No mutta kyllähän urheillessa hiki pitää tulla.No en tiiä, aika hikistä täällä on.
Nyt on lokaatio vaihtunut jo 200km pohjoisemmaksi. Tänään ehkä joutuu seuran vuoksi pari juomaa maistamaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mutta kyllähän urheillessa hiki pitää tulla.No en tiiä, aika hikistä täällä on.
Reilu 10 heittokuutiota heittelin (eh nimit) halkoja kärryyn, nyt ne on tuossa pihassa ja seuraavaksi ne pitäisi heitellä liiteriin.No mutta kyllähän urheillessa hiki pitää tulla.
Nyt on lokaatio vaihtunut jo 200km pohjoisemmaksi. Tänään ehkä joutuu seuran vuoksi pari juomaa maistamaan
Psykiatri | Terveystalo
Psykiatri on psykiatriaan erikoistunut lääkäri, joka tutkii ja hoitaa potilaita, joilla on mielenterveyden häiriöitä. Psykiatri tekee diagnoosin ja suunnittelee tarvittavan hoidon ja kuntoutuksen.www.terveystalo.com
Olen käynyt kahden tsykiatrin kanssa Tindertreffeillä. Molemmat totesivat ihan kiertelemättä ja suoraan, etten ole henkisiltä ominaisuuksiltani soveliasta ainesta seurustelukumppaniksi.
Mä olen ihan jäävi kommentoimaan. On mun toinen kotimaa ja Suomen puuttuessa kisoista kannustan Sveitsiä.Onko Sveitsillä oikeasti hyvä mahdollisuus? @orsilla1
4,2x sanoo unibet.
Mä olen ihan jäävi kommentoimaan. On mun toinen kotimaa ja Suomen puuttuessa kisoista kannustan Sveitsiä.
Sen verran kova noste kyllä varmaan joukkueessa nyt, että uskon mahiksiin. Englanti ei myöskään oikein ole vakuuttanut.
Joo, 16 ikäraja miedoille, 18 viinaksille (ei tietääkseni ole muuttunut mun ajoista tuolla kasarilla). Turhan tarkkaan ei tota yleensä tarkastella kun ei ”k-kaupan” kassaa niin hirveästi kiinnosta.Minusta on olemassa kuva kakkosisänmaallisesti Sveitsin lipun alla vodkapullo kädessänkun laskettelimme sinne jostain ischgelistä Sveitsin puolelle mikälie kylään. Huhu oli että sieltä sai ala-ikäisenä ostaa vodkaa oli totta ja tottakai ostettiin.
Englannin valmennusta ainakin haukuttiin edellisessä matsissa. Tyyliin pelaajat ei tienny yhtään, mitä niiden ois pitäny kentällä tehdä.Sen verran kova noste kyllä varmaan joukkueessa nyt, että uskon mahiksiin. Englanti ei myöskään oikein ole vakuuttanut.
Kun mä ___ kohtasin... Jos osaat Baddingin ikivihreät hitit, voit saada testistä jopa 12/12 https://www.is.fi/musiikki/art-2000010538113.html