Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näyttäs olevan.

--

Sai yhteen jätettyä safkalla. Kai tässä pitää ajaa tuotanto alas, että kykenee matkustamaan huomenna ja tiistai aamuna mitä lie viiden jälkeen kentälle.. ei ehkä ihan lemppari hommata huomiseksi vielä darraa ja seuraavaksi yöksi kunnon liskoja.
Varmaan hyvä valinta. Itellähän ei mitään darraa ole, mutta tuli napsastua tossa grillatessa yhden ja sikarin kanssa nyt pari. Melkein parempi olla ottamatta seuraavaa, niin jaksaa urheilla ja touhuilla huomenna.
 
Olen löytänyt pohjan.

Dippailen sipsejä kermavaahtoon.
Pohja löytyy vasta, kun sipsit ja vaahto loppuu. Badatsum.

Apropoo, täällä tuli nyt noista leffahöpinöistä sellainen viilis, että joku lehvukka katottava, kun sadekin uhkailee. Josko sitä tuon uusimman Mahrottoman Tehtävän vaikka katsoisi pois kuleksimasta.
 
IMG_20240630_165816.jpg
Hame on. Menee pallot pyllyn päälle. Kaksi pysyy hyvin. Kolmas tipahtaa, kun tulee kunnon tärähdys. Eiköhän tuo rupsahda samaa tahtia, ku oma takamus. Valuu pallot ja...
 
Alicialle japanilainen koulutyttöasu!
Minä kyllä suosittelen tähän ja kaikkiin muihinkin asuihin pukeutumista, se on kivaa. :) Vielä enemmän jos sattuu olemaan mies joka tykkää asiasta myös mutta mukavaa yksinkin. Vahva suositus!
 
Minä kyllä suosittelen tähän ja kaikkiin muihinkin asuihin pukeutumista, se on kivaa. :) Vielä enemmän jos sattuu olemaan mies joka tykkää asiasta myös mutta mukavaa yksinkin. Vahva suositus!
Kyllä mä uskon et jos vaan vetää ne vaatteet päälle, niin on vaikeampaa löytää mies joka ei tykkää. Rohkaisuna kaikille.
 
Back
Ylös Bottom