Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Attendo loistaa vuodesta toiseen. Samassa paikkaa tais jonkun toisen artikkelin mukaan olla myös töissä lähinnä opiskelijoita, oppisopparilla tai työsopparilla.
Kyllä luonto pitää huolen siitä, että...
Noooo, tähän löytyy keinot ilman eutanasiaakin. Ongelma tietty, jos keinoja ei pysty itse hyödyntämään.Toivottavasti meillä hyväksytään eutanasia ennenkuin mun täytyy hoivakotiin mennä
Mut lentää sieltä samalla jotain poiskin. The system works....toisinaan tuulee 8m/s ja lasituksesta huolimatta puiden lehdet lentää minun partsille. Ja katupöly tietenkin, mutta lähinnä nuo kasvien roskat häiritsee, kun ne näkyvät niin hyvin partsin matolla.
300g voita. Plus sokeri. Ei voi olla huono.Herrajumala.....
katso liitettä 264723Voisilmäpitko | Lukijan resepti | Kinuskikissa
Meidän perheen yksi lemppariherkku on Pullavan Voisilmäpitko. Intouduin kehittelemään siitä oman versioni, ja täytyy myöntää että oli lähes parempaa kuin kaupan:Pwww.kinuskikissa.fi
katso liitettä 264725
Ekaks se kirjottelee meille eläkepaperit ja sen jälkeen kirjottaa reseptin pentobarbitaalinatriumiin riittävällä annostuksella. On hyvä palveluNoooo, tähän löytyy keinot ilman eutanasiaakin. Ongelma tietty, jos keinoja ei pysty itse hyödyntämään.