Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Porsche klubi tuli työmaalle visiitille. Hienoja pelejä. Oliko @TJJ köörissä?
Ei, työmaalla lojun.
Porche GT3 RS nähty. Ilm. aika harvinainen. Joku persaukisten katu menee tuossa vieressä.
Ei se nyt niiiiin harvinainen ole. GT2 RS on jo vähän spessumpi, toki näitäkin on ääsjoella ainakin yksi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei, työmaalla lojun.

Ei se nyt niiiiin harvinainen ole. GT2 RS on jo vähän spessumpi, toki näitäkin on ääsjoella ainakin yksi.
Onks se ollu niinku, että köyhilläkään ei oo keeteekakkoseen varaa, mutta rikkaat ostaa suoraan kolmosen, niin jääny harvinaiseksi?
 
Onks se ollu niinku, että köyhilläkään ei oo keeteekakkoseen varaa, mutta rikkaat ostaa suoraan kolmosen, niin jääny harvinaiseksi?
Lienee se, että gt2rs maksaa ehkä 2 kertaa sen mitä gt3rs + taitaa olla rajoitettu tuotanto johonki 1500 tms kappaleeseen...?
 
Pitäisi varmaan opetella puhumaan autoista, eli opiskella jotain asiasta ja yrittää kiinnostua.
 
Ois komeeta katsottavaa täällä Lontoossakin. Big Benit nähty ja nyt kuositetaan vattupinacoladalla

1000028959.jpg
 
Lienee se, että gt2rs maksaa ehkä 2 kertaa sen mitä gt3rs + taitaa olla rajoitettu tuotanto johonki 1500 tms kappaleeseen...?

2 on tehokkaampi ja kalliimpi.

edit. hidas
Onko sitte gt1 vielä parempi ja tehään 500, gt kaikkein paras ja niitä tehään 5, jotka kaikki on ennakkomyyty saudeihin?

Aina ei ymmärrä näitä versionumeroita tämmönen tavallinen tallaaja.

Mitä gt:n jälkeen tulee? Gt-1?
 
Onko sitte gt1 vielä parempi ja tehään 500, gt kaikkein paras ja niitä tehään 5, jotka kaikki on ennakkomyyty saudeihin?

Aina ei ymmärrä näitä versionumeroita tämmönen tavallinen tallaaja.

Mitä gt:n jälkeen tulee? Gt-1?
GT 1 tehtiin joskus ysärillä, muistaakseni joku lemans endurance auton katuversio jonku luokittelun pakottamana, luokkaa 20-25 kpl.

Carrera GT oli se 2000 luvun alun "hyperauto", ideana ilmeisesti että possu meinasi tulla mukaan vormuloihin ja "moottori oli valmiina", mutta eivät tullukkaan ja auto tehtiin moottorin ympärille. Alle 2000kpl

GT4 + GT4RS on caymannin hcmpia versioita.

yt Urpo.
 
Pitäisi varmaan opetella puhumaan autoista, eli opiskella jotain asiasta ja yrittää kiinnostua.
Jos joku asia kiinnostaa, kannattaa perehtyä. Jos ei, niin ei, mutta voihan smooltoolkkiin silti osallistua kysymyksillä.

Niinku vaikka
Onko sitte gt1 vielä parempi ja tehään 500, gt kaikkein paras ja niitä tehään 5, jotka kaikki on ennakkomyyty saudeihin?

Aina ei ymmärrä näitä versionumeroita tämmönen tavallinen tallaaja.

Mitä gt:n jälkeen tulee? Gt-1?
 
GT 1 tehtiin joskus ysärillä, muistaakseni joku lemans endurance auton katuversio jonku luokittelun pakottamana.
Ookkei, ja sitte tehtiin vielä parempi gt2, jonka jälkeen huonompi gt3. Selvä. Minkähänlainen tällä ei-niin-saksalaisen-insinöörin kuuloisella logiikalla tulee olemaan gt4? 🤔

#provo 😘
 
Ookkei, ja sitte tehtiin vielä parempi gt2, jonka jälkeen huonompi gt3. Selvä. Minkähänlainen tällä ei-niin-saksalaisen-insinöörin kuuloisella logiikalla tulee olemaan gt4? 🤔

#provo 😘
Kts edellä, gt4.

Sitten on tietenkin vielä GTS joka on vaan vähän vähän tehokkaampi ja parempi "normiauto".
 
Ei kannata, urpojen hommaa.

Osta peevee. Se on kunnollista.

Jos joku asia kiinnostaa, kannattaa perehtyä. Jos ei, niin ei, mutta voihan smooltoolkkiin silti osallistua kysymyksillä.

Niinku vaikka

Viimeksi viime kuussa tuli kuunneltua yli tunti autoiluun liittyvää turinointia, ensin Le Mansin ajosta ja sitten perään sähköautoista, kun nyt sattumalta siinä Le Mansin kyljessä työillallisella keskustelu siihen meni. Sähköautoihin sentään joku tatsi, mutta muuten koen, että vähän pitäisi yleissivistyksen nimissä ehkä tutustua. Opin sentään kysymysten kautta, että tuossa 24h ajossa vaihtavat kuskia pääasiassa oliko parin tunnin välein, ja että shikaaneja piti lisätä, kun alkoivat autot pitkällä suoralla ottaa ilmalentoa. The key on the left oli sentään tiedossa etukäteen. :D

Enkä mä peeveetä, kun on isompi hooonda jo. Tallissa jumissa possun takana, että ehkä pitäisi ulkoiluttaa.
 
Tarkemmin, koska kiviäkin kiinnostaa ja Lonewolffia nyt ainakin.

GT1 ei ole mitään tekemistä normiautojen kanssa.
GT2RS on käytännössä 911 turPo S + 100 heppaa takavetona ja rata-alustalla. Ratalelu niille joilla on ihan liikaa rahaa.
GT3RS on vapaastihengittävä 911 ratalelu niille joilla on liikaa rahaa
GT3 on ei niin hc kuin rs, pystyy ehkä jotenkin sietämään arjessakin, hampaista tippuu paikat ajaessa, mutta ei ehkä tarvi kuulosuojaimia
GT4+GT4RS kuten 3, mutta pohjalla Caymanni.
Carrera GT samaa sarjaa kuin joku ferrari enzo, nykyään 918 kuten laferrari.

Kerkesit muokata, vai mulla lukihärö?
Kyllä #hehe
 
Back
Ylös Bottom