??? Yacht-Master on ranteessa.Noniin, b&s käy taas kuin orsilla1:n Blue Oyster-kello.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
??? Yacht-Master on ranteessa.Noniin, b&s käy taas kuin orsilla1:n Blue Oyster-kello.
Eikun joo, muistin nimen vähän väärin.??? Yacht-Master on ranteessa.
Pro tip: seiväshyppy. Mahtuu kunnolla sosetta.Ajattelin siirtyä kyynärsauvasta tollaseen keppiin. Saa nähdä miten kroppa jaksaa. Huolestuttavan hitaasti nyt tämä liikkuminen palautuu, mutta kai se siitä.
Sellai miellyttävä ja hauska toimittajan edustaja.Ei, olen lomalla. Kuka lienee tuo komistus ollut, Thor?
Eli melkein yhtä komea, miellyttävä ja hauska kuin minä, mutta väärän osapuolen edustajaSellai miellyttävä ja hauska toimittajan edustaja.
vailla sosiaalisia kontakteja
Mulla mahtuu viimeisen 12v ajalle noin 8v treenitaukoa, joten sinänsä tämä ennätysten tekeminen on hetken helppoa. Eiköhän tää ylämäki ala jyrkkeneen pian.Puhuttiinkos täällä penkkipunnerruksesta? Minä tein tänään ennätyksen ekaa kertaa ehkä 12 vuoteen, 5kg lisää edelliseen. Aika perkuleesti vaivaa mahtunu tähän väliin, eikä ne toki loppu vieläkään ole mutta hauska että ees jotain joskus saa.
Joo ois tässä varmaan itekin joutanu 8v huilaamaan ja tulos ois helposti samaMulla mahtuu viimeisen 12v ajalle noin 8v treenitaukoa, joten sinänsä tämä ennätysten tekeminen on hetken helppoa. Eiköhän tää ylämäki ala jyrkkeneen pian.