Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luontokuvassa kiiltopörriäinen


IMG_20240630_002951.jpg
 
yhden hymyilevän kanssa on tarkoitus myös tänään olla tekemisissä

tein vuosisadan uroteon

ehtoon päätteeksi hankkiuduin ko. a-alueelle vaikka muuten Minulla ei sinne ollut mitään asiaa vain mainitakseni hänelle, että "sinulla oli viikonlopun kaunein hymy"

ja tämä Minulle ennennäkemätön rohkeus johtui siis:

tehtäämpäs koje, tehtäämpäs koje

kaksi päivä naturaalina, tänään meinaan käyttää reiluhkosti hajuvettä

joko se johtui tästä, tai sitten vain päivän outfittini oli onnistunu, sillä sain niin paljon posetiivista palautetta tänään, jopa yksi vastaan kävellyt vosu pysäytti sanoi "näytät hyvältä"
toinen vosu taas katsoi päälleni niin pitkään, etten voinut olla menemättä juttuihin
ja oli vielä monta muutakin vosua! #HuhhuhJaVieläKerranHuhhuh

en laittanutkaan mustaa tiisörttiä vaan valkean

IMG_0621.jpeg
 
joko se johtui tästä, tai sitten vain päivän outfittini oli onnistunu, sillä sain niin paljon posetiivista palautetta tänään, jopa yksi vastaan kävellyt vosu pysäytti sanoi "näytät hyvältä"
toinen vosu taas katsoi päälleni niin pitkään, etten voinut olla menemättä juttuihin
Sarjassamme taas: ei ole koskaan tapahtunut...minulle.
 
@Lonewolf nyt on alkanut ilmestyä näitä "ohjelmoituja" autoja huutokauppaan jotka myydään korjattavaksi hehe.


Tuo linkin volkkari kannattaisi toki viedä suoraan paaliin, mutta noinniinku esimerkkinä.
 
Tänään sisilialainen aamupala: pelkkää sokeria.
Tarjolla toki myös parempia vaihtoehtoja kananmunista kinkkuun ja juustoon mutta ei saatana jaksa mitään bodymunkkeilua! :LOL:
 
Myrskyn jälkeen todella on poutasää! Lisäksi miellyttävä lämpötila. Tänään lähden vähän katselemaan ALE-tarjontaa. Ehkä jotain terassi-istumista myös tms.

Huomenna tulee vettä niskaan aamusta iltaan.
 
Back
Ylös Bottom