Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuon takia en oo itse käyttänyt mitään härveleitä että pysyisi herkkyys. Vaikka seksuaaliterapeutti kyllä suositteli ja sanoi ettei täristimet vaikuta mitenkään toleranssiin.
 
Vaikka seksuaaliterapeutti kyllä suositteli ja sanoi ettei täristimet vaikuta mitenkään toleranssiin.

voi se kyllä olla noinkin

Minä en tiedä kun ei ole, kokemusta, muuta vastatakaa te joilla on

kasvaako toleranssi esinmerkiksi kibun tuntemuksiin tattoota ottaessa, tai hieronnassa
eli ekalla kertaa sattuu paljon enemmän kun kynmenennnellä kerralla? turtuuko siihen
 
nehän ovat kuitenkin tavan kansalaiselle mielikuvituksen tuotetta, onely

niillä ei ole mitään tekemistä tosielmän kanssa
 
ja onhan se niin, että jos kerran vuodessa/kahdessa irtoaa niin kyllähän juuri sillä hetkellä täytyisi yrittää osata olla niin hyvä, että mahtollisesti voisi saada toistekkin

ettei taas tarvisi ototella vuotta/kahta/kolmea seuraavaa mahtollisuutta näyttää kykynsä

NAISilla kun se päättymätön jono niin ei räpeltäjä pääse jatkoon
 
NAISilla kun se päättymätön jono niin ei räpeltäjä pääse jatkoon

No näinhän se on.

Minunkin rappukäytävässä parveilee mulkku kovana miehiä päivittäin sen verran, että on alkanut jo naapureita haitata. Ei millään jaksa ihan joka päivä sekstata 😕

Uskon, että tilanne on tuttu muillekin daameille täällä. Miten olette toimineet tässä tilanteessa?
 
tarkoitin näitä sosiaalisen elämän palveluita joita imiset nykyään käyttävät

ei sielä NAISimiset yhden,kahden Miehen varassa ole joista pitää valinta tehdä: ottaako jompikunpi vai ollakko ilaman

(joulu vai tammikuussako se oli kun yksi vosu sanoi, että on niin valtava tarjonta(hän kuvasi paikkaa: karkkikaupaksi), että Minulle ei nyt riitä aikaa, ottaa yhteyttä jos vuoro jonossa tulee vastaa: no ennen provinssia meinasi tulla ja kyseli näkisimmekö sielä, mutta pärstävärkki oli taas se juttu joka hiljensi NAISen tyystin ja näin jäi tapaaminen toteutumatta)
 
hesan NAISiminen sanoi, että häntä on jopa alkanut ahistaa se tarjonta niin paljon että on alkanut vetää liinoja kiinni, eikä enää jaksa olla kovin aktiivinen lainkaan

ei siis jaksa tutustua sättäilemällä yhtään etukäteen vaan sopii suoraan tapaamisen kun hänestä siltä tuntuu

miettikää miten onnekas olin, kun satuin olla kaupungissa juuri sinä päivänä kun häntä sattui kinostaa
 
täydelliset treffit, tapaaminen ilman yhtään mitään ennakkosuunnitelmia, eri kapakoissa istuskelua ja humaltumista NAISseurassa joka laittoi viehättään
 
Pääsit saatillekin?

emmä, mutta kanssani viihdyttiin alkoholi kolmantenapyöränä neljätuntia!

se on parempaa ku paneminen, enemmän mä tuollasta kaipaan
yksin saa kuitenkin istua kapakoissa jokaJumalanviikko, NAISseurassa se on äärinmäisen harvinaista
 
panemisesta tulee sitäpaitsi nykyään enemmän vain paha mieli, kun hyvä

sitä on nykyään niin surkea, että ei etes tee mieli
 
panemisesta tulee sitäpaitsi nykyään enemmän vain paha mieli, kun hyvä

sitä on nykyään niin surkea, että ei etes tee mieli
Kyllähän sitä pidemmän tauon aikana vähän 'herkistyy', mutta eikös se siitä parin rundin jälkeen ala taas sujumaan?
 
emmä, mutta kanssani viihdyttiin alkoholi kolmantenapyöränä neljätuntia!

se on parempaa ku paneminen, enemmän mä tuollasta kaipaan
yksin saa kuitenkin istua kapakoissa jokaJumalanviikko, NAISseurassa se on äärinmäisen harvinaista
Asia ei mulle mitenkään kuulu, mutta kun olet kertonut sun unelmatreffeistä missä vaan hiljaa tuijotetaan muita ihmisiä ja tuoppia, niin heräsi mielenkiinto, että oliko tämä ns. hiljaiset 4 tuntia, vai olisko sittenkin että juttua ja tutustumista lähtee kun vaan tilanne sopiva?
 
Kyllähän sitä pidemmän tauon aikana vähän 'herkistyy', mutta eikös se siitä parin rundin jälkeen ala taas sujumaan?

eikun on tapahtunut päinvastainen suunta, ei tunnu miltään, ei tule

-> ei nauti
 
Back
Ylös Bottom