Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka seksuaaliterapeutti kyllä suositteli ja sanoi ettei täristimet vaikuta mitenkään toleranssiin.
Eiks nää oo vähän niinku ristiriidassa keskenään?Isot appelsiinin kokoiset auttaa aina pulmaan kuin pulmaan .
Varmaan aika paljon myös fantasiointia ja itse asian korvaamista puutteessa eläville sinkuille nuo kurssitMutta siis rikki on ilmeisesti seksikin ja mitä sen pitäs kahden ihmisen välillä olla, jos tällaisilla kursseilla juostaan.
NAISilla kun se päättymätön jono niin ei räpeltäjä pääse jatkoon
Pääsit saatillekin?täydelliset treffit, tapaaminen ilman yhtään mitään ennakkosuunnitelmia, eri kapakoissa istuskelua ja humaltumista NAISseurassa joka laittoi viehättään
Pääsit saatillekin?
Kyllähän sitä pidemmän tauon aikana vähän 'herkistyy', mutta eikös se siitä parin rundin jälkeen ala taas sujumaan?panemisesta tulee sitäpaitsi nykyään enemmän vain paha mieli, kun hyvä
sitä on nykyään niin surkea, että ei etes tee mieli
Asia ei mulle mitenkään kuulu, mutta kun olet kertonut sun unelmatreffeistä missä vaan hiljaa tuijotetaan muita ihmisiä ja tuoppia, niin heräsi mielenkiinto, että oliko tämä ns. hiljaiset 4 tuntia, vai olisko sittenkin että juttua ja tutustumista lähtee kun vaan tilanne sopiva?emmä, mutta kanssani viihdyttiin alkoholi kolmantenapyöränä neljätuntia!
se on parempaa ku paneminen, enemmän mä tuollasta kaipaan
yksin saa kuitenkin istua kapakoissa jokaJumalanviikko, NAISseurassa se on äärinmäisen harvinaista
Kyllähän sitä pidemmän tauon aikana vähän 'herkistyy', mutta eikös se siitä parin rundin jälkeen ala taas sujumaan?