Turkuun pitäs kyllä ostaa kesäkerrostalokämppä, että pääsis hillumaan jokirantaan, kesällä ihan kiva siinä on lönniä.Liput on perjantaille ja sunnuntaille, lauantain hillun varmaan päissäni pitkin jokirantaa. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Turkuun pitäs kyllä ostaa kesäkerrostalokämppä, että pääsis hillumaan jokirantaan, kesällä ihan kiva siinä on lönniä.Liput on perjantaille ja sunnuntaille, lauantain hillun varmaan päissäni pitkin jokirantaa. :D
jos NAISia haluaisi katsella
Ite en oo havainnut, että olisi kovasti erilaista just nyt, ehkä jazzittomuuteen on puutunuyt. Jonkin verran aina on jazzia yms. mutta valitettavan vähän. Toki pikkulavoilla yleensä pienempiä artisteja, vaikkei ihan Jazzia, mutta virkistävää kuunneltavaa anyways.Oli siellä vuosi tai ehkä pari sitten ihan oikeastikin mielenkiintoista jaska-artistia, jos en ihan väärin muista.. Ehkä toi kattaus oli vaan noin yleisesti niin mitään sanomaton tänä vuonna, että pisti enemmän vielä silmään..
Marinaan vaan, mitä sitä juoksevia kuluja maksamaan. Niin ite teen.Turkuun pitäs kyllä ostaa kesäkerrostalokämppä, että pääsis hillumaan jokirantaan, kesällä ihan kiva siinä on lönniä.
En mene enää marinaan. Olen vaihtanut korttelin toiselle puolelle Seurahuoneelle.Marinaan vaan, mitä sitä juoksevia kuluja maksamaan. Niin ite teen.
Okei, ite huomannut, että jokipuolen huoneet on kivempia. Aamupala siellä on aina hyvä. Tarttee koittaa tuotakin joskusEn mene enää marinaan. Olen vaihtanut korttelin toiselle puolelle Seurahuoneelle.
On joo maisemat toki kohdallaan, muussa toiminnassa pari kertaa ollut vähän sanomista.Okei, ite huomannut, että jokipuolen huoneet on kivempia. Aamupala siellä on aina hyvä. Tarttee koittaa tuotakin joskus
Onkohan ihan itsari lähtee käymään prismassa etsii ruokatermosta.
Ok, itellä ihan hyvät kokemukset 10+ kertaa tänä vuonna. Sielllä toisella puolella oli kyllä itelläkin huoneessa vähän sanomista. Tai sitten en oo kovin vaativa ja noista kerroista tainnut 1 tai 2 kertaa maksaa ite, niin eri lähestyminenkin.On joo maisemat toki kohdallaan, muussa toiminnassa pari kertaa ollut vähän sanomista.
Varmaan porilaisia nekin, turkulaiset on aika lungeja kuitenkin. Tosin itse sukurasitteena ja muutenkin Tampesteriin kallellaan, jos näistä kahdesta olis valittava. Hki sitten taas sijalla -999 (ei olut inf merkkiä kännyn näppiksellä)Turku on ainut kaupunki Suomessa, missä oon polttanu pilveä. Voinee tässä kohtaa tunnustaa, kun tapahtuneesta on jo yli 20 vuotta ja ei siitä tapaakaan tullut, kun ei oo tullu sen koommin koskettua.
Olin myös järkkärinä Down By The Laiturissa joskus kakarana. Siellä ainakin riitti mulkkuja.
Itse olin kerran vastaavassa duunissa Ruisrockissa. Apinamaista hommaa nuo festari-JV-keikat noin valtaosin.Olin myös järkkärinä Down By The Laiturissa joskus kakarana. Siellä ainakin riitti mulkkuja.
Tre mukava kaupunki ja paljon tuttuja. Itekin tykkään. Hesoja ei voi tosiaan edes mainita..Varmaan porilaisia nekin, turkulaiset on aika lungeja kuitenkin. Tosin itse sukurasitteena ja muutenkin Tampesteriin kallellaan, jos näistä kahdesta olis valittava. Hki sitten taas sijalla -999 (ei olut inf merkkiä kännyn näppiksellä)
Joo, kyllähän nuo aika lehmän hermoja ja tiettyä asennetta kysyy. Ei ois minusta tekemään palkkani eteen.Itse olin kerran vastaavassa duunissa Ruisrockissa. Apinamaista hommaa nuo festari-JV-keikat noin valtaosin.
Onhan tuossa festarihommassa se oma tunnelmansa. Viina/kaljakojulla saattaa olla varmaan ihan mukavasti vilskettä, riippuen tietysti tapahtumasta.Välillä kyllä vanhan työkaverin kanssa juteltu, että vois jonkun festarikeikan heittää vielä kimpassa. Ihan siis viinan myyntiä kylläkin tässä tapauksessa. Saattas olla elokuusta yhdet festarit, joissa onnistuiskin, että kävis päivän tekeen hommia ja päivän sitten riemuitsisi itekin.
Joo, rankkaa ja paskaa duuniahan se on seisoa pahimmillaan jotain 16h päivää mudassa teltassa, mutta hyvällä duuniporukalla ollu myös helvetin hauskaa. Sitä mättämistähän festariduuni yleensä on, että aivot nollille ja nostaa vaan automaattina juomaa jonosta / rivistä seuraavalle. Ja tietty viisastelee jotain välissä asiakkaille. Kännithän noissa aika usein vedetään sit itekin päivän päätteeksi.Onhan tuossa festarihommassa se oma tunnelmansa. Viina/kaljakojulla saattaa olla varmaan ihan mukavasti vilskettä, riippuen tietysti tapahtumasta.
Johan sitä kusta ja hikeä tulee ton verran päivässä. Ainakin, jos kovin suolaisesti syönyt ja/tai juonut. Vaa'at:kin on vähän niin ja näin tarkkoja alustasta. Jos ei ollut perinteinen lattiaan ankkuroitu punnusvaakaMahdotonta miten paino pomppii päivän mittaan. Päivän ylin 114.5kg, neljä tuntia sen jälkeen 111.7kg pelkkää olemista tossa välissä, edes paskalla en käyny. Massatasapaino jotenkin epävireessä varmaan.