Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
paitsi, että: Minä tällähetkellä vallan ilaman pikkareita, koska kaikki pesussa!
Ton merkin roséta oli ruississa ja ei ollu pullo 55 euron arvoinen :DSiitä sitten
Tää 20 euron pussi on ihan sen arvoinen ;).Ton merkin roséta oli ruississa ja ei ollu pullo 55 euron arvoinen :D
On kyllä vaate alakerrassa, mutta siltikin kassit koskettaa tuolia. Taitaa taas puuttua hiukan kangasta vaatteesta.
Varasijojen kautta Otaniemeen Energia- ja konetekniikkaa lukemaan.Pojan pyrkimykset:
1. Tuta
2. Energia
Eihän niitä ostettaisi, jos tulisi vain paha mieli.
Otaniemeen Energia- ja konetekniikkaa lukemaan.
Todennäköisesti olisit säästänyt rahaa pelkän pahvilaatikon hankkimalla.katso liitettä 264904
Kisun virikelelut ovat saapuneet. Ensimmäisenä kiinnostaa tietysti pakkauspahvilaatikko.
Mutta tohtorin jumalahan on muna.Tohtorilla ollut varmaan ärrävikainen uskonnonopettaja. Selittäisi paljon.
"Hella on Jumala"
Tuli vain mieleen, kun valotolpassa oli lappu pitkästä aikaa.
Eijjollut. Vain itse.Tohtorilla ollut varmaan ärrävikainen uskonnonopettaja. Selittäisi paljon.
"Hella on Jumala"
Tuli vain mieleen, kun valotolpassa oli lappu pitkästä aikaa.
Meinaakko että sade olisi sen kaatanut?Ehdinpäs tässä illalla kaataa heinän juuri ennen sadetta.
Hän on itse.Mutta tohtorin jumalahan on muna.