksi porukoille. Pitäisi raapustella tulevaan kuolemaan liittyvät paperit iskuun.
Hyvä että otin tummaihoisen vaimon, ei muutu etikaks vaikka ikääntyy.Hämmentävää miten eddie murphy ei näytä juuri vanhentuneen ja kaikki kaukaasialaiset hemmot on ihan sulaneen kynttilän näköisiä.
Sama homma uudessa ghostbusterssissa. Zeddemoren näyttelijä ei näytä juuri kuuskymppistä kummemmalta, kun taas Dan Aykroyd ja bill murray..ja se yks kolmas joka oli..en muista hahmon tai näyttelijän nimeä..ei harold ramis kun sehän on död.
ApuaJoku uus nimitys naisten itsetyydytykselle?
Joo joo, menen menen.
Darvinin luonnonvalinta tehny tehtäväänsä, heh heh.ehkä se onkin vanhempien Miesten käyttämä termi, me nuoremmat kun osaamma kaikki tehdä itse itsellemme ravintoa niin ei tarvi akkaa siihen honmaan
Otan kolme (3) olutta ja minut syödään elävältä.
Pitäisikö sitä itsekin yksi (1) pesukoneremontin kylkeen.
Eiks "tiskikone" oo se herttainen ja vakiintunut ilmaisu?