Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onpas täällä ollut aktiivinen maanantai.

Huomenna hakemaan postista saksalaisella tarkkuudella käsin tehty puinen kävelykeppi, nahalla päällystetty kahva.

Vaimo ”ei antanut” tilata sellaista keppiä, missä snapsipullo piilossa. Koska kyseessä 5ml pullo, annoin tämän erän mennä hänelle. Mitä järkeä tollasessa tipassa.

Ajattelin siirtyä kyynärsauvasta tollaseen keppiin. Saa nähdä miten kroppa jaksaa. Huolestuttavan hitaasti nyt tämä liikkuminen palautuu, mutta kai se siitä.
 
Sellai miellyttävä ja hauska toimittajan edustaja.
Eli melkein yhtä komea, miellyttävä ja hauska kuin minä, mutta väärän osapuolen edustaja :giggle:

Kanssani voi sopia palavereita ihan vaan kuulumisten vaihtamiseen. #neljänkuukaudensaikkujasittenetätyötä =olen vailla sosiaalisia kontakteja
 
Viimeksi muokattu:
Löysin muuten hyvän kuvan siitä, miten toi meidän lehmäpaimen rotuominaisesti paimentaa niitä lehmiä. Selittää aika pitkälti noiden itsepäistä ja rohkeaa luonnetta.

Ei kannata jäädä odottamaan tota lehmän potkua…

IMG_0584.jpeg
 
Puhuttiinkos täällä penkkipunnerruksesta? Minä tein tänään ennätyksen ekaa kertaa ehkä 12 vuoteen, 5kg lisää edelliseen. Aika perkuleesti vaivaa mahtunu tähän väliin, eikä ne toki loppu vieläkään ole mutta hauska että ees jotain joskus saa.
Mulla mahtuu viimeisen 12v ajalle noin 8v treenitaukoa, joten sinänsä tämä ennätysten tekeminen on hetken helppoa. Eiköhän tää ylämäki ala jyrkkeneen pian.
 
Siis sillon muinoin minähän olin tulossa Seinäjoelle musiikkifestivaaleille! Sitten tuli jotain muuttujia ja no, pandemia ja kaikki meni sekaisin.

Tänä kesänä juhlin Turussa mutta ens kesänä voisin viimein tulla Seinäjoelle :barefoot:
 
Joku näissä aamuvuoroissa vaan on kun tietää kellon soivan 4 jälkeen niin sitä säpsähtelee hereille "koko yön" ja on varma että on nukkunut pommiin. Ei millään tasolla levollista unta.
 
Tässähän joutuu lähtemään työmatkalle pohjoiseen Vantaalle. Ihmeellistä aktiviteettia asiakkailta nyt yhtäkkiä juhannuksen alla alkaa tulemaan viestejä puhelimeen lisää tilaukseen sitä ja sitä. No, hyvä näin.
 
Back
Ylös Bottom